Wtfquote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.
Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.
Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.
Ja, daar heb ik spijt van.
Dat kan denk ik niet inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, eindelijk weer beetje rust in de tent. Maar ze is nog heel emotioneel enzo. Ze denkt ook dat ze dement aan het worden is door de chemo's enzo. Vind het zelf echt belachelijk klinken
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.
Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.
Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
truequote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.
Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.quote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
Ja echt hequote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik niet inderdaad![]()
Al zijn die chemo`s wel een aanslag op je lichaam natuurlijk
quote:Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik ben zowel qua uiterlijk als qua innerlijk veel meer mijn vaderAls we dan met z'n tweeën iets doen zitten we maar een beetje te kloten en te chillen
en als m'n moeder dan vind dat we wat nuttigs moeten gaan doen gaan we eerst een uur wandelen ofzo (heerlijk in de verse sneeuw wandelen met m'n vader
![]()
) en als we dan thuiskomen moeten we natuurlijk eerst bij de kachel met warme chocomel bijkomen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en allesquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt heof dan zeg je iets wat helemaal niet slecht bedoelt is ofzo. En dan heeft ze de tranen al in dr ogen staan. Soms wel zielig, maar ook vervelend.
Idd, die paar uur dat jij je telefoon niet opneemt is echt geen reden hoor, maar een excuus.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.
Ik dacht dat het een VBL-trolletje was maar hoe langer ie meepost hoe meer ik deze vent waardeer.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
Niet doenquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.
Het knaagt aan je
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get itquote:Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en alles
Oh ik ben de enige die zulke dingen doet met m'n oudersquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]nice. Ik doe eigenlijk niet zoveel dingen samen met mijn ouders. Meer gewoon als gezin samen.
Chemo kan ook mentaal/psychisch dusdanig zwaar vallen dat men er 'apart' van wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zitquote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it
Die chemo is ook een aanslag op je psychische gesteldheid en dat kan lang durenquote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je bent een toffe peer alleen ik ben geen homodus sorry je poepertje ga ik niet betredenquote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |