Wat heb jij tegen negers?quote:
breezerstijl dusquote:Op maandag 18 november 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee gewoon fuck itMaar dan FOK! it
Okquote:Op maandag 18 november 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh.
Sorry dan. Maar ik wil echt echt echt stoppen dat zweer ik op mijn opa's grap. Maar ik heb iemand nodig die zegt. Tjackie ga het nu niet weer doen.
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijsquote:
Breezers waren wel smerig trouwens.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijs
mehquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijs
Ja? nooit gehadquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Breezers waren wel smerig trouwens.
*grafquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok
Ik zal volgende keer als ik het zie dat zeggen
Nee, zodra de hype om jonge meisjes breezersletjes te noemen voorbij was zijn ze gestopt met dat spul maken.quote:
ik een paar keerquote:
waar negeer ik je dan neger?quote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Negeert*
Niks, heb ik dat ooit gezegd dan?
Dat snapte ikquote:
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik een paar keerchemische zoete troep
Treurig welquote:
Ja zeg, ik kom nou eenmaal nooit in het drankpad jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, zodra de hype om jonge meisjes breezersletjes te noemen voorbij was zijn ze gestopt met dat spul maken.
Ja, jij begint te kokhalsen.quote:
wkdquote:Op maandag 18 november 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?
Wat? Wwat is dat?quote:Op maandag 18 november 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?
Watquote:Op maandag 18 november 2013 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kom nou eenmaal nooit in het drankpad jaIk drink alleen als ik ergens anders ben
je 4 cm bedoel jequote:Op maandag 18 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij begint te kokhalsen.Kan er niks aan doen dat je alleen maar de 12 cm van Tjacka gewend bent. Dit is 30 cm bitch
Jij weet het blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |