Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manierquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat is wel leuk![]()
Pompoen is idd echt RANZIG. Bah.
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenEn heel serieus ook
Vast wel. Kan er nu even niet op komenquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manier![]()
Weinig. Niet dat ik niet heel veel niet heb gedaan waar ik misschien best wel heel erg spijt van zou kunnen hebben, want ik doe echt zát verkeerd. Maar ik probeer me daar zo min mogelijk op te focussen, vooral als het gaat om zaken die heel lang geleden waren of waar niemand behalve ik last van heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Precies. Alle vier tegelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?
quote:
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neequote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij had dan ook niet mijn kruidenmixquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.
Oh ik heb er best last van soms. OH ALS IK DAT GEDAAN HAD HAD HET VAN ALLES GERED AARRGGHHHHquote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.
Niet?quote:
*facepalm*quote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.
Vergeet niet dat hij een marionet van de raptillions isquote:
Geen spijt hebben van de toekomst. Die ligt toch al in de goot.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Geen spijt hebben van het verleden. Kan je niks meer aan veranderen.
jammer genoeg sleep je veel te veel mee vaak in sommige gevallenquote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
In het geval van "iets niet gedaan hebben" is het soms nog wel in te halen. Tenzij het nalatigheid was of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Oh, moet beter kunnen dusquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)
Door Karina, JR en door mij
sorry VAquote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap ook niet dat mensen geen neuk kunnen geven om de mening van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |