Hormonen kunnen inderdaad ook een erg grote rol spelen jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zit
Hehe.quote:Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een VBL-trolletje was maar hoe langer ie meepost hoe meer ik deze vent waardeer.
niks of niemand betreed mijn poepertje dus dat zit wel goedquote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je bent een toffe peer alleen ik ben geen homodus sorry je poepertje ga ik niet betreden
Awww zo gezelligquote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik ben de enige die zulke dingen doet met m'n oudersToneelstukje kijken en shoppen met m'n moeder, wandelen en klieren met m'n vader
En m'n moeder vanmiddag nog, over 2 weken is er een open borrel op het werk van m'n vader. Of ik dan ook mee wilde want m'n vader is dan toch met iedereen aan het praten en dan ben ik er tenminste nog voor de gezelligheid
Jup, het zijn altijd gewoon kutsituaties. Maar VA moet er niet in blijven hangen natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Suicidaal zijn is gewoon kut voor zowel het slachtoffer als degene die er dicht bij staat.
I know both sides.
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.quote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chemo kan ook mentaal/psychisch dusdanig zwaar vallen dat men er 'apart' van wordt.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks of niemand betreed mijn poepertje dus dat zit wel goed
49, maar door chemo is ze super snel daar doorheen gegaan.quote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zit
Ik prik zijn piemeltje lek als ie dat probeertquote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]hoorde dat fokit een poging ging wagen
Snap ik helemaal. Ik hoop voor je dat ze weer helemaal de oude wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.
Ja vind ik ook leuk hoorquote:
Even over die meid; je hebt geen facebook voor alle zekerheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik prik zijn piemeltje lek als ie dat probeert
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik najaquote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, het zijn altijd gewoon kutsituaties. Maar VA moet er niet in blijven hangen natuurlijk.
Jup, zoiets is voor het hele gezin enorm ingrijpendquote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik naja
Beetje persoonlijk misschienMaar toen ik wel bijna kantje boord was
cuuuuuuute.quote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind ik ook leuk hoor![]()
Of dan eerst met m'n moeder uitgebreid gaan lopen lullen over wat ik met m'n kamer ga doen enzo, en op internet plaatjes gaan zoeken of in reclamefoldertjes of het ikea boeken dan met m'n vader de daadwerkelijke dingen gaan shoppen en klussen enzo
Even kijken of ik het zoeken kan afschermenquote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even over die meid; je hebt geen facebook voor alle zekerheid.
Die voelde het gelukkig al aankomen. Kan je nagaan hoe verraderlijk je gedachtes zijn en hoe snel ze kunnen veranderen.quote:
Je kan het hier gewoon kwijt als je dat wilt. Gaat iemand kut doen dan hak ik zijn of haar penis eraf en voer ik deze aan mijn hond moniquequote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik naja
Beetje persoonlijk misschienMaar toen ik wel bijna kantje boord was
Ja oke, dat is ook gewoon kut. Zoiets moet van twee kanten komen, in een ideaal scenario ben je gewoon altijd open en eerlijk naar elkaar toe, maar in de praktijk is dit soms toch nog wel eens anders. Ik denk ook nog wel eens terug aan bepaalde dingen, dat ik zou willen dat er meer openheid was, naar mijn mening is dat één van de belangrijkste punten als je samen iets op wil bouwen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
Hahaquote:Op maandag 18 november 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
cuuuuuuute.![]()
Ik kan wel omgaan met mijn moeder, maar dan maar vijf minuten per half uur ofzo lol
topquote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even kijken of ik het zoeken kan afschermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |