Maar stel jezelf eens even voor.quote:
Niksquote:
okquote:Op maandag 18 november 2013 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiksTake my hand is wel bazennummer van hun trouwensz
Oke,quote:
Spontane meid dan?quote:Op maandag 18 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Oh jee als je jezelf een narcistische bitch noemt
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?quote:Op maandag 18 november 2013 03:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Oke,
Ik ben Inloggen. Volgens veel leden een narcistische bitch. Soms ben ik dat ook. Maar ik kán lief en zorgzaam zijn.
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?
Je uit je gedachten met youtube-nummers?quote:Op maandag 18 november 2013 03:19 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.
Je bent een journaliste?quote:Op maandag 18 november 2013 03:21 schreef Inloggen het volgende:
Nee, ik ben een artikel aan het schrijven en probeer wakker te blijven.
En dit.quote:Op maandag 18 november 2013 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de enigen die artikelen schrijven grapjas
quote:
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemenquote:Op maandag 18 november 2013 03:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of niet.
Genoeg mensen die zichzelf onterecht journalist noemen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |