quote:
waar haal je ze vandaan?quote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou houd ik op met spammen
Ik praat niet meer tegen je.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel joh![]()
Ik stond hier voor m'n huis op de stoep en toen kwam Sinterklaas voorbij
ZO VOOR MIJN HUIS LANGSwaar ik stond enzo
![]()
Ik voel een pittige depri sfeer in die plaatjesquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou houd ik op met spammen
De figuurtjes lijken wel wat op die uit een heel bekend kinderboek waar ik de naam van kwijt ben.quote:Op maandag 18 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel een pittige depri sfeer in die plaatjes
Waarom nietquote:
Je vond mij maar een troll net een uur geleden.quote:Op maandag 18 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Was echt spannend hoor
Ohja die monique'en/Monieken die ik ken zijn op een paar na echt hele leuke mensen, dat zeker, maar het ging over appetijtelijk, en dat is iets andersquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die monique'en/Monieken die ik ken zijn op een paar na echt hele leuke mensen, dat zeker, maar het ging over appetijtelijk, en dat is iets anders
quote:Op maandag 18 november 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vond mij maar een troll net een uur geleden.
Yes?quote:
Dat ben jij heul nietquote:
Voor hem welquote:
Oh, ja verwarrend enzo. Gewoon eenduidig zijn in je naamquote:
Ik krijg nog wel harde plasser van je hoor, telt dat ook?quote:
Je negert me...quote:Op maandag 18 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel harde plasser van je hoor, telt dat ook?
nee gewoon fuck itquote:Op maandag 18 november 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het eigenlijk FOK! het of FOK! IT (als in van die pcmannetjes)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |