wat aardigquote:Op maandag 18 november 2013 02:22 schreef essnhills het volgende:
Geen paniek! Het was een cadeautje van Tjackie
Het is wel positief?quote:Op maandag 18 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Daar was ik dus bang voorHet einde van mijn TT-tijdperk
Lijkt wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaNee maar je hebt altijd echt gare figuren in de trein echt altijd, vooral snachts
![]()
Lijkt wel alsof ze het opzoeken
Slaap lekker Tjakkiequote:
Dat welquote:
gemeenquote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef Tjacka het volgende:
haha zou ik nu tr maken voor topickaap
hahaha
quote:
Ach veiligquote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel ja![]()
Tegenwoordig heb ik ontdekt dat die opgesplitste coupés, met de helft 2e en de helft 1e klas het 'veiligst'' zijn want de conducteurs zitten vaak in die halve 1eEn er zitten wat vaker normale mensen, gewoon stelletjes ofzo, in dat deel van de trein
quote:
Ze heeft wat gemist vanavondquote:
Over het algemeen niet maar na dat akkefietje ben ik toch maar wat voorzichtiger geworden hoorquote:Op maandag 18 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach veilig.. Ik ben wel wat gewend. Snachts door grote steden als Bangkok lopen is gevaarlijker dan een ritje in de trein in Nederland
![]()
En een paar dronkelui doen je vaak geen kwaad.
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*quote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel ja![]()
Tegenwoordig heb ik ontdekt dat die opgesplitste coupés, met de helft 2e en de helft 1e klas het 'veiligst'' zijn want de conducteurs zitten vaak in die halve 1eEn er zitten wat vaker normale mensen, gewoon stelletjes ofzo, in dat deel van de trein
wij zijn mannenquote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar na dat akkefietje ben ik toch maar wat voorzichtiger geworden hoorIk heb geen problemen met in me eentje 's nachts reizen, maar ik ben wel voorzichtiger met waar ik ga zitten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |