abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133365462
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.

Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.

Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.

Ja, daar heb ik spijt van.
Wtf -O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 18 november 2013 @ 00:41:22 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_133365463
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef supersof het volgende:

[..]

Jaaa, eindelijk weer beetje rust in de tent. Maar ze is nog heel emotioneel enzo. Ze denkt ook dat ze dement aan het worden is door de chemo's enzo. Vind het zelf echt belachelijk klinken _O-
Dat kan denk ik niet inderdaad _O-
Al zijn die chemo`s wel een aanslag op je lichaam natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133365466
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.

Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.

Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.

It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
pi_133365477
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133365478
quote:

[..]

Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
pi_133365487
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

true
pi_133365488
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.

Het knaagt aan je ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 november 2013 @ 00:42:26 #158
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365489
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat kan denk ik niet inderdaad _O-
Al zijn die chemo`s wel een aanslag op je lichaam natuurlijk
Ja echt he _O- of dan zeg je iets wat helemaal niet slecht bedoelt is ofzo. En dan heeft ze de tranen al in dr ogen staan. Soms wel zielig, maar ook vervelend.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  maandag 18 november 2013 @ 00:42:54 #159
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365492
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef essnhills het volgende:

[..]

Haha, ik ben zowel qua uiterlijk als qua innerlijk veel meer mijn vader :+ Als we dan met z'n tweeën iets doen zitten we maar een beetje te kloten en te chillen :+ en als m'n moeder dan vind dat we wat nuttigs moeten gaan doen gaan we eerst een uur wandelen ofzo (heerlijk in de verse sneeuw wandelen met m'n vader O+ O+ ) en als we dan thuiskomen moeten we natuurlijk eerst bij de kachel met warme chocomel bijkomen natuurlijk :+ O+
_O_ nice. Ik doe eigenlijk niet zoveel dingen samen met mijn ouders. Meer gewoon als gezin samen.
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133365493
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
  maandag 18 november 2013 @ 00:43:28 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_133365504
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja echt he _O- of dan zeg je iets wat helemaal niet slecht bedoelt is ofzo. En dan heeft ze de tranen al in dr ogen staan. Soms wel zielig, maar ook vervelend.
Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en alles :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133365507
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Idd, die paar uur dat jij je telefoon niet opneemt is echt geen reden hoor, maar een excuus.
pi_133365508
quote:

[..]

Ik dacht dat het een VBL-trolletje was maar hoe langer ie meepost hoe meer ik deze vent waardeer.
pi_133365514
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.

Het knaagt aan je ;(
Niet doen :* jij kan er niks aan doen :*
pi_133365520
pics van je kachel
  maandag 18 november 2013 @ 00:44:31 #166
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365522
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en alles :P
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it :P
pi_133365533
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:

[..]

_O_ nice. Ik doe eigenlijk niet zoveel dingen samen met mijn ouders. Meer gewoon als gezin samen.
Oh ik ben de enige die zulke dingen doet met m'n ouders O+ Toneelstukje kijken en shoppen met m'n moeder, wandelen en klieren met m'n vader O+

En m'n moeder vanmiddag nog, over 2 weken is er een open borrel op het werk van m'n vader. Of ik dan ook mee wilde want m'n vader is dan toch met iedereen aan het praten en dan ben ik er tenminste nog voor de gezelligheid :D
pi_133365539
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it :P
Chemo kan ook mentaal/psychisch dusdanig zwaar vallen dat men er 'apart' van wordt.
pi_133365546
quote:

[..]

Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133365552
Maar ik stop met zeiken :)
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 november 2013 @ 00:46:18 #171
319979 Fok-it
All is well
pi_133365561
quote:

[..]

Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zit :P
pi_133365568
quote:

[..]

Die chemo is ook een aanslag op je psychische gesteldheid en dat kan lang duren :Y dan kan die emmer op het ene moment wel leeg zijn, maar dan ineens is ie binnen 2 minuten vol en overstroomt ie gewoon.
pi_133365572
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
Trek het je niet persoonlijk aan. Je bent een toffe peer alleen ik ben geen homodus sorry je poepertje ga ik niet betreden O+
pi_133365574
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik stop met zeiken :)
:*
  maandag 18 november 2013 @ 00:47:00 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_133365577
Suicidaal zijn is gewoon kut voor zowel het slachtoffer als degene die er dicht bij staat.

I know both sides.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')