Korting op het paradijs?quote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef badschaap het volgende:
رحمك الله يا بطل المجاهدين
جعل الله منزلتك الجنة
God zegene u oh held van de Volksmoedjahedien van Iran om God uw korting paradijs
(Vertaald door Bing)
ehm facebook allah akbar terrorist wtf?
mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.quote:
Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegenquote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo
Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdquote:
Haha baasquote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn emoties worden extremer als ik dronken ben.
dus dan zeg ik alleen maar flikker op ik moet je niet.
en dan kijken ze mij raar aan en lopen weg.
quote:Op maandag 18 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ze doen. Commanderen negeer ik, als ze aan je dienblad zitten probeer je dat in balans te houden (wat natuurlijk lang niet altijd lukt, dus dan ga je theedoeken en stoffer en blik halen) en verder moet je gewoon heel goed opletten op onverwachtse bewegingen en zo
Als mensen echt oprecht vervelend zijn meld ik dat gewoon aan mijn baas. Die is de beste tacticus ooit en kan mensen zo goed wegjagen dat ze met een blij gezicht ergens anders gaan staan.
Logisch ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdals ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.
Maar er is wel eens iemand weggestuurd omdat ie me lastig bleef vallen
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn, ik zou echt agressief worden als ze mijn dienblad uit m`n handen sloegen
Jaquote:
Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/clubquote:Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd.
Klopt dat moeten wij ookquote:Op maandag 18 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet maken. Ik werkte bij een vrij luxe cateraar, dus iedereen is een echte gast. Als je boos wordt krijg je echt enorm op je flikker. Achteraf mag je zo veel schelden als je wil maar tenzij mensen dingen doen die echt niet door de beugel kunnen is het glimlachen en doorlopen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mensen er niet op mag wijzen als ze iets stoms doen, maar het moet wel beleefd.
Hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn haat wegens dronken mensen die heel druk doen gaat wel heel ver trouwens.
Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg het word. WIj hebben gelukkig bijna altijd partijen op rekening, dus als ze de drankjes van m'n dienblad af jatten zijn die gewoon al afgeturfdals ze rare dingen zeggen/voorstellen zeg ik iets als 'laten we dat maar niet doen' Als ze aan me gaan zitten zeg ik 1 keer heel kalm dat ik daaar niet van gediend ben, handjes thuis. Meestal is dat voldoende.
Maar er is wel eens iemand weggestuurd omdat ie me lastig bleef vallen
waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bentquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
heb een vriend die ik nuchter echt mag, maar ik kan ze dronk niet aan staan.
ben hem nu een beetje aan het lozen.
Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam welquote:Op maandag 18 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja maar een cateraar is ook wel wat anders dan in een standaard kroeg/club
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchterquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
heb een vriend die ik nuchter echt mag, maar ik kan ze dronk niet aan staan.
ben hem nu een beetje aan het lozen.
Dat is volgens mij ook zoquote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter
quote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom? ik neem aan dat je vaker nuchter dan dronken bent
Dat soort dingen inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Wij hebben ook altijd op rekening dus het is niet zo dat ze iets stelen maar iemand die dronken een glas bier van een dienblad pakt is echt levensgevaarlijkEn verder gewoon beleefde standaardandwoorden, en altijd een beetje meegrappen. 'Zeg dat wel, meneer! Maar ik denk niet dat het er in zit'
naja, als hij niet luistert?quote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof je het belangrijker vindt dat je hem dronken graag mag dan nuchter
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, totaal anders. Grote voordeel is dat mensen op feesten met een cateraar in de regel niet agressief worden en zo, maar knetterlam welVooral omdat het gratis is. Dan denken mensen dat ze zich echt in een coma moeten zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |