Oh nee dat vind ik wel leukquote:Op maandag 18 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter!Ik houd niet niet van stappen, dus daar faal ik ook in.
Dat schept een band.quote:Op maandag 18 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch snap ik dat niet, want als ik van de kaart ben komt er niks zinnigs meer uit
Ja dan moet die ander ook wel van de kaart zijn inderdaadquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet die ander ook wel van de kaart zijn inderdaad
Ik zou in principe zo een random feestje kunnen binnenlopen hoor, ik vermaak me wel.quote:Op maandag 18 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gisteren op een feest waar ik haast niemand kende. ''Hey jij was toch die dude die een maand geleden kotste buiten [cafe]?"
ehm, ja, ik ken je nog
quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou in principe zo een random feestje kunnen binnenlopen hoor, ik vermaak me wel.
Ben ik met een vriend mee en dan is dat de enige die ik ken, en aan het einde van de avond heb ik inside jokes met het halve feest
Maar ik ga dan wel vaker naar feestjes met veel jongensquote:
Oh jee. Wat is goed zuipen in jouw definitie?quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou sowieso niet van uitgaan met mensen die niet goed zuipen, erg eigenlijk.
Hoe komt dat eigenlijk? Erger je je aan mensen die niet zoveel drinken?quote:Op maandag 18 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou sowieso niet van uitgaan met mensen die niet goed zuipen, erg eigenlijk.
ik wou dat ik mij nog kon vermakenquote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ga dan wel vaker naar feestjes met veel jongens
Op dat moment wel, en die mensen zich ook aan mijquote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? Erger je je aan mensen die niet zoveel drinken?
Waarom kan je dat niet meer danquote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou dat ik mij nog kon vermaken
Genoeg om je niet dood te ergeren aan dronken mensen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jee. Wat is goed zuipen in jouw definitie?
weet ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet meer dan
nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
naja eigenlijk wel, maar dan gaat inso weer onaardig doen.
Maar waarom erger jij je aan hun? Omdat zij jou aan lopen te kijken van 'gast, wat drink jij belachelijk veel' ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op dat moment wel, en die mensen zich ook aan mij
Oh dat valt wel meequote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg om je niet dood te ergeren aan dronken mensen.
Ja. Zoiets.quote:Op maandag 18 november 2013 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je aan hun? Omdat zij jou aan lopen te kijken van 'gast, wat drink jij belachelijk veel' ofzo?
quote:Op maandag 18 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeVolgens mij erger je je daar al vrij weinig aan als je aangeschoten bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |