En je hebt er geen opleiding voor gevolgd zei je?quote:Op maandag 18 november 2013 03:39 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik schrijf op oproepbasis. De hoofdredacteur zegt, ik schrijf.
De dag-menstruatie noemen artsen dat. Pak 'm beet drie uur per dag ben je ineens prikkelbaarder dan de rest van de dag.quote:Op maandag 18 november 2013 03:39 schreef Ezell het volgende:
Even voor de duidelijk: nee, ik ben geen pretentious studentje Journalstiek die beter denkt geweldig te zijn, hoewel er genoeg daarvan op mijn school rondlopen.Ben op zulke tijdstippen alleen wat gevoeliger voor ergernissen.
Ja. Het is echt iets kleinsquote:Op maandag 18 november 2013 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt er geen opleiding voor gevolgd zei je?
Ik houd wel van deze menstruatie, want kritischere kijk.quote:Op maandag 18 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dag-menstruatie noemen artsen dat. Pak 'm beet drie uur per dag ben je ineens prikkelbaarder dan de rest van de dag.
Succes!quote:Op maandag 18 november 2013 03:43 schreef Fanta-stick het volgende:
My god kan niet slapen over 5 uur een test
Let's have Some fun,quote:Op maandag 18 november 2013 03:43 schreef Fanta-stick het volgende:
My god kan niet slapen over 5 uur een test
Het is ook bijna 4 uur snachts en lady gaga kwam voorbij op spotifyquote:
Bah.quote:
Ben jij trouwens niet bij Crack met oud en nieuw?quote:
Weet ik nog niet. Het is half november, mensenquote:Op maandag 18 november 2013 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij trouwens bij Crack met oud en nieuw?
hihi die is origineelquote:Op maandag 18 november 2013 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Let's have Some fun,
This beat is sick
I Wanna take A ride on your fanta-stick
Oh, ze nodigde me half uit vanavond dus vandaarquote:Op maandag 18 november 2013 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het is half november, mensenCrack wil thuis en binnen blijven terwijl ik eigenlijk wel iets wil doen. Maar nog geen knoop doorgehakt.
Leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ze nodigde me half uit vanavond dus vandaar
Wel erg impulsief hoorquote:
Ja die wil ook wel met mij een oliebolletje etenquote:
Het is godverdomme 18 november. Mensen moeten niet zo ver vooruit plannen, daar raak ik gestrest vanquote:Op maandag 18 november 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel erg impulsief hoorMaar hou het in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |