Je zit gewoon vol liefde jijquote:
Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.
Oké, dat is andere koekquote:Maar ik ben dus ook een keer echt vastgepakt, tegen de muur gezet terwijl hij me probeerde te zoenen en een hand die probeerde in m'n blouse te komen. Toen werd er wel heel snel door andere gasten ingegrepen en is meneer naar buiten geëscorteerd.
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordtquote:
Goed me best doen dusquote:
quote:
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal ongepast, maar ik zou me daar weinig van aantrekken. Zijn standaard mannen van 40-55 die veel te veel gedronken hebben. Maar misschien zie ik dit wel volledig verkeerd omdat ik er geen ervaring mee heb, dat zeg ik er dan wel bij hoor.
[..]
Oké, dat is andere koekTeringlijer.
Nice welquote:Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt
slettenhillsquote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?
Maar die vent was echt![]()
Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik
Dan zou ik nog wel overwegen om zolderkamerautist te worden ja.quote:Op maandag 18 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in die buurt woont is er een kans van 1 op 7 dat je in één jaar tijd verkracht, vermoord, beroofd of zwaar mishandeld wordt
Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongelukquote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja dat is dus net wat ik zeg. Ik ben het zo gewend ondertussen. Het gebeurt overal, met uitgaan, op m'n werk, in het OV, in de rij bij de kassa.. En je voelt echt wel verschil tussen per ongeluk even aanstoten of aanraken en expres. En dat is eigenlijk best raar, dat ik gewoon accepteer dat iedereen maar aan me zit eigenlijk?
En terecht. Dan is het pure zelfverdedigingquote:Maar die vent was echt![]()
Ik schrok me te pletter maar voordat ik zelf dus kon reageren was hij dus al weggetrokken. Anders had ik hem wel een knietje gegeven denk ik
Ik snap echt niet dat jij daar gewoon gewend aan bent geraakt. Dat dat kan.quote:Op maandag 18 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vent was echt![]()
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarquote:Op maandag 18 november 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vervelend. En natuurlijk voel je het verschil tussen expres en per ongelukMaar ik denk dat het heel gezond is daar niet over in paniek te raken, al lijkt het me wel heel leuk een keer iemand in het OV eens op iets te hoog volume te vertellen wat je er van vindt
![]()
[..]
En terecht. Dan is het pure zelfverdediging
ik niet in real real maar wel via wappquote:Op maandag 18 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook op fok
alleen niet in real
wat deed hij dan preciesquote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarDie pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen
![]()
En na dat akkefietje was iedereen ook heel lief trouwens. Ikw as natuurlijk helemaal van streek dus mocht eerst even in de keuken bijkomen, en daarna mocht ik kiezen of ik naar huis wilde of wilde ruilen met de spoelkeuken ofzo. Maar ik ben weer naar binnen gegaan en toen maakte iedereen steeds excuses en kreeg ik van iedereen fooi enzo
Ik denk niet dat ik me dan in zou kunnen houdenquote:Op maandag 18 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
Ik wil meestal niet teveel aandacht trekken, blijkbaar krijg ik die al genoeg dus hoeft nou ook weer niet Maar m'n vriend heeft het iemand wel eens bij mij zien doen. En m'n vriend is geen klein ventje zegmaarDie pakte mij toen vast en keek die kerel zo aan van 'wat denk je ervan?' Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |