wat aardigquote:Op maandag 18 november 2013 02:22 schreef essnhills het volgende:
Geen paniek! Het was een cadeautje van Tjackie
Het is wel positief?quote:Op maandag 18 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Daar was ik dus bang voorHet einde van mijn TT-tijdperk
Lijkt wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaNee maar je hebt altijd echt gare figuren in de trein echt altijd, vooral snachts
![]()
Lijkt wel alsof ze het opzoeken
Slaap lekker Tjakkiequote:
Dat welquote:
gemeenquote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef Tjacka het volgende:
haha zou ik nu tr maken voor topickaap
hahaha
quote:
Ach veiligquote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel ja![]()
Tegenwoordig heb ik ontdekt dat die opgesplitste coupés, met de helft 2e en de helft 1e klas het 'veiligst'' zijn want de conducteurs zitten vaak in die halve 1eEn er zitten wat vaker normale mensen, gewoon stelletjes ofzo, in dat deel van de trein
quote:
Ze heeft wat gemist vanavondquote:
Over het algemeen niet maar na dat akkefietje ben ik toch maar wat voorzichtiger geworden hoorquote:Op maandag 18 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach veilig.. Ik ben wel wat gewend. Snachts door grote steden als Bangkok lopen is gevaarlijker dan een ritje in de trein in Nederland
![]()
En een paar dronkelui doen je vaak geen kwaad.
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*quote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel ja![]()
Tegenwoordig heb ik ontdekt dat die opgesplitste coupés, met de helft 2e en de helft 1e klas het 'veiligst'' zijn want de conducteurs zitten vaak in die halve 1eEn er zitten wat vaker normale mensen, gewoon stelletjes ofzo, in dat deel van de trein
wij zijn mannenquote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar na dat akkefietje ben ik toch maar wat voorzichtiger geworden hoorIk heb geen problemen met in me eentje 's nachts reizen, maar ik ben wel voorzichtiger met waar ik ga zitten enzo
denk wel wat dit betreftquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onveiligheid heeft niet per se iets met geslacht te maken.
Ik naast die masturberende gast alleen wat nare opmerkingen enzo. Maar better safe than sorry denk ik maarquote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*
O, daar liep ik altijd doorheen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.
Sommige stations 's nachtsquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.
In principe niet, maar het zijn vaak wel seksueel getinte akkefietjes, En daar heb ik als vrouw zijnde nou eenmaal sneller mee te maken dan jijquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onveiligheid heeft niet per se iets met geslacht te maken.
Welke?quote:Op maandag 18 november 2013 02:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige stations 's nachts![]()
Brrr
Nee inderdaad, maar dat is wel luguberder. Ik heb een hele nacht in de stationshal keer gespendeerd,quote:Op maandag 18 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar liep ik altijd doorheen.Maar dan meestal rond een uur of 10/11. Dat vond ik echt een chill stukje, maar nu heb ik er niks meer aan.
De wat grotere stations wel ja, amsterdam centraal of bijlmer bijvoorbeeld heeft veel bewaking en heb ik geen moeite mee. Maar een station als hier thuis, daar is helemaal niemand 's nachts.quote:Op maandag 18 november 2013 02:29 schreef Tchock het volgende:
Stations zijn altijd veilig 's nachts, vooral de wat grotere. Meeste politie en beveiliging aanwezig, altijd mensen om je te helpen, overal camera's.
daar waar bijvoorbeeld geen intercities stoppenquote:
Heerlenquote:
Ja nou het is nacht jaquote:
Luguber?quote:Op maandag 18 november 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat is wel luguberder. Ik heb een hele nacht in de stationshal keer gespendeerd,
om 4/5 uur is het daar nog gezellig hoorPaar kiosken nog open voor warme thee
Ik heb geen idee waar dat is.quote:Op maandag 18 november 2013 02:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wat grotere stations wel ja, amsterdam centraal of bijlmer bijvoorbeeld heeft veel bewaking en heb ik geen moeite mee. Maar een station als hier thuis, daar is helemaal niemand 's nachts.
Jaquote:
Muiderpoort, maar dat is sowieso altijd een schijtstation. Sloterdijk vind ik ook altijd creepy, en de kleinere stations. Hoorn Kersenboogerd is helemaalquote:
O, ik liep daar altijd snel doorheen, want via dat weggetje kon ik bus altijd nog net halen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaSmerig daar
en hangt altijd paupervolk wat later op de avond
Hoezo werd je bedreigd?quote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me een keer onveilig gevoeld op een station, toen ik dikke bedreiging kreeg.
West-Frieslandquote:
Muiderpoort vind ik echt níets mis meequote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muiderpoort, maar dat is sowieso altijd een schijtstation. Sloterdijk vind ik ook altijd creepy, en de kleinere stations. Hoorn Kersenboogerd is helemaal's nachts
Klinkt wel logisch jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me een keer onveilig gevoeld op een station, toen ik dikke bedreiging kreeg.
met niffa?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
met mes ook echt, doorgesnoven gast geloof ik
ZIekquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja was echt hele gekke belevenis
Ik begin het te voelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeiden ze dan?quote:Op maandag 18 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen belde ik politie, gingen ze niet eens patrouile sturen ofzo
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"quote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan?
Wees maar blij dat hij je niet gestoken heeft?
Lekkere vriendin danquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
Fuck hé, ik voel mij nu echt een klein pubermeisje.Zag zojuist een foto van een vriendin op fb. Word er meteen een beetje chaggo van. Kutwijf spendeert een boel geld aan haar hobby, maar heeft niet eens een tientje over om mij eens een keer op te zoeken in Utrecht. "Ja, ik moet je kamer nog een keertje zien!" Nooit gedaan. Vorige week weer eens afgezegd, want geen geld.
Ik ben ook niet de rijkste, maar ik heb haar zelfs een keer in het buitenland opgezocht.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin het te voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin het te voelen.voel je niet gewoon je bedje roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo van 'Wenfer, hey, psst, kom dan schatje, ik ben lekker warm enzo?'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"
Leuk van die eenzijdige vriendschappenquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
Fuck hé, ik voel mij nu echt een klein pubermeisje.Zag zojuist een foto van een vriendin op fb. Word er meteen een beetje chaggo van. Kutwijf spendeert een boel geld aan haar hobby, maar heeft niet eens een tientje over om mij eens een keer op te zoeken in Utrecht. "Ja, ik moet je kamer nog een keertje zien!" Nooit gedaan. Vorige week weer eens afgezegd, want geen geld.
Ik ben ook niet de rijkste, maar ik heb haar zelfs een keer in het buitenland opgezocht.
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijnquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"
Typisch weer ookquote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen belde ik politie, gingen ze niet eens patrouile sturen ofzo
was 14 mattie dus kon nog niet echt voor mezelf instaanquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?quote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.
Alsof het wat uitmaakt dat hij al weg isquote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn
zou wel typisch zijn jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
Zo gaat dat inderdaad in Nederlandquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
quote:
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.quote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk van die eenzijdige vriendschappen
Mja, cijfer je jezelf wel beetje weg natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft.
Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.
Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar.
Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwanquote:Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft.
Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.
Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar.
Qua zelfbescherming geloof ik het wel maar als kunst? Nahquote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming
Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
voel je niet gewoon je bedje roepen?Zo van 'Wenfer, hey, psst, kom dan schatje, ik ben lekker warm enzo?'
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.quote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming
Mijn huisbaas is trouwens echtquote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Pff, waarom zo'n warme kamer?quote:Op maandag 18 november 2013 02:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt.Ik ga wel in bed verder FOK!ken.
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.quote:
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 02:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwan
Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangenquote:Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.
Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderenquote:Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.
[..]
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.
Ja ik ken er ook een paarquote:Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.
[..]
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangen
Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar.quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderenHebben ze dan vaak misschien ook niet door of zo
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook een paarHele leuke jongens ja, ben ik ben vriendinnen met haar, niet met hem
Moeilijk uit te leggen soms
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Niet hoe je hem versiert of ophangt, maar wat je er mee doet op het moment zelf.
Haha zo ziet het er wel vet uitquote:
Dan maakt het niet uit of je hem aan de muur hebt hangen of niet. Een honkbalknuppel is geen verboden wapen. Aangenomen dat het binnen proportie is, want daar gaat het natuurlijk meestal mis.quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.
Even hypothetisch.
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar.
[..]
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken.
Ik word dan met hoofdpijn wakkerquote:Op maandag 18 november 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is zeer chillaxed en zo vak ik ook gemakkelijk in slaap.
Slaapze Insquote:
Jij ookquote:Op maandag 18 november 2013 02:50 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik vind dit een heel mooi tijdstip om maar eens te gaan slapen![]()
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt mequote:Op maandag 18 november 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
Als jij met tien klappen een inbreker morsdood slaat met een prachtig beschilderde knuppel is dat normaliter gewoon doodslag. Als jij met een knuppel onder je bed hem een flinke tik geeft waardoor hij er vandoor gaat zit je - heel ruim gesproken - wel safe.
Zal vast wel. Kan niet uit ervaring spreken, want mannelijke vrienden werken hier niet zo.quote:Op maandag 18 november 2013 02:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..
Alsjeblieft zeg, ik kan heel goed opschieten met de vrienden van m'n vriend, heb ook al een paar keer met ze afgesproken ook al is hij er nu niet eens. En hij kan goed met mijn vrienden opschieten. Maar het is míjn vriendengroep, dus af en toe er bij is prima, maar vaker neit hoor
Precies. Noodweer is noodzakelijke verdediging (en noodweerexces nog iets meer dan dat). Het gaat om noodzakelijke verdediging. Iemand een rolstoel in slaan is niet noodzakelijk om jezelf te beschermen (dit is weer heel algemeen, want je kunt natuurlijk wel een situatie bedenken waarin dat misschien wel nodig is). Godzijdank doen rechters meestal niet aan 'risico van het vak' zoals Teeven dat noemt, dan was dit een stuk minder fijn land om in te leven.quote:Op maandag 18 november 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt me
Bring it on!quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Nachten doorhalen met KLB baggertopics.quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gatesquote:
Dit niet waarderen, mijn gotties.quote:Op maandag 18 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gates
quote:
Godsamme meteen in mijn hoofd, en ik klikte niet eensquote:
Jaquote:
Meh, vind Beatles per definitie al niet foutquote:
Is ook helemaal niet fout, heb dit gewoon al de hele dag in mijn hoofd.quote:Op maandag 18 november 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, vind Beatles per definitie al niet fout
Nee ze moeten uit jaren 90 komen.quote:
Ik wilde het net typen jaquote:
Ciaoquote:
Mehehe was 1 van de eerste nummers op mijn mp3-spelertjequote:Op maandag 18 november 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
Moest vandaag trouwens ineens aan dit lied denken, was heeeeel populair destijd.![]()
Inloggen? Zou jij zo vriendelijk willen zijn om weer uit te loggen?quote:
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.quote:Op maandag 18 november 2013 03:11 schreef Inloggen het volgende:
![]()
Nog even en ik ga het ervaren als een ultimate welkomstgeschenk. Wat ben je lief tegen mij, OMG!
Ho wat wie ben jijquote:Op maandag 18 november 2013 03:11 schreef Inloggen het volgende:
![]()
Nog even en ik ga het ervaren als een ultimate welkomstgeschenk. Wat ben je lief tegen mij, OMG!
wat?quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.
En bedenk maar Ezell hierboven je kwam er slechter vanaf.
quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.
En bedenk maar Ezell hierboven je kwam er slechter vanaf.
Maar stel jezelf eens even voor.quote:
Niksquote:
okquote:Op maandag 18 november 2013 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiksTake my hand is wel bazennummer van hun trouwensz
Oke,quote:
Spontane meid dan?quote:Op maandag 18 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Oh jee als je jezelf een narcistische bitch noemt
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?quote:Op maandag 18 november 2013 03:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Oke,
Ik ben Inloggen. Volgens veel leden een narcistische bitch. Soms ben ik dat ook. Maar ik kán lief en zorgzaam zijn.
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?
Je uit je gedachten met youtube-nummers?quote:Op maandag 18 november 2013 03:19 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.
Je bent een journaliste?quote:Op maandag 18 november 2013 03:21 schreef Inloggen het volgende:
Nee, ik ben een artikel aan het schrijven en probeer wakker te blijven.
En dit.quote:Op maandag 18 november 2013 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de enigen die artikelen schrijven grapjas
quote:
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemenquote:Op maandag 18 november 2013 03:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of niet.
Genoeg mensen die zichzelf onterecht journalist noemen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
Waar schrijf je een artikel over?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja, ik ben journaliste/redacteur bij een klein bedrijf. Niet groot, maar het betaalt en staat goed op mijn cv.
Klopt, maar zonder fatsoenlijke research ben je zo goed als niks. Als je bijvoorbeeld alleen gebruik maakt van Wikipedia en willekeurige, vage websites die overduidelijk jaren niet zijn geupdate, ben je in mijn ogen geen journalist. Zeg niet dat het voor Inloggen geldt, maar zulke gevalletjes heb je genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
Schrijver ja?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Ik ook. Alleen geen kunstenaar, tenzij makeup daaronder valt.quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?quote:
Gewoon na de introweek alquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.quote:
Ik doe er geen studie voorquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?
Heb het niet over jou.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik doe er geen studie voorHet is gewoon een bezigheid.
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Tegenwoordig is iedereen journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Ja. Alleen niet met essentiële zaken hahaquote:Op maandag 18 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan ja
Dat kon ik ook wel raaien jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet met essentiële zaken haha
Ik studeer. Nog niet moe.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Uitkering trekken.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Ik schrijf op oproepbasis. De hoofdredacteur zegt, ik schrijf.quote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Kan je ook wel goed artikel over schrijven trouwens
Zou dat echt niet kunnen zo laat nogquote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Tchock het volgende:
Ik slaap werkelijk een gat in de dag maar daar staat tegenover dat ik buitenproportioneel veel werk verricht na twaalven. Alvast ter verdediging tegen 'luie kutstudent'
En je hebt er geen opleiding voor gevolgd zei je?quote:Op maandag 18 november 2013 03:39 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik schrijf op oproepbasis. De hoofdredacteur zegt, ik schrijf.
De dag-menstruatie noemen artsen dat. Pak 'm beet drie uur per dag ben je ineens prikkelbaarder dan de rest van de dag.quote:Op maandag 18 november 2013 03:39 schreef Ezell het volgende:
Even voor de duidelijk: nee, ik ben geen pretentious studentje Journalstiek die beter denkt geweldig te zijn, hoewel er genoeg daarvan op mijn school rondlopen.Ben op zulke tijdstippen alleen wat gevoeliger voor ergernissen.
Ja. Het is echt iets kleinsquote:Op maandag 18 november 2013 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt er geen opleiding voor gevolgd zei je?
Ik houd wel van deze menstruatie, want kritischere kijk.quote:Op maandag 18 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dag-menstruatie noemen artsen dat. Pak 'm beet drie uur per dag ben je ineens prikkelbaarder dan de rest van de dag.
Succes!quote:Op maandag 18 november 2013 03:43 schreef Fanta-stick het volgende:
My god kan niet slapen over 5 uur een test
Let's have Some fun,quote:Op maandag 18 november 2013 03:43 schreef Fanta-stick het volgende:
My god kan niet slapen over 5 uur een test
Het is ook bijna 4 uur snachts en lady gaga kwam voorbij op spotifyquote:
Bah.quote:
Ben jij trouwens niet bij Crack met oud en nieuw?quote:
Weet ik nog niet. Het is half november, mensenquote:Op maandag 18 november 2013 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij trouwens bij Crack met oud en nieuw?
hihi die is origineelquote:Op maandag 18 november 2013 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Let's have Some fun,
This beat is sick
I Wanna take A ride on your fanta-stick
Oh, ze nodigde me half uit vanavond dus vandaarquote:Op maandag 18 november 2013 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het is half november, mensenCrack wil thuis en binnen blijven terwijl ik eigenlijk wel iets wil doen. Maar nog geen knoop doorgehakt.
Leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ze nodigde me half uit vanavond dus vandaar
Wel erg impulsief hoorquote:
Ja die wil ook wel met mij een oliebolletje etenquote:
Het is godverdomme 18 november. Mensen moeten niet zo ver vooruit plannen, daar raak ik gestrest vanquote:Op maandag 18 november 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel erg impulsief hoorMaar hou het in m'n hoofd
Zonder grappen. Crack begint in september al. En de sinterklaasliedjes starten in juni.quote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Ezell het volgende:
Wist trouwens niet dan mensen hier nu al over nadachten.
Je denkt toch ook al over je vakantie van volgend jaar na?quote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Ezell het volgende:
Wist trouwens niet dan mensen hier nu al over nadachten.
Haha, wat aandoenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder grappen. Crack begint in september al. En de sinterklaasliedjes starten in juni.
maar dat vergt veel financiele voorbereidingquote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt toch ook al over je vakantie van volgend jaar na?
Beetje jaloezie is gezondquote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best jaloers ingesteld soms maar dat probeer ik dan maar krampachtig te verbergen omdat ik dat echt een hele slechte eigenschap vind van mezelf
Als je sommige met kerst ziet uitpakken dat anders ookquote:Op maandag 18 november 2013 04:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, wat aandoenlijk![]()
[..]
maar dat vergt veel financiele voorbereiding
Jaloezie is geen slechte eigenschap zolang je niet doordraaft, vind ik. Kan op sommige vlakken zelfs stimulerend werken.quote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best jaloers ingesteld soms maar dat probeer ik dan maar krampachtig te verbergen omdat ik dat echt een hele slechte eigenschap vind van mezelf
Hoe bedoel je (jullie)?quote:Op maandag 18 november 2013 04:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaloezie is geen slechte eigenschap zolang je niet doordraaft, vind ik. Kan op sommige vlakken zelfs stimulerend werken.
Dat jaloezie alleen maar aangeeft dat diegene veel voor je betekent lijkt mij. Als niks je doet en je nooit ergens jaloers om wordt ja weet niet. Komt ook beetje apart over denk ikquote:
Maar als je jaloers bent op dat je vriendin met iemand anders afspreekt leert je dat helemaal niets. Behalve misschien dat je nog om je vriendin geeft maar dat weet ik zo ook welquote:Op maandag 18 november 2013 04:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het laat zien wat je wil. Kan je stimuleren om daar achteraan te gaan.
Verbieden doe ik sowieso niet, wat dat betreft is wel helder waar de grens ligt (voor beide). Als je iets moet verbieden in een relatie is er denk ik sowieso iets mis.quote:Op maandag 18 november 2013 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jaloezie alleen maar aangeeft dat diegene veel voor je betekent lijkt mij. Als niks je doet en je nooit ergens jaloers om wordt ja weet niet. Komt ook beetje apart over denk ikzolang je maar niet doordraaft inderdaad en dingen gaat verbieden. Onnozele dingen verbieden dan
Niet iedereen hoeft perse een open relatie goed te keuren
Pff, dat is een goede vraag. Lastig omdat heel specifiek aan te geven, het is meer een gevoel. In elk geval is al het seksuele (inclusief zoenen) over de grens, ik heb geen open relatie en dat wil ik ook absoluut niet.quote:
Maar zou je gevoelsmatig vreemd gaan niet veel erger vinden dan fysiek?quote:Op maandag 18 november 2013 04:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff, dat is een goede vraag. Lastig omdat heel specifiek aan te geven, het is meer een gevoel. In elk geval is al het seksuele (inclusief zoenen)over de grens, ik heb geen open relatie en dat wil ik ook absoluut niet.
O, ik reageerde op iets anders.quote:Op maandag 18 november 2013 04:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je jaloers bent op dat je vriendin met iemand anders afspreekt leert je dat helemaal niets. Behalve misschien dat je nog om je vriendin geeft maar dat weet ik zo ook wel
Deze vraag snap ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 04:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zou je gevoelsmatig vreemd gaan niet veel erger vinden dan fysiek?
Beetje raar geformuleerd denk ikquote:
Nee, absoluut niet. Als ze een ONS heeft zou ik echt woedend worden. Verliefd worden op een ander kun je niets aan doen, dan zou ik extreem verdrietig zijn maar niet boos. Hoop alleen dat ze het zegt, dan.quote:Op maandag 18 november 2013 04:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar geformuleerd denk ik
Jij zegt alles seksueel over de grens, maar zou je het niet veel erger vinden als je relatie in dit geval Crack dusverliefd zou zijn op iemand anders of gevoelens zou hebben voor iemand dan dat ze in een dronken bui een ONS heeft?
Nee ik bedoel ook niet boosquote:Op maandag 18 november 2013 04:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Als ze een ONS heeft zou ik echt woedend worden. Verliefd worden op een ander kun je niets aan doen, dan zou ik extreem verdrietig zijn maar niet boos. Hoop alleen dat ze het zegt, dan.
Nee, dan is het voorbij. Zeg ik nu. Op het moment is het natuurlijk altijd anders i guess, maar denk dat ik daar wel bij zou blijven. Relatie is toch niet meer hetzelfde vanaf dat moment.quote:Op maandag 18 november 2013 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook niet boosmaar gevoelens die ze voor jou heeft ook voor iemand anders hebben lijkt me erger
Te horen dan dat ze iets doms deed met teveel drank op. Zou je wel een tweede kans geven met vreemdgaan of is het dan gelijk over?
Hm, rigoureusquote:Op maandag 18 november 2013 04:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan is het voorbij. Zeg ik nu. Op het moment is het natuurlijk altijd anders i guess, maar denk dat ik daar wel bij zou blijven. Relatie is toch niet meer hetzelfde vanaf dat moment.
Zou jij dat toestaan? En volgt daaruit dat je ook verwacht nog een kans te krijgen als je een ONS onderneemt terwijl je een relatie hebt?quote:
Ja. Maar niet een derde en een vierde kans enz enz.quote:Op maandag 18 november 2013 04:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou jij dat toestaan? En volgt daaruit dat je ook verwacht nog een kans te krijgen als je een ONS onderneemt terwijl je een relatie hebt?
Dat vind ik dan weer een rare redenering. Als een ONS niet erg is, waarom twee dan wel?quote:Op maandag 18 november 2013 04:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar niet een derde en een vierde kans enz enz.
Het houdt een keer op natuurlijk
Ik ook. Dag!quote:Op maandag 18 november 2013 04:41 schreef Ezell het volgende:
Mka, is nu wel erg laat. Ik ga slapen. Trusten alvast nachtbrakertjes :w
Gianniquote:
Niks gedaanquote:
Wel leuk gehad?quote:Op maandag 18 november 2013 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel genoeg gedaan, maar niks boeiends
wat een liefde zo op de maandagochtendquote:
Feel the love!!quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat een liefde zo op de maandagochtend
Ja hè. Ik hou van liefde.quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat een liefde zo op de maandagochtend
Nog een beetje wazig, niet zo goed geslapen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appeltje
hoe gaat het met u deze maandag ochtend?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 18 november 2013 10:43 schreef Omdatappel het volgende:
Vandaag ga ik bergen werk verzetten.
Hoop ik.
Maar nu eerst thee.
Eindopdracht voor school, maar tot nu toe schiet het nog niet zo veel op als ik had gewild.quote:Op maandag 18 november 2013 10:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik zit bij aardrijkskunde en die man legt helemaal uit hoe het register werkt
'Ja dat staat op alfabet dus 'aanslagen' staat helemaal bovenaan, vanwege de dubbel AA.'
No shit, Sherlock.
Oh, maar het is Turkse appel. Die is nomnom.quote:Op maandag 18 november 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
Haai
Ik wil ook wel een kopje thee. Aan de andere kant is.dat niet.handig want dan moet ik.straks plassen in de trein
Ik moet altijd naar de wc in de trein, altijd op zoek naar het toilet op het perron, muntjes wisselen alles.quote:Op maandag 18 november 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
Haai
Ik wil ook wel een kopje thee. Aan de andere kant is.dat niet.handig want dan moet ik.straks plassen in de trein
wij hebben hier ook nomnom thee maar ik moet altijd zo plassen van maar ben straks zo 2,5 uur onderweg met veel spullenquote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar het is Turkse appel. Die is nomnom.
herkenbaarquote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eindopdracht voor school, maar tot nu toe schiet het nog niet zo veel op als ik had gewild.
Onhandig.quote:Op maandag 18 november 2013 10:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik moet altijd naar de wc in de trein, altijd op zoek naar het toilet op het perron, muntjes wisselen alles.
ik heb maar 3 minuten overstaptijdquote:Op maandag 18 november 2013 10:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik moet altijd naar de wc in de trein, altijd op zoek naar het toilet op het perron, muntjes wisselen alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |