Ik erger me met stappen sowieso niet zo snel aan dronken mensen. Ik bedoel, als ik daar niet tegen kan moet ik niet gaan stappen?quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeVolgens mij erger je je daar al vrij weinig aan als je aangeschoten bent
Ja op die manierquote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Zoiets.
Het is gewoon fijner om beetje de zelfde kijk erop te hebben als groepje snap je.
hangt er van af hoe je dronk isquote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka maakt mij duidelijk dat ik een erg onaangenaam persoon ben.
Dronken mensen kunnen echt heel erg vervelend zijn. Zeker als je nuchter bent. Dat merk je misschien niet heel erg als je zelf uitgaat, omdat je dan ook drinkt, maar het is soms echt niet te geloven hoe debiel mensen worden met drank op.quote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik erger me met stappen sowieso niet zo snel aan dronken mensen. Ik bedoel, als ik daar niet tegen kan moet ik niet gaan stappen?
Ik kan alleen niet tegen mensen die hun handen niet thuis kunnen houden, vooral als ik ze al heb afgewezen. En dat zijn toevallig nou alitjd nét jongens die iets teveel op hebben
Al heb ik wel altijd liever dat mensen zegmaar 'knuffelig' worden. Dus niet echt handtastelijk als in aanranding enzo, maar gewoon om je heen hangen enzo. Beter dat dan gasten die echt niet weten waar ze moeten stoppen of agressievelingenquote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
die mensen die dan vet druk gaan doen en telkens aan je zitten enzo,
terwijl ze normaal vet stil zijn en niks zeggen. mi gado
Maar ik vertel net dat ik ook regelmatig niet drink tijdens het stappenquote:Op maandag 18 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dronken mensen kunnen echt heel erg vervelend zijn. Zeker als je nuchter bent. Dat merk je misschien niet heel erg als je zelf uitgaat, omdat je dan ook drinkt, maar het is soms echt niet te geloven hoe debiel mensen worden met drank op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben enorm ''knuffelig''.quote:Op maandag 18 november 2013 01:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al heb ik wel altijd liever dat mensen zegmaar 'knuffelig' worden. Dus niet echt handtastelijk als in aanranding enzo, maar gewoon om je heen hangen enzo. Beter dat dan gasten die echt niet weten waar ze moeten stoppen of agressievelingen
Waarom?quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik erger mij altijd kapot aan dronken mensen dan
Jamaar ik was dronkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft hou ik wel wat grenzen.
bradas die opeens met andere chimi gaan zoenen en dan huilen dat hun vriendin boos is
quote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik vertel net dat ik ook regelmatig niet drink tijdens het stappen![]()
Maar er zitten types tussen
Van die types die een knietje tussen de benen verdienenIk heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, knuffelige mensen vind ik juist altijd wel schattigquote:Op maandag 18 november 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben enorm ''knuffelig''.
mijn vrienden hebben al jaren het vermoeden dat ik gay ben.
men o men.quote:
I know, ik werk ook in de horeca, en ik ben een niet-onaantrekkelijke jongedamequote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...
zegquote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
naja eigenlijk wel, maar dan gaat inso weer onaardig doen.
Wat doe je dan?quote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in de horeca gewerkt, dan word je soms echt lastiggevallen. Ik ben dan een man, dus de seksgrapjes blijven achterwege, maar mensen die niet van je af kunnen blijven, schelden, commanderen, aan je dienblad/tap/bar/spullen zitten...
Dan is iedereen je vriendquote:Op maandag 18 november 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
men o men.
dan spreek ik die gasten maanden niet omdat ik ze niet moet.
maar wanneer ze dronken zijn gaan ze wel praten. daar heb ik echt hekel aan.
ik kan niet meer van een feestje genieten met alcohol door x/ontgroeien van omgeving denk ik.quote:
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |