abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133365293
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
lol vriendschappen laten verdwijnen. wist het woord ff niet meer.
Swiffer Duster, POEF, AND DEH FREINDSHIPZ DISAPAER
  maandag 18 november 2013 @ 00:32:44 #127
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365294
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe gaat het met haar gezondheid trouwens?
Gaat wel goed. Wel nog steeds last van oedeem enzo. Als je niet weet wat dat is vraag maar ff dan. En ze kan niet intensieve dingen doen. Stofzuigen enzo.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133365298
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja ;(
En ik doe het nu nog. Maar ik vind haar ZO vervelend.
Dan wordt het tijd uit huis te gaan :Y :@

Ik had nooit echt ruzie maar echt soepel ging het ook niet meer, steeds gezeur enzo omdat ik als studente nou eenmaal een heel ander ritme had dan mijn ouders. toen ik uit huis ging nooit meer ruzie gehad eigenlijk :Y

Vanmorgen ook dat ik verscheen 'hey nachtbraker, nu al wakker, papa dacht je pas om half 5 te horen?' "ehm ja'' 'Was gezellig dus:? Koppie soep?'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133365304
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.
sommige shit blijft terugkomen. I'm not shitting you, maar het had een haar gescheeld of iemand was dood.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133365305
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:

[..]

[..]

Ja dat :P
Heel lastig woord enzo :+
  maandag 18 november 2013 @ 00:33:45 #131
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365317
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:

[..]

Heel lastig woord enzo :+
Je wilt niet weten hoelang ik deed over die zin typen _O-
thank god autocorrect
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  maandag 18 november 2013 @ 00:34:04 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_133365324
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef supersof het volgende:

[..]

Gaat wel goed. Wel nog steeds last van oedeem enzo. Als je niet weet wat dat is vraag maar ff dan. En ze kan niet intensieve dingen doen. Stofzuigen enzo.
Maar uhm, ze is nog niet 100 procent gezond verklaard dus?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133365331
quote:

[..]

Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.
Spijt is echt een waardeloze emotie. Je voelt je enorm kut en je schiet er werkelijk níets mee op.
pi_133365337
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

sommige shit blijft terugkomen. I'm not shitting you, maar het had een haar gescheeld of iemand was dood.
Hoe bedoel je het laatste precies, iemand uit je eigen leven? Zo ja, dan weet ik over wie je het hebt. Zo niet (ik twijfel of je het over mij hebt door het eerste gedeelte van de tweede zin), dan moet je het even toelichten. ;$
pi_133365339
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef supersof het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoelang ik deed over die zin typen _O-
thank god autocorrect
:D

Heb jij ook wel eens dat je met iemand in gesprek bent en dan ineens halverwege het woord kwijt bent en dat je dan een beetje staat te stotteren en dan echt alleen maar op het Engelse woord kan komen? :+ dat je dan zo staat van 'ehh,, ja, ehm, wat is het Nederlandse woord voor ... ook al weer? :+
  maandag 18 november 2013 @ 00:34:55 #136
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365344
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd uit huis te gaan :Y :@

Ik had nooit echt ruzie maar echt soepel ging het ook niet meer, steeds gezeur enzo omdat ik als studente nou eenmaal een heel ander ritme had dan mijn ouders. toen ik uit huis ging nooit meer ruzie gehad eigenlijk :Y

Vanmorgen ook dat ik verscheen 'hey nachtbraker, nu al wakker, papa dacht je pas om half 5 te horen?' "ehm ja'' 'Was gezellig dus:? Koppie soep?'
Ja kon ik maar uit huis. Maar het gaat al beter _O_ mijn vader is vooral chill. "Ja ze is 18, laat haar maar doen wat ze wilt." Dus geen gezeik meer over te laat naar bed gaan enzo, en eten blabla.
pi_133365350
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Spijt is echt een waardeloze emotie. Je voelt je enorm kut en je schiet er werkelijk níets mee op.
Precies. Het kan echter wel een motivatiebron zijn, maar dan moet je niet in spijt (en in veel gevallen zelfmedelijden) blijven hangen, maar dit blijkt in de praktijk makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_133365355
Toto is lief
x
x Anonieme inbreker
  maandag 18 november 2013 @ 00:36:11 #139
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365366
quote:

[..]

Ja, negatieve gedachten zijn vervelend. Soms kan je er idd niks aan doen, dan blijf je er echt in hangen. Heb ik de laatste tijd niet meer zo vaak gelukkig :D
  maandag 18 november 2013 @ 00:36:26 #140
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365372
quote:

[..]

Swiffer Duster, POEF, AND DEH FREINDSHIPZ DISAPAER
hehe, hardop lachen
pi_133365376
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja kon ik maar uit huis. Maar het gaat al beter _O_ mijn vader is vooral chill. "Ja ze is 18, laat haar maar doen wat ze wilt." Dus geen gezeik meer over te laat naar bed gaan enzo, en eten blabla.
Oh tof _O_

Mijn vader is ook chiller wat dat betreft hoor. M'n moeder is heel zorgzaam dus die wil dan gaan koken voor mij enzo (naja nu wat minder omdat ik he tinmiddels beter kan :P ) dus als ik dan om 8 uur thuis kom om te eten dan deed ze het wel maar eigenlijk was ze dan een beetje boos :D En m'n vader had zoiets van, wat maakt dat nou uit, dan laat je haar toch lekker zelf iets maken? Ze weet hoe laat we hier eten' :+
  maandag 18 november 2013 @ 00:36:53 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365380
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar uhm, ze is nog niet 100 procent gezond verklaard dus?
Nee, kans dat het terug komt is aanwezig. Iets met dr bloed ofzo. En ze heeft ook hartonderzoeken.
  maandag 18 november 2013 @ 00:37:50 #143
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365397
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

:D

Heb jij ook wel eens dat je met iemand in gesprek bent en dan ineens halverwege het woord kwijt bent en dat je dan een beetje staat te stotteren en dan echt alleen maar op het Engelse woord kan komen? :+ dat je dan zo staat van 'ehh,, ja, ehm, wat is het Nederlandse woord voor ... ook al weer? :+
Hahaha ja _O- Dat is zo raar.
  maandag 18 november 2013 @ 00:38:07 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_133365400
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:36 schreef supersof het volgende:

[..]

Nee, kans dat het terug komt is aanwezig. Iets met dr bloed ofzo. En ze heeft ook hartonderzoeken.
Hm, ja je moet eerst 5 of 10 jaar clean zijn ofzo, maar wel goed dat het nu goed gaat in ieder geval :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133365407
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:37 schreef supersof het volgende:

[..]

Hahaha ja _O- Dat is zo raar.
Zo stom is dat _O-
  maandag 18 november 2013 @ 00:39:06 #146
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365421
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:

[..]

Oh tof _O_

Mijn vader is ook chiller wat dat betreft hoor. M'n moeder is heel zorgzaam dus die wil dan gaan koken voor mij enzo (naja nu wat minder omdat ik he tinmiddels beter kan :P ) dus als ik dan om 8 uur thuis kom om te eten dan deed ze het wel maar eigenlijk was ze dan een beetje boos :D En m'n vader had zoiets van, wat maakt dat nou uit, dan laat je haar toch lekker zelf iets maken? Ze weet hoe laat we hier eten' :+
Ja klopt, vaders zijn vaak veel chiller _O_ maar mijn vader is gewoon een kind lol
pi_133365431
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Hoe bedoel je het laatste precies, iemand uit je eigen leven? Zo ja, dan weet ik over wie je het hebt. Zo niet (ik twijfel of je het over mij hebt door het eerste gedeelte van de tweede zin), dan moet je het even toelichten. ;$
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.

Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.

Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.

Ja, daar heb ik spijt van.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 november 2013 @ 00:40:10 #148
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133365437
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hm, ja je moet eerst 5 of 10 jaar clean zijn ofzo, maar wel goed dat het nu goed gaat in ieder geval :)
Jaaa, eindelijk weer beetje rust in de tent. Maar ze is nog heel emotioneel enzo. Ze denkt ook dat ze dement aan het worden is door de chemo's enzo. Vind het zelf echt belachelijk klinken _O-
pi_133365450
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja klopt, vaders zijn vaak veel chiller _O_ maar mijn vader is gewoon een kind lol
Haha, ik ben zowel qua uiterlijk als qua innerlijk veel meer mijn vader :+ Als we dan met z'n tweeën iets doen zitten we maar een beetje te kloten en te chillen :+ en als m'n moeder dan vind dat we wat nuttigs moeten gaan doen gaan we eerst een uur wandelen ofzo (heerlijk in de verse sneeuw wandelen met m'n vader O+ O+ ) en als we dan thuiskomen moeten we natuurlijk eerst bij de kachel met warme chocomel bijkomen natuurlijk :+ O+
pi_133365461
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.

Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.

Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.

Ja, daar heb ik spijt van.
Hier kan je dus echt helemaal niets aan doen hè.
Ze heeft trouwens haar doel wel bereikt door jou nu al tijden (?) schuldig te laten voelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')