Echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 november 2013 01:12 schreef Toto69 het volgende:
wkd staat voor WicKeD.
Een zoet drankje populair onder jongeren geloof ik. 3-5% alcohol dacht ik
Best lullig om te laten staanquote:
was al aan het zoekenquote:Op maandag 18 november 2013 01:14 schreef essnhills het volgende:
Doe eens ff lief en doe een ander plaatje
Ik was niet echt het type om een breezersletje te zijnquote:Op maandag 18 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Het breezersletjes-tijdperk was na mij helaas![]()
Zoenen hooguit voor een paar muntjes, maar pijpen zat er niet in
pijpen is overratedquote:Op maandag 18 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Het breezersletjes-tijdperk was na mij helaas![]()
Zoenen hooguit voor een paar muntjes, maar pijpen zat er niet in
quote:
dat ik het weet ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Treurig wel(het bestaan van de breezers dan hè?)
[..]
Ja zeg, ik kom nou eenmaal nooit in het drankpad jaIk drink alleen als ik ergens anders ben
Dat is ook treurig jaquote:
Nee, Dobbyquote:
tja...quote:Op maandag 18 november 2013 01:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook treurig jaHoe weet jij dat?
Ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tja...
ik vind zoete drankjes erg interessant.
quote:
Snake bites?quote:Op maandag 18 november 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookrooie Jillz is lekker bijvoorbeeld
en mixjes met wodka
En baileys
en snake bite
jillz vrouwenpilsquote:Op maandag 18 november 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
en mixjes met wodka
En baileys
en snake bite
quote:Op maandag 18 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snake bites?
Dat zijn die piercings toch?
Oogjes dichtquote:Op maandag 18 november 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En het gaat weer over drank op den FOKs
Ik ben ook vrouwquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En het gaat weer over drank op den FOKs
trouwen?quote:Op maandag 18 november 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
en mixjes met wodka
En baileys
en snake bite
jij wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouwIk mag zoete drankjes drinken
Neequote:
Heb ik niet echt denk ik. Maar ik vind vrouwendrankjes toch best wel lekker hoorquote:
Ik drink al 46 uur niet.quote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige hier die nauwelijks drink?
JHeb nog nooit gedronkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Ik heb al weken niet gedronkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Geen idee, er zijn zoveel dingen lekker. Ik kan ook enorm genieten van een lekker wijntje.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik niet echt denk ik. Maar ik vind vrouwendrankjes toch best wel lekker hoorIk hou totaal n iet van die echte pure sterke shit. Jenever, Whiskey, rum.
quote:
Wat een waardeloze antwoorden.quote:
45 bami pangangquote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeJe moet even een nummertje trekken
sorry schatquote:Op maandag 18 november 2013 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een waardeloze antwoorden.
Ik drink eigenlijk ook nauwelijks hoorquote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
8 weken is ook 2 maandenquote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in gestopt?
[..]
Jawel
[..]
Ik win van jou. Twee maanden hier.
Goldstrike kan leuk zijn op feestjes, maar dan gaat inso haten.quote:
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.quote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in gestopt?
[..]
Jawel
[..]
Ik win van jou. Twee maanden hier.
Ik heb liever Koe Lo Kaiquote:
We gaan niet boos worden he, godverredommequote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.
zuig aan m'n aurora borealis.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan niet boos worden he, godverredomme
Dan drink jij iets meerquote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk ook nauwelijks hoor
Als ik bij m'n ouders ben drink ik een wijntje bij het eten. En als ik uit ben drink ik 3 glazen. soms bij hoge uitzondering wat meer. Gister had ik toevallig 4 rosétjes en 3 jillz, maar daarvoor was het weken geleden dat ik iets op had?
O, door die J dacht ik dat je 'je hebt' bedoelde.quote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.
IK ZEI: WE GAAN NIET BOOS WORDEN HEquote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan niet boos worden he, godverredomme
Definieer echt te veel.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
De eerste keer dat ik echt teveel op heb was afgelopen februari trouwens
Ik ook dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
De eerste keer dat ik echt teveel op heb was afgelopen februari trouwens
Ja als je helemaal niet meer drinktquote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan drink jij iets meer
[..]
O, door die J dacht ik dat je 'je hebt' bedoelde.
Biertje op de piste na het skieen in de zonquote:Op maandag 18 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Bier in de zomer
Wijn bij het eten
En er zijn nog meer van die momenten dat je gewoon bepaalde drank moet drinken.
Whisky tijdens het Johnny Cash luisteren
Oké. contextschets: voor februari dit jaar dronk ik gemiddeld 1 glas wijn per maand zo ongeveer. De absolute max was 3 glazen op 1 avond. En dan is er een feest van je ouders, met je neefjes als obers. En dan zegt je vriend tegen je neefjes dat het niet uitmaakte waar ik om vroeg, ik kreeg een rosétje van ze. En dan drink je ineens 12 glazen ofzoquote:
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook dit jaar.
Wij falen een beetje met jong zijn, geloof ik.
quote:Op maandag 18 november 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij maar met een debiel in discussie
quote:Op maandag 18 november 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
De tootman gaat slapen.
Ik wens jullie allemaal een dikke penis, voor de mannen in omvang en voor de vrouwen in hun poesje.
Xx
Uh, oke.quote:Op maandag 18 november 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
De tootman gaat slapen.
Ik wens jullie allemaal een dikke penis, voor de mannen in omvang en voor de vrouwen in hun poesje.
Xx
Ja toedelsquote:
Beter!quote:Op maandag 18 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Al heb ik me alitjd prima vermaakt zonder drank hoor met stappen![]()
Alleen ik vind het nu wel lekker dus ik sla het oo kniet meer af zegmaar
Ik heb dit gesprek gemist denk ikquote:Op maandag 18 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Toch blijf ik er bij dat het vrijwel onmogelijk is om bij de Macdonalds iets te stelen#trots
En niet een ballon
2 cheeseburgers gejat die op de toonbank lagen met m`n ladderzatte kopquote:
ik ook nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter!Ik houd niet niet van stappen, dus daar faal ik ook in.
Was gisteren op een feest waar ik haast niemand kende. ''Hey jij was toch die dude die een maand geleden kotste buiten [cafe]?"quote:Op maandag 18 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb best veel goede vrienden leren kennen helemaal van de kaart
Toch snap ik dat niet, want als ik van de kaart ben komt er niks zinnigs meer uitquote:Op maandag 18 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb best veel goede vrienden leren kennen helemaal van de kaart
Oh nee dat vind ik wel leukquote:Op maandag 18 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter!Ik houd niet niet van stappen, dus daar faal ik ook in.
Dat schept een band.quote:Op maandag 18 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch snap ik dat niet, want als ik van de kaart ben komt er niks zinnigs meer uit
Ja dan moet die ander ook wel van de kaart zijn inderdaadquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet die ander ook wel van de kaart zijn inderdaad
Ik zou in principe zo een random feestje kunnen binnenlopen hoor, ik vermaak me wel.quote:Op maandag 18 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gisteren op een feest waar ik haast niemand kende. ''Hey jij was toch die dude die een maand geleden kotste buiten [cafe]?"
ehm, ja, ik ken je nog
quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou in principe zo een random feestje kunnen binnenlopen hoor, ik vermaak me wel.
Ben ik met een vriend mee en dan is dat de enige die ik ken, en aan het einde van de avond heb ik inside jokes met het halve feest
Maar ik ga dan wel vaker naar feestjes met veel jongensquote:
Oh jee. Wat is goed zuipen in jouw definitie?quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou sowieso niet van uitgaan met mensen die niet goed zuipen, erg eigenlijk.
Hoe komt dat eigenlijk? Erger je je aan mensen die niet zoveel drinken?quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou sowieso niet van uitgaan met mensen die niet goed zuipen, erg eigenlijk.
ik wou dat ik mij nog kon vermakenquote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ga dan wel vaker naar feestjes met veel jongens
Op dat moment wel, en die mensen zich ook aan mijquote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? Erger je je aan mensen die niet zoveel drinken?
Waarom kan je dat niet meer danquote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou dat ik mij nog kon vermaken
Genoeg om je niet dood te ergeren aan dronken mensen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jee. Wat is goed zuipen in jouw definitie?
weet ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet meer dan
nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
naja eigenlijk wel, maar dan gaat inso weer onaardig doen.
Maar waarom erger jij je aan hun? Omdat zij jou aan lopen te kijken van 'gast, wat drink jij belachelijk veel' ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op dat moment wel, en die mensen zich ook aan mij
Oh dat valt wel meequote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg om je niet dood te ergeren aan dronken mensen.
Ja. Zoiets.quote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je aan hun? Omdat zij jou aan lopen te kijken van 'gast, wat drink jij belachelijk veel' ofzo?
quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeVolgens mij erger je je daar al vrij weinig aan als je aangeschoten bent
Ik erger me met stappen sowieso niet zo snel aan dronken mensen. Ik bedoel, als ik daar niet tegen kan moet ik niet gaan stappen?quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeVolgens mij erger je je daar al vrij weinig aan als je aangeschoten bent
Ja op die manierquote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Zoiets.
Het is gewoon fijner om beetje de zelfde kijk erop te hebben als groepje snap je.
hangt er van af hoe je dronk isquote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka maakt mij duidelijk dat ik een erg onaangenaam persoon ben.
Dronken mensen kunnen echt heel erg vervelend zijn. Zeker als je nuchter bent. Dat merk je misschien niet heel erg als je zelf uitgaat, omdat je dan ook drinkt, maar het is soms echt niet te geloven hoe debiel mensen worden met drank op.quote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik erger me met stappen sowieso niet zo snel aan dronken mensen. Ik bedoel, als ik daar niet tegen kan moet ik niet gaan stappen?
Ik kan alleen niet tegen mensen die hun handen niet thuis kunnen houden, vooral als ik ze al heb afgewezen. En dat zijn toevallig nou alitjd nét jongens die iets teveel op hebben
Al heb ik wel altijd liever dat mensen zegmaar 'knuffelig' worden. Dus niet echt handtastelijk als in aanranding enzo, maar gewoon om je heen hangen enzo. Beter dat dan gasten die echt niet weten waar ze moeten stoppen of agressievelingenquote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
die mensen die dan vet druk gaan doen en telkens aan je zitten enzo,
terwijl ze normaal vet stil zijn en niks zeggen. mi gado
Maar ik vertel net dat ik ook regelmatig niet drink tijdens het stappenquote:Op maandag 18 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dronken mensen kunnen echt heel erg vervelend zijn. Zeker als je nuchter bent. Dat merk je misschien niet heel erg als je zelf uitgaat, omdat je dan ook drinkt, maar het is soms echt niet te geloven hoe debiel mensen worden met drank op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben enorm ''knuffelig''.quote:Op maandag 18 november 2013 01:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al heb ik wel altijd liever dat mensen zegmaar 'knuffelig' worden. Dus niet echt handtastelijk als in aanranding enzo, maar gewoon om je heen hangen enzo. Beter dat dan gasten die echt niet weten waar ze moeten stoppen of agressievelingen
Waarom?quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik erger mij altijd kapot aan dronken mensen dan
Jamaar ik was dronkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft hou ik wel wat grenzen.
bradas die opeens met andere chimi gaan zoenen en dan huilen dat hun vriendin boos is
quote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik vertel net dat ik ook regelmatig niet drink tijdens het stappen![]()
Maar er zitten types tussen
Van die types die een knietje tussen de benen verdienenIk heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, knuffelige mensen vind ik juist altijd wel schattigquote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben enorm ''knuffelig''.
mijn vrienden hebben al jaren het vermoeden dat ik gay ben.
men o men.quote:
I know, ik werk ook in de horeca, en ik ben een niet-onaantrekkelijke jongedamequote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...
zegquote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
naja eigenlijk wel, maar dan gaat inso weer onaardig doen.
Wat doe je dan?quote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...
Dan is iedereen je vriendquote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
men o men.
dan spreek ik die gasten maanden niet omdat ik ze niet moet.
maar wanneer ze dronken zijn gaan ze wel praten. daar heb ik echt hekel aan.
ik kan niet meer van een feestje genieten met alcohol door x/ontgroeien van omgeving denk ik.quote:
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zoquote:
Korting op het paradijs?quote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef badschaap het volgende:
رحمك الله يا بطل المجاهدين
جعل الله منزلتك الجنة
God zegene u oh held van de Volksmoedjahedien van Iran om God uw korting paradijs
(Vertaald door Bing)
ehm facebook allah akbar terrorist wtf?
mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.quote:
Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegenquote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo
Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdquote:
Haha baasquote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.
dus dan zeg ik alleen maar flikker op ik moet je niet.
en dan kijken ze mij raar aan en lopen weg.
quote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo
Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
Logisch ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdals ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.
Maar er is wel eens iemand weggestuurd omdat ie me lastig bleef vallen
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegen
Jaquote:
Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/clubquote:Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd.
Klopt dat moeten wij ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd.
Hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn haat wegens dronken mensen die heel druk doen gaat wel heel ver trouwens.
Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdals ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.
Maar er is wel eens iemand weggestuurd omdat ie me lastig bleef vallen
waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bentquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
heb een vriend die ik nuchter echt mag, maar ik kan ze dronk niet aan staan.
ben hem nu een beetje aan het lozen.
Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam welquote:Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/club
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchterquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
heb een vriend die ik nuchter echt mag, maar ik kan ze dronk niet aan staan.
ben hem nu een beetje aan het lozen.
Dat is volgens mij ook zoquote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter
quote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bent
Dat soort dingen inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijkEn verder gewoon beleefde standaardandwoorden, en altijd een beetje meegrappen. 'Zeg dat wel, meneer! Maar ik denk niet dat het er in zit'
naja, als hij niet luistert?quote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam welVooral omdat het gratis is. Dan denken mensen dat ze zich echt in een coma moeten zuipen.
Nee true. Is wel kutte irritant maar om hem dan meteen te lozenquote:
Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad![]()
Maarja, sommige mensen zouden gewoon niet mogen drinken en gaan gewoon echt te verEn ik heb ook zo m'n rechten en dan heeft zo'n meneer die z'n tengels die thuis kan houden een keuze. Of nu vrijwillig met de beveiliging de deur uit lopen of wat minder vrijwillig met de politie en een aangifte erbij
Dat laatste nog nooit gedaan trouwens
Dan weet je dat je meteen ontslagen bent en je je werkgever een probleem bezorgt. Als je alleen maar zo kinderachtig kunt reageren moet je zo'n baan niet doen, gewoon zelfcontrole hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef badschaap het volgende:
ik zou ze djoeke of in de fik steken als ze je dienblad uit je handen slaan
Weet ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Is wel kutte irritant maar om hem dan meteen te lozen
Volgens mij vind je mij ook irritant als ik dronken ben dan
Ook vaak genoeg gedaan iddquote:Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.
Oh nee zo erg ben ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Jij zit ook aan vriendinnen van vrienden en roddelt over mensen?
Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken wordenquote:
quote:When you see a neighborhood for the first time, the most important thing is often the way it looks, like its homes and its setting. Some places look the same, but they only reveal their true character after living in them for a while because they contain a unique mix of occupational or cultural groups. This neighborhood is very unique in some important ways, according to NeighborhoodScout's exclusive exploration and analysis.
Notable & Unique: People
The W Chicago / Livernois Ave neighborhood is unique for having just 1.0% of adults here having earned a bachelor's degree. This is a lower rate of college graduates than NeighborhoodScout found in 98.8% of America's neighborhoods.
In addition, the W Chicago / Livernois Ave neighborhood stands out for having an average per capita income lower than 97.3% of the neighborhoods in the United States.
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?quote:Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken worden
ach joh, meer nare dingen zijn in nederland normaalquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
quote:Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
Haha, ik lees (vrij toevallig) een makelaarssite over de slechtste buurt van AmerikaHet is automatisch gegenereerd, denk ik, en dat levert vrij hilarische tekst op.
[..]
dat is een beetje mijn dronk, alleen heb ik op de bar dansen wel gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?
Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vindenquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
Ik kan ergere dingen bedenkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straatquote:
* op het gras naast een 4 baans snelwegquote:Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straat
Ransaapquote:Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Jij zit ook aan vriendinnen van vrienden en roddelt over mensen?
Lekker gevaarlijkquote:Op maandag 18 november 2013 01:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
* op het gras naast een 4 baans snelweg
Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.quote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vinden
Dat is wel een beetjequote:Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straat
quote:Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De behoefte hebben mensen te vertellen dat ze tof zijn als je dronken bent. Ook heel vervelend. Ik hou me tot nu toe goed in
Je zit gewoon vol liefde jijquote:
Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.
Oké, dat is andere koekquote:Maar ik ben dus ook een keer echt vastgepakt, tegen de muur gezet terwijl hij me probeerde te zoenen en een hand die probeerde in m'n blouse te komen. Toen werd er wel heel snel door andere gasten ingegrepen en is meneer naar buiten geëscorteerd.
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordtquote:
Goed me best doen dusquote:
quote:
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.
[..]
Oké, dat is andere koekTeringlijer.
Nice welquote:Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt
slettenhillsquote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?
Maar die vent was echt![]()
Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik
Dan zou ik nog wel overwegen om zolderkamerautist te worden ja.quote:Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt
Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongelukquote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?
En terecht. Dan is het pure zelfverdedigingquote:Maar die vent was echt![]()
Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik
Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.quote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vent was echt![]()
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarquote:Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongelukMaar ik denk dat het heel gezond is daar niet over in paniek te raken, al lijkt het me wel heel leuk een keer iemand in het OV eens op iets te hoog volume te vertellen wat je er van vindt
![]()
[..]
En terecht. Dan is het pure zelfverdediging
ik niet in real real maar wel via wappquote:Op maandag 18 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook op fok
alleen niet in real
wat deed hij dan preciesquote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarDie pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen
![]()
En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo
Ik denk niet dat ik me dan in zou kunnen houdenquote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarDie pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen
![]()
Profit.quote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo
Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?quote:Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.
quote:
Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?quote:
Staat ergens hierboven, ik werd behoorlijk aangerandquote:
Preciesquote:
Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.quote:Op maandag 18 november 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Preciesieder nadeel heb ze voordeel is het spreekwoord toch?
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenquote:
kan.quote:Op maandag 18 november 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?
Ach naja, je begreep het ideequote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.
Sorry, dacht dat je het wel leuk vondquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenToen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen
![]()
WTF?
k zou het niet wetenquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan.
of ik wil de sfeer altijd goed houden
ik denk dat je toen fok-it gemeet hebt,.quote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenToen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen
![]()
WTF?
Best bizar.quote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?
Mehquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je het wel leuk vond
Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te starenquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
WTF?
Wat is jouw afkomst dan?quote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Best bizar.Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
hou je bek kut blauwequote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Best bizar.Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
kanjer racistenquote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen daar nog steeds opmerkingen over makenquote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te starenDus ik dacht echt dat ik beroofd zou gaan worden
Deuren van de metro dicht, zwerver grijpt in zijn jas - nog steeds naar mij kijkend - en... gaat crack zitten roken. Of heroïne, dat kon ik niet zien.
Wat je moest doen?quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik heb m'n moeder wakker gebeld wat ik moest doen, en toen hoorden een paar jongens een paar bankjes verderop mij praten met m'n moeder en die zijn me toen komen halen van, kom maar even bij ons zitten dan'En m'n vader is me toen van het station komen halen ipv dat ik naar huis zou lopen
Aziatisch, dus ja, je kan wel raden wat ze roepen.quote:
Wat?quote:
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen daar nog steeds opmerkingen over makenecht zo kansloos
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?quote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ess, ben je zo heet of hebben alle vrouwen dat soort verhalen?
Valt me tegen in Utrecht trouwensquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aziatisch, dus ja, je kan wel raden wat ze roepen.
[..]
Wat?
[..]
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.
Nou, al bellend kwamen die jongens me al redden, maar anders moest ik weglopen en de conducteur gaan zoekenquote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat je moest doen?
Gewoon in een andere coupe gaan zitten?
Uhm, denk hetquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?
quote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.
maar het probleem is dat je hem snachts niet meer kan zienquote:
Ik ben niet een model ofzo, maar ik denk dat de meeste vrouwen wel een paar verhalen hebben ja. Alleen lijkt het alsof ik er wat meer heb dan gemiddeldquote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ess, ben je zo heet of hebben alle vrouwen dat soort verhalen?
Op een of andere manier klinkt dat wel crack-igquote:Op maandag 18 november 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack gaat dan ook helemaal in gesprek met zo'n gast, doos dat het is.
Kansloos allemaalquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Dat telt wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?
quote:Op maandag 18 november 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dat wel crack-ig
Mocht je het willen lezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in Nederland valt het nog best mee met racisten. Kan het mij niet voorstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn vriend is dus ook neger, zoals de meeste van jullie wel zullen wetenen ik ben heel blank en ik heb roodblond haar enzo
En dan zaten we op het station ergens 's avonds laat, en dan allemaal van die mensen die zo afkeurend naar hem zaten te kijken. tot ik er bij kwam en op schoot ging zitten knuffelen ofzo. Dan kijken die mensen ineens heel anders
Utrecht valt nog wel mee. Al is het nogal frustrerend als iemand weer eens een leuke opmerking maakt als je op weg bent naar een afspraak.quote:
Klopt. En niemand die er ook maar ooit iets van zeg.quote:
oh dat zei iemand langs de lijn vandaag tegen een chineesquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Die mensen zijn ook domquote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
er zijn ook mensen die denken dat er geen discriminatie is in nederland
Die mensen zijn blank, rijk en dom.quote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gebeurt gelukkig niet zoveel nee, maar het is ook niet zo dat het nooit gebeurt zeg maar. Het was ook een wat nettere buurt, en ik denk dat die mensen gewoon bang voor hem waren ofzoquote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, in Nederland valt het nog best mee met racisten. Kan het mij niet voorstellen.
[..]
Utrecht valt nog wel mee. Al is het nogal frustrerend als iemand weer eens een leuke opmerking maakt als je op weg bent naar een afspraak.
[..]
Klopt. En niemand die er ook maar ooit iets van zeg.
Hier ook, maar ik maak echt overal grappen over.quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb soms best racistische grapjes
maar meen het nooit
Wou je er zo graag bijhoren?quote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik had toen ik een klein kind was wel een man die vroeg of ik snoepjes wilde, telt dat ook?
Ik maak altijd grapjes over oostblokkers in real.quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb soms best racistische grapjes
maar meen het nooit
Dat zijn mensen met Nederlandse afkomst.quote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat vind ik al helemaal erg, als ze dat tegen de oudere generatie zeggen. Dat zijn vaak mensen die op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd voor werk. En ja, de allereerste arbeidsmigranten van Nederland.quote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat zei iemand langs de lijn vandaag tegen een chinees
was een oud opaatje
Denken dat zwarte piet zwart is en een afro heeft door de schoorsteenquote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef badschaap het volgende:
vinden dat zwarte piet racistisch is
ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik maak echt overal grappen over.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:15 schreef badschaap het volgende:
vinden dat zwarte piet racistisch is
Verzoekje: niet hier en nu weer deze discussie toee?quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat zwarte piet zwart is en een afro heeft door de schoorsteen
Jaquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook wel eens sarcastische opmerkingen gemaakt over buitenlanders. En toen waren er een paar huppelkutjes die niet begrepen dat ik niet serieus was dus die zaten mij helemaal te veroordelen. En toen werd ik opgehaald door m'n vriend
Ik ken ook iemand die ze pinda noemenquote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
ik noem goede vriend van mij altijd pinda
maar is niet racistisch bedoeld
Tja,quote:Op maandag 18 november 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn mensen met Nederlandse afkomst.
[..]
Dat vind ik al helemaal erg, als ze dat tegen de oudere generatie zeggen. Dat zijn vaak mensen die op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd voor werk. En ja, de allereerste arbeidsmigranten van Nederland.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die ze pinda noemen
Smakeloze grappen. Verzin dan wat goeds.quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja,
ik moest wel lachen om die opmerking.
Ik vind hem wel sterkquote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
Over racistische grappen gesproken: dit is mijn favoriet. Vooral omdat 'ie zo absurd bizar is
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
Over racistische grappen gesproken: dit is mijn favoriet. Vooral omdat 'ie zo absurd bizar is
[ afbeelding ]
oud, maar toch wel heel erg leuk steedsquote:Op maandag 18 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |