abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133366766
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaar :+ Die pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen :') :D

En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo :')
Profit.
pi_133366767
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.
Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133366771
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef badschaap het volgende:

[..]

wat deed hij dan precies
*fapfapfap*

:')
pi_133366772
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

*fapfapfap*

_O- :@
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 18 november 2013 @ 02:05:35 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_133366775
quote:

[..]

*fapfapfap*

:D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366776
pics van je ess
Groot fan van User Wotte
pi_133366777
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
heb jij daar een verklaring voor ess
Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?
pi_133366781
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef badschaap het volgende:

[..]

wat deed hij dan precies
Staat ergens hierboven, ik werd behoorlijk aangerand
pi_133366788
quote:

[..]

Profit.
Precies :7 ieder nadeel heb ze voordeel is het spreekwoord toch? :')
pi_133366797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:

[..]

Precies :7 ieder nadeel heb ze voordeel is het spreekwoord toch? :')
Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.
pi_133366799
quote:

[..]

*fapfapfap*

Dat is me in de nachttrein een keer overkomen :@ Toen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen :')

WTF?
pi_133366801
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:

[..]

Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?
kan.

of ik wil de sfeer altijd goed houden
Groot fan van User Wotte
pi_133366805
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.
Ach naja, je begreep het idee :P
  maandag 18 november 2013 @ 02:07:57 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_133366806
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat is me in de nachttrein een keer overkomen :@ Toen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen :')

WTF?
Sorry, dacht dat je het wel leuk vond
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366808
I
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

kan.

of ik wil de sfeer altijd goed houden
k zou het niet weten :P
pi_133366811
quote:

[..]

WTF?
ik denk dat je toen fok-it gemeet hebt,.
Groot fan van User Wotte
pi_133366816
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?
Best bizar. :o Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
pi_133366820
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sorry, dacht dat je het wel leuk vond
Meh :')

Ik heb m'n moeder wakker gebeld wat ik moest doen, en toen hoorden een paar jongens een paar bankjes verderop mij praten met m'n moeder en die zijn me toen komen halen van, kom maar even bij ons zitten dan' :') En m'n vader is me toen van het station komen halen ipv dat ik naar huis zou lopen :P
pi_133366823
quote:

[..]

WTF?
Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te staren :') Dus ik dacht echt dat ik beroofd zou gaan worden _O-

Deuren van de metro dicht, zwerver grijpt in zijn jas - nog steeds naar mij kijkend - en... gaat crack zitten roken. Of heroïne, dat kon ik niet zien.
pi_133366825
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:

[..]

Best bizar. :o Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
Wat is jouw afkomst dan?
pi_133366828
quote:

[..]

hou je bek kut blauwe
Groot fan van User Wotte
pi_133366829
quote:

[..]

kanjer racisten :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 18 november 2013 @ 02:09:43 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_133366830
quote:

[..]

Snap echt niet dat mensen daar nog steeds opmerkingen over maken :') echt zo kansloos
pi_133366831
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te staren :') Dus ik dacht echt dat ik beroofd zou gaan worden _O-

Deuren van de metro dicht, zwerver grijpt in zijn jas - nog steeds naar mij kijkend - en... gaat crack zitten roken. Of heroïne, dat kon ik niet zien.
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')