Nee. Eerder spijt van dingen die ik wel heb gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik heb er best last van soms. OH ALS IK DAT GEDAAN HAD HAD HET VAN ALLES GERED AARRGGHHHH
[..]
Niet?
[..]
*facepalm*
Jou UI hypnotiseert mequote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap ook niet dat mensen geen neuk kunnen geven om de mening van anderen.
Moet inderdaad kunnen, wie weetquote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, moet beter kunnen dusNog 3 dagen verspreid over de rest van de maand
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?quote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Eerder spijt van dingen die ik wel heb gedaan.
Naja, aangezien ik nu ruim de helft van de keren bovenaan stondquote:
Ja je kan er nu wel wat aan gaan doen. Maar dan hoef je er ook niet echt spijt van te hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In het geval van "iets niet gedaan hebben" is het soms nog wel in te halen. Tenzij het nalatigheid was of iets dergelijks.
sof.rarquote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?
je hebt een PM HIHIHIHHIIHIquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Doe maar nummer 6quote:
Kut doen tegen mn moeder.quote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?
Dat eerste kan ik me nog wel herinneren van FOK! Jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut doen tegen mn moeder.
Studiekeuze.
Slecht doen op school.
Vriendschappen laten verdwijnen.
verwaterenquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
lol vriendschappen laten verdwijnen. wist het woord ff niet meer.
verwaterenquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
lol vriendschappen laten verdwijnen. wist het woord ff niet meer.
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me nog wel herinneren van FOK! Ja
Davidquote:
quote:
Ja datquote:
Die laatste twijfel ik bij mezelf over. Waren uiteindelijk best klootzakken. Maar dat is iedereen welquote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut doen tegen mn moeder.
Studiekeuze.
Slecht doen op school.
Vriendschappen laten verdwijnen.
Hoe gaat het met haar gezondheid trouwens?quote:Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja
En ik doe het nu nog. Maar ik vind haar ZO vervelend.
Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je kan er nu wel wat aan gaan doen. Maar dan hoef je er ook niet echt spijt van te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |