Oh ja dat klopt idd. Had niet eens aan deltawerken gedacht eigenlijk lolquote:Op maandag 18 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze (zeker jonge Amerikanen) bijna louter positieve dingen over Nederland horen. Deltawerken, enorme haven, heel vrij beleid, weinig armoede, enz enz. Plus dat het in sommige delen ook in de geschiedenis van het land zit.
Ik probeer wel heel veel dingen uitquote:Op maandag 18 november 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heel goed in pizza bakken
Maar wel tof dat je zo goed kunt koken en zelf ook dingen verzint.
Doet mijn moeder ook, maar die kiest vieze dingenpompoen, venkel, selderij, avocado, aubergine en zoete aardappels enzo
Jupquote:
Dat kloptquote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt?
Dat is dus de eerste keer
Ja ouderen lopen met bordjes om hun nekquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Maar er zijn ook heel veel conservatieve Amerikanen die denken dat het hier één grote losgeslagen communistische drugsgebruikende arborterende teringzooi is, maar daar kom je nou eenmaal minder mee in contact
Ik ben heel bescheiden gebleven vandaagquote:
nicequote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/kariusvega/5-am-karius-vega-remix
Ook magisch.
Zoiets jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo grappig is datDie denken dat omdat het hier legaal is, het meteen ook net zo normaal is als kauwgom
Een iets rustiger dagje mag ook wel eensquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden gebleven vandaag
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ouderen lopen met bordjes om hun nek_O
quote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stond ook bovenaan in de dagcijfers vandaag
Ja, net onder de speler staan een aantal knopjes, like/repost/add to playlist etc. De downloadlink staat er ook tussen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
hoe kan ik downloaden, via die site?
haha dat is wel leukquote:Op maandag 18 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer wel heel veel dingen uitEn soms pakt dat niet lekker uit
Laatst ahd ik voor het eerst iets met pompoen en de smaak was heerlijk, maar de textuur
![]()
gatverdamme, daardoor was he tneit te eten gewoon
Als soepje met die kruiden had het prima geweest bijvoorbeeld
En ik vind koken gewoon leukEn ik word er ook steeds beter in natuurlijk
waar voorheen ik dingen aan m'n ouders vroeg belt m'n moeder me nu zelfs soms op met een vraag wat lekkerder is of wat ze kan maken van wat ze in huis heeft.
En vandaag wilde ze haar nieuwe grillpan inwerken, had ze mee gewacht tot ik weer eens thuis was met etenstijd enzo, want dan kon ik het laten zien
O dat, dat was toen groot in het nieuws.quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenEn heel serieus ook
Vergeet niet dat we oudere mensen die verkouden zijn met bosjes tegelijk euthaniserenquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Maar er zijn ook heel veel conservatieve Amerikanen die denken dat het hier één grote losgeslagen communistische drugsgebruikende arborterende teringzooi is, maar daar kom je nou eenmaal minder mee in contact
Gvdquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenEn heel serieus ook
Klopt, ik stond pas een keer of 8/9 bovenaan deze maandquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een iets rustiger dagje mag ook wel eens
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O dat, dat was toen groot in het nieuws.
Oh lol sorry.quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, net onder de speler staan een aantal knopjes, like/repost/add to playlist etc. De downloadlink staat er ook tussen.
Ja nou ehmquote:
Was toch een bandje?quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?
Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manierquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat is wel leuk![]()
Pompoen is idd echt RANZIG. Bah.
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vast wel. Kan er nu even niet op komenquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manier![]()
Weinig. Niet dat ik niet heel veel niet heb gedaan waar ik misschien best wel heel erg spijt van zou kunnen hebben, want ik doe echt zát verkeerd. Maar ik probeer me daar zo min mogelijk op te focussen, vooral als het gaat om zaken die heel lang geleden waren of waar niemand behalve ik last van heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Precies. Alle vier tegelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?
quote:
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neequote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij had dan ook niet mijn kruidenmixquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.
Oh ik heb er best last van soms. OH ALS IK DAT GEDAAN HAD HAD HET VAN ALLES GERED AARRGGHHHHquote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.
Niet?quote:
*facepalm*quote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.
Vergeet niet dat hij een marionet van de raptillions isquote:
Geen spijt hebben van de toekomst. Die ligt toch al in de goot.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Geen spijt hebben van het verleden. Kan je niks meer aan veranderen.
jammer genoeg sleep je veel te veel mee vaak in sommige gevallenquote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
In het geval van "iets niet gedaan hebben" is het soms nog wel in te halen. Tenzij het nalatigheid was of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Oh, moet beter kunnen dusquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)
Door Karina, JR en door mij
sorry VAquote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap ook niet dat mensen geen neuk kunnen geven om de mening van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |