abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2013 @ 01:43:44 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_133366552
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef badschaap het volgende:
رحمك الله يا بطل المجاهدين
جعل الله منزلتك الجنة
God zegene u oh held van de Volksmoedjahedien van Iran om God uw korting paradijs
(Vertaald door Bing)

ehm facebook allah akbar terrorist wtf? :')
Korting op het paradijs?
Awesome
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366553
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan is iedereen je vriend
mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.

dus dan zeg ik alleen maar flikker op ik moet je niet.

en dan kijken ze mij raar aan en lopen weg.
Groot fan van User Wotte
  maandag 18 november 2013 @ 01:44:23 #153
319979 Fok-it
All is well
pi_133366555
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo :')

Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366556
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat doe je dan? :P
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfd :Y als ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.

Maar er is wel eens iemand weggestuurd omdat ie me lastig bleef vallen :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 18 november 2013 @ 01:44:49 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_133366560
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.

dus dan zeg ik alleen maar flikker op ik moet je niet.

en dan kijken ze mij raar aan en lopen weg.
Haha baas _O_
pi_133366565
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo :')

Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
:D En zo hoort het ook :Y Nooit zelf boos worden, ik geef dus altijd 1 waarschuwing, wel altijd netjes :Y en daarna stuur ik iemand anders er heen :Y
  maandag 18 november 2013 @ 01:45:28 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_133366567
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfd :Y als ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.

Logisch ook :P
pi_133366571
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegen :')
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd. :P
pi_133366574
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Logisch ook :P
Ja :+ Die vent was wel echt boos trouwens :+ Z'n maten lagen in een deuk en ik kreeg dikke fooi :+
  maandag 18 november 2013 @ 01:46:28 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_133366577
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd. :P
Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/club :P
pi_133366580
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt dat moeten wij ook :Y

En als je even moet uitblazen ga je maar even in de spoelkeuken staan schelden over die gast tegenover een collega ofzo :Y
pi_133366582
maar mijn haat wegens dronken mensen die heel druk doen gaat wel heel ver trouwens.
Groot fan van User Wotte
pi_133366586
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn haat wegens dronken mensen die heel druk doen gaat wel heel ver trouwens.
Hoezo?
pi_133366589
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijk :') En verder gewoon beleefde standaardandwoorden, en altijd een beetje meegrappen. 'Zeg dat wel, meneer! Maar ik denk niet dat het er in zit'
pi_133366590
heb een vriend die ik nuchter echt mag, maar ik kan ze dronk niet aan staan. ;(

ben hem nu een beetje aan het lozen.
Groot fan van User Wotte
pi_133366596
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:

waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bent
pi_133366597
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/club :P
Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam wel :') Vooral omdat het gratis is. Dan denken mensen dat ze zich echt in een coma moeten zuipen.
  maandag 18 november 2013 @ 01:48:11 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_133366598
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:

Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter :')
pi_133366604
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter :')
Dat is volgens mij ook zo :')
pi_133366605
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:

[..]

waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bent
:@
Groot fan van User Wotte
pi_133366607
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijk :') En verder gewoon beleefde standaardandwoorden, en altijd een beetje meegrappen. 'Zeg dat wel, meneer! Maar ik denk niet dat het er in zit'
Dat soort dingen inderdaad :Y

Maarja, sommige mensen zouden gewoon niet mogen drinken en gaan gewoon echt te ver :Y En ik heb ook zo m'n rechten en dan heeft zo'n meneer die z'n tengels die thuis kan houden een keuze. Of nu vrijwillig met de beveiliging de deur uit lopen of wat minder vrijwillig met de politie en een aangifte erbij :Y
Dat laatste nog nooit gedaan trouwens
pi_133366608
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

naja, als hij niet luistert?
Groot fan van User Wotte
pi_133366610
ik zou ze djoeke of in de fik steken als ze je dienblad uit je handen slaan :')
pi_133366611
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam wel :') Vooral omdat het gratis is. Dan denken mensen dat ze zich echt in een coma moeten zuipen.
Ja :') :Y

Maar heel af en toe zit er dan zo'n type tussen.. :r
  maandag 18 november 2013 @ 01:50:06 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_133366614
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

naja, als hij niet luistert?
Nee true. Is wel kutte irritant maar om hem dan meteen te lozen :P

Volgens mij vind je mij ook irritant als ik dronken ben dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')