Waar schrijf je een artikel over?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja, ik ben journaliste/redacteur bij een klein bedrijf. Niet groot, maar het betaalt en staat goed op mijn cv.
Klopt, maar zonder fatsoenlijke research ben je zo goed als niks. Als je bijvoorbeeld alleen gebruik maakt van Wikipedia en willekeurige, vage websites die overduidelijk jaren niet zijn geupdate, ben je in mijn ogen geen journalist. Zeg niet dat het voor Inloggen geldt, maar zulke gevalletjes heb je genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
Schrijver ja?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Ik ook. Alleen geen kunstenaar, tenzij makeup daaronder valt.quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?quote:
Gewoon na de introweek alquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.quote:
Ik doe er geen studie voorquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?
Heb het niet over jou.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik doe er geen studie voorHet is gewoon een bezigheid.
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Tegenwoordig is iedereen journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Ja. Alleen niet met essentiële zaken hahaquote:Op maandag 18 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan ja
Dat kon ik ook wel raaien jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet met essentiële zaken haha
Ik studeer. Nog niet moe.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Uitkering trekken.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Ik schrijf op oproepbasis. De hoofdredacteur zegt, ik schrijf.quote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Kan je ook wel goed artikel over schrijven trouwens
Zou dat echt niet kunnen zo laat nogquote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Tchock het volgende:
Ik slaap werkelijk een gat in de dag maar daar staat tegenover dat ik buitenproportioneel veel werk verricht na twaalven. Alvast ter verdediging tegen 'luie kutstudent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |