Hier ook, maar ik maak echt overal grappen over.quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb soms best racistische grapjes
maar meen het nooit
Wou je er zo graag bijhoren?quote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik had toen ik een klein kind was wel een man die vroeg of ik snoepjes wilde, telt dat ook?
Ik maak altijd grapjes over oostblokkers in real.quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb soms best racistische grapjes
maar meen het nooit
Dat zijn mensen met Nederlandse afkomst.quote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
er zijn ook mensen die denken dat er geen discriminatie is in nederland
Dat vind ik al helemaal erg, als ze dat tegen de oudere generatie zeggen. Dat zijn vaak mensen die op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd voor werk. En ja, de allereerste arbeidsmigranten van Nederland.quote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat zei iemand langs de lijn vandaag tegen een chinees
was een oud opaatje
Denken dat zwarte piet zwart is en een afro heeft door de schoorsteenquote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef badschaap het volgende:
vinden dat zwarte piet racistisch is
ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik maak echt overal grappen over.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef badschaap het volgende:
vinden dat zwarte piet racistisch is
Verzoekje: niet hier en nu weer deze discussie toee?quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat zwarte piet zwart is en een afro heeft door de schoorsteen
Jaquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook wel eens sarcastische opmerkingen gemaakt over buitenlanders. En toen waren er een paar huppelkutjes die niet begrepen dat ik niet serieus was dus die zaten mij helemaal te veroordelen. En toen werd ik opgehaald door m'n vriend
Ik ken ook iemand die ze pinda noemenquote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
ik noem goede vriend van mij altijd pinda
maar is niet racistisch bedoeld
Tja,quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn mensen met Nederlandse afkomst.
[..]
Dat vind ik al helemaal erg, als ze dat tegen de oudere generatie zeggen. Dat zijn vaak mensen die op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd voor werk. En ja, de allereerste arbeidsmigranten van Nederland.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die ze pinda noemen
Smakeloze grappen. Verzin dan wat goeds.quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja,
ik moest wel lachen om die opmerking.
Ik vind hem wel sterkquote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
Over racistische grappen gesproken: dit is mijn favoriet. Vooral omdat 'ie zo absurd bizar is
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
Over racistische grappen gesproken: dit is mijn favoriet. Vooral omdat 'ie zo absurd bizar is
[ afbeelding ]
oud, maar toch wel heel erg leuk steedsquote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |