Ik drink eigenlijk ook nauwelijks hoorquote:Op maandag 18 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige hier die nauwelijks drink?
8 weken is ook 2 maandenquote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in gestopt?
[..]
Jawel
[..]
Ik win van jou. Twee maanden hier.
Goldstrike kan leuk zijn op feestjes, maar dan gaat inso haten.quote:
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.quote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in gestopt?
[..]
Jawel
[..]
Ik win van jou. Twee maanden hier.
Ik heb liever Koe Lo Kaiquote:
We gaan niet boos worden he, godverredommequote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.
zuig aan m'n aurora borealis.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan niet boos worden he, godverredomme
Dan drink jij iets meerquote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk ook nauwelijks hoor
Als ik bij m'n ouders ben drink ik een wijntje bij het eten. En als ik uit ben drink ik 3 glazen. soms bij hoge uitzondering wat meer. Gister had ik toevallig 4 rosétjes en 3 jillz, maar daarvoor was het weken geleden dat ik iets op had?
O, door die J dacht ik dat je 'je hebt' bedoelde.quote:Op maandag 18 november 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei; Ik heb nog nooit gedronken.
IK ZEI: WE GAAN NIET BOOS WORDEN HEquote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan niet boos worden he, godverredomme
Definieer echt te veel.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
De eerste keer dat ik echt teveel op heb was afgelopen februari trouwens
Ik ook dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
De eerste keer dat ik echt teveel op heb was afgelopen februari trouwens
Ja als je helemaal niet meer drinktquote:Op maandag 18 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan drink jij iets meer
[..]
O, door die J dacht ik dat je 'je hebt' bedoelde.
Biertje op de piste na het skieen in de zonquote:Op maandag 18 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Bier in de zomer
Wijn bij het eten
En er zijn nog meer van die momenten dat je gewoon bepaalde drank moet drinken.
Whisky tijdens het Johnny Cash luisteren
Oké. contextschets: voor februari dit jaar dronk ik gemiddeld 1 glas wijn per maand zo ongeveer. De absolute max was 3 glazen op 1 avond. En dan is er een feest van je ouders, met je neefjes als obers. En dan zegt je vriend tegen je neefjes dat het niet uitmaakte waar ik om vroeg, ik kreeg een rosétje van ze. En dan drink je ineens 12 glazen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |