Dat is het ook, je weet niet wat je had gedaan als het puntje bij paaltje kwam. Maar beter dat je nu niet meer zo bent iigquote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of ik het zou hebben gedurfd hoor. Ik stond al bekant op het spoor maarja, ik heb altijd wel zoiets gehad van, nee dat zou ik echt never nooit kunnen.
En terecht. Ik was toen 16 johquote:Op maandag 18 november 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat Crack en ik iets waren geworden als we geen studenten-OV hadden![]()
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoorquote:Op maandag 18 november 2013 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond ik wel een appeteitelijke naam
Bij momenten nog wel. Maargoedquote:Op maandag 18 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ook, je weet niet wat je had gedaan als het puntje bij paaltje kwam. Maar beter dat je nu niet meer zo bent iig![]()
Ja ik hoop het. Komt wel goed uiteindelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaMisschien verandert het als je wat ouder wordt (want dan verander jij ook natuurlijk
) of als je uit huis gaat
En dat zij zich weer beter voelt helpt msschien ook wel
quote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoor
gvd essquote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoor
Ik ging in het begin van onze relatie ook steevast daarheen, want toen woonde ik nog thuis. Dus dat is gemiddeld 1,5 keer per week een retourtje van een euro of ¤40quote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht. Ik was toen 16 joh
Ze was boos dat ik nooit op een zaterdag kon komen. Ja sorry dat ik dan werk voor die klotekaartjes en dat mijn ouders me niet verwennen omdat ze filthy rich zijn
quote:
quote:
Ik kan hier nog heel lang over doorgaan en er zit nog wel wat frustratie, maar ik houd verstandig mijn harsesquote:Op maandag 18 november 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging in het begin van onze relatie ook steevast daarheen, want toen woonde ik nog thuis. Dus dat is gemiddeld 1,5 keer per week een retourtje van een euro of ¤40![]()
Wtfquote:
Dat is ook waarschijnlijk niet het geval, het was slechts een opmerking met grappige ondertoon om mee aan te geven hoeveel relaties er ontstaan via FOK!.quote:
Slaap lekker sofquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen.
Slaap lekker schatjes
wow hoe heet datquote:
Trustenquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen.
Slaap lekker schatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |