wat een liefde zo op de maandagochtendquote:
Feel the love!!quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat een liefde zo op de maandagochtend
Ja hè. Ik hou van liefde.quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat een liefde zo op de maandagochtend
Nog een beetje wazig, niet zo goed geslapen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appeltje
hoe gaat het met u deze maandag ochtend?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 18 november 2013 10:43 schreef Omdatappel het volgende:
Vandaag ga ik bergen werk verzetten.
Hoop ik.
Maar nu eerst thee.
Eindopdracht voor school, maar tot nu toe schiet het nog niet zo veel op als ik had gewild.quote:Op maandag 18 november 2013 10:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik zit bij aardrijkskunde en die man legt helemaal uit hoe het register werkt
'Ja dat staat op alfabet dus 'aanslagen' staat helemaal bovenaan, vanwege de dubbel AA.'
No shit, Sherlock.
Oh, maar het is Turkse appel. Die is nomnom.quote:Op maandag 18 november 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
Haai
Ik wil ook wel een kopje thee. Aan de andere kant is.dat niet.handig want dan moet ik.straks plassen in de trein
Ik moet altijd naar de wc in de trein, altijd op zoek naar het toilet op het perron, muntjes wisselen alles.quote:Op maandag 18 november 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
Haai
Ik wil ook wel een kopje thee. Aan de andere kant is.dat niet.handig want dan moet ik.straks plassen in de trein
wij hebben hier ook nomnom thee maar ik moet altijd zo plassen van maar ben straks zo 2,5 uur onderweg met veel spullenquote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar het is Turkse appel. Die is nomnom.
herkenbaarquote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eindopdracht voor school, maar tot nu toe schiet het nog niet zo veel op als ik had gewild.
Onhandig.quote:Op maandag 18 november 2013 10:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik moet altijd naar de wc in de trein, altijd op zoek naar het toilet op het perron, muntjes wisselen alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |