Profit.quote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarDie pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen
![]()
En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo
Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?quote:Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.
quote:
Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?quote:
Staat ergens hierboven, ik werd behoorlijk aangerandquote:
Preciesquote:
Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.quote:Op maandag 18 november 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Preciesieder nadeel heb ze voordeel is het spreekwoord toch?
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenquote:
kan.quote:Op maandag 18 november 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je schaamt je, bewust of onbewust, voor bepaald gedrag dat je vertoont, op dat moment of eerder al?
Ach naja, je begreep het ideequote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cruyff in zijn eentje kan beslissen wat een spreekwoord wordt maar dat was wel wat hij zei ja.
Sorry, dacht dat je het wel leuk vondquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenToen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen
![]()
WTF?
k zou het niet wetenquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan.
of ik wil de sfeer altijd goed houden
ik denk dat je toen fok-it gemeet hebt,.quote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is me in de nachttrein een keer overkomenToen was ik net 18, de laatste trein naar huis vanuit Amsterdam, in m'n eentje. Het was zomer dus ik had een leuk rokje enzo aan. Komt er zo'n gast tegenover me zitten die me gaat aanz itten kijken en gaat lopen masturberen
![]()
WTF?
Best bizar.quote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zit ik mezelf dus nu ook te bedenken. Hoe the fuck is dat gebeurt? Hoe kan het dat ik dat ondertussen doodnormaal vind?
Mehquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je het wel leuk vond
Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te starenquote:Op maandag 18 november 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
WTF?
Wat is jouw afkomst dan?quote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Best bizar.Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
hou je bek kut blauwequote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Best bizar.Ik krijg sinds ik het mij kan herinneren al van die kutopmerkingen naar mij toe, soms zelfs geroepen vanaf een afstandje, over mijn afkomst. Nou, mijn hele leven en ik kan daar zelfs niet aan wennen.
kanjer racistenquote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen daar nog steeds opmerkingen over makenquote:Op maandag 18 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Semi-gerelateerd verhaal: ik zat laatst in de metro met mijn sporttas met laptop, telefoon, ipod, alles er in, zit er zo'n zwerver de hele tijd naar mij en mijn tas te starenDus ik dacht echt dat ik beroofd zou gaan worden
Deuren van de metro dicht, zwerver grijpt in zijn jas - nog steeds naar mij kijkend - en... gaat crack zitten roken. Of heroïne, dat kon ik niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |