Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad![]()
Maarja, sommige mensen zouden gewoon niet mogen drinken en gaan gewoon echt te verEn ik heb ook zo m'n rechten en dan heeft zo'n meneer die z'n tengels die thuis kan houden een keuze. Of nu vrijwillig met de beveiliging de deur uit lopen of wat minder vrijwillig met de politie en een aangifte erbij
Dat laatste nog nooit gedaan trouwens
Dan weet je dat je meteen ontslagen bent en je je werkgever een probleem bezorgt. Als je alleen maar zo kinderachtig kunt reageren moet je zo'n baan niet doen, gewoon zelfcontrole hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef badschaap het volgende:
ik zou ze djoeke of in de fik steken als ze je dienblad uit je handen slaan
Weet ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Is wel kutte irritant maar om hem dan meteen te lozen
Volgens mij vind je mij ook irritant als ik dronken ben dan
Ook vaak genoeg gedaan iddquote:Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.
Oh nee zo erg ben ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Jij zit ook aan vriendinnen van vrienden en roddelt over mensen?
Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken wordenquote:
quote:When you see a neighborhood for the first time, the most important thing is often the way it looks, like its homes and its setting. Some places look the same, but they only reveal their true character after living in them for a while because they contain a unique mix of occupational or cultural groups. This neighborhood is very unique in some important ways, according to NeighborhoodScout's exclusive exploration and analysis.
Notable & Unique: People
The W Chicago / Livernois Ave neighborhood is unique for having just 1.0% of adults here having earned a bachelor's degree. This is a lower rate of college graduates than NeighborhoodScout found in 98.8% of America's neighborhoods.
In addition, the W Chicago / Livernois Ave neighborhood stands out for having an average per capita income lower than 97.3% of the neighborhoods in the United States.
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?quote:Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken worden
ach joh, meer nare dingen zijn in nederland normaalquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
quote:Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
Haha, ik lees (vrij toevallig) een makelaarssite over de slechtste buurt van AmerikaHet is automatisch gegenereerd, denk ik, en dat levert vrij hilarische tekst op.
[..]
dat is een beetje mijn dronk, alleen heb ik op de bar dansen wel gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?
Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vindenquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
Ik kan ergere dingen bedenkenquote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken?
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straatquote:
* op het gras naast een 4 baans snelwegquote:Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straat
Ransaapquote:Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Jij zit ook aan vriendinnen van vrienden en roddelt over mensen?
Lekker gevaarlijkquote:Op maandag 18 november 2013 01:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
* op het gras naast een 4 baans snelweg
Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.quote:Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vinden
Dat is wel een beetjequote:Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straat
quote:Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De behoefte hebben mensen te vertellen dat ze tof zijn als je dronken bent. Ook heel vervelend. Ik hou me tot nu toe goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |