abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133366682
sorry va
Groot fan van User Wotte
pi_133366684
al heb ik het nuchter ook trouwens
Groot fan van User Wotte
pi_133366688
Als als ik heb gedronken mag ik fransaices oppeens wel, normaal heb ik een grafhekel aan dat volk :')
  maandag 18 november 2013 @ 01:57:38 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_133366690
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:57 schreef Tjacka het volgende:
al heb ik het nuchter ook trouwens
Je zit gewoon vol liefde jij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366691
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.
Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.
quote:
Maar ik ben dus ook een keer echt vastgepakt, tegen de muur gezet terwijl hij me probeerde te zoenen en een hand die probeerde in m'n blouse te komen. Toen werd er wel heel snel door andere gasten ingegrepen en is meneer naar buiten geëscorteerd.
Oké, dat is andere koek :') Teringlijer.
pi_133366694
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je zit gewoon vol liefde jij
als ik je mag wel ja
Groot fan van User Wotte
pi_133366697
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:

[..]

:D :') Goeie aanbevelingen wel :')
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt :')
  maandag 18 november 2013 @ 01:58:57 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_133366704
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]

als ik je mag wel ja
Goed me best doen dus :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366707
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goed me best doen dus :D
ik mag je al
Groot fan van User Wotte
  maandag 18 november 2013 @ 01:59:45 #210
319979 Fok-it
All is well
pi_133366710
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik mag je al
:)
pi_133366714
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.

[..]

Oké, dat is andere koek :') Teringlijer.
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?

Maar die vent was echt :')
Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133366717
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt :')
Nice wel :')
pi_133366723
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:

[..]

Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?

Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik :@
slettenhills
Groot fan van User Wotte
  maandag 18 november 2013 @ 02:01:21 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_133366727
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan zou ik nog wel overwegen om zolderkamerautist te worden ja.
pi_133366728
quote:

[..]

Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongeluk :') Maar ik denk dat het heel gezond is daar niet over in paniek te raken, al lijkt het me wel heel leuk een keer iemand in het OV eens op iets te hoog volume te vertellen wat je er van vindt :') :D
quote:
En terecht. Dan is het pure zelfverdediging :')
pi_133366730
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]

slettenhills
;( heul niet ;(
pi_133366733
quote:

[..]

Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.
pi_133366741
بو حمووود الناصري والله معد نعرف مين نزل الطياره انتم مدري غيركم
God bereid weten Maine Jeugdherbergen flyer u Madrid anderen
(Vertaald door Bing)
moslim extremisten op facebook, like wtf :')
pi_133366750
ik zeg vet vaak sorry
Groot fan van User Wotte
pi_133366751
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
ik zeg vet vaak sorry
ik ook op fok
alleen niet in real
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133366753
heb jij daar een verklaring voor ess
Groot fan van User Wotte
pi_133366756
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongeluk :') Maar ik denk dat het heel gezond is daar niet over in paniek te raken, al lijkt het me wel heel leuk een keer iemand in het OV eens op iets te hoog volume te vertellen wat je er van vindt :') :D

[..]

En terecht. Dan is het pure zelfverdediging :')
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaar :+ Die pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen :') :D

En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo :')
pi_133366757
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ik ook op fok
alleen niet in real
ik niet in real real maar wel via wapp
Groot fan van User Wotte
pi_133366761
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaar :+ Die pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen :') :D

En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo :')
wat deed hij dan precies
pi_133366763
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:

Ik denk niet dat ik me dan in zou kunnen houden ;(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')