abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133366616
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat soort dingen inderdaad :Y

Maarja, sommige mensen zouden gewoon niet mogen drinken en gaan gewoon echt te ver :Y En ik heb ook zo m'n rechten en dan heeft zo'n meneer die z'n tengels die thuis kan houden een keuze. Of nu vrijwillig met de beveiliging de deur uit lopen of wat minder vrijwillig met de politie en een aangifte erbij :Y
Dat laatste nog nooit gedaan trouwens
Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.
pi_133366622
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:49 schreef badschaap het volgende:
ik zou ze djoeke of in de fik steken als ze je dienblad uit je handen slaan :')
Dan weet je dat je meteen ontslagen bent en je je werkgever een probleem bezorgt. Als je alleen maar zo kinderachtig kunt reageren moet je zo'n baan niet doen, gewoon zelfcontrole hebben. :')
pi_133366624
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee true. Is wel kutte irritant maar om hem dan meteen te lozen :P

Volgens mij vind je mij ook irritant als ik dronken ben dan :P
Weet ik niet.

Jij zit ook aan vriendinnen van vrienden en roddelt over mensen?
Groot fan van User Wotte
pi_133366626
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, dat is dan mijn 'voordeel' als man, daar heb ik geen last van. Al zijn er wel soms vrouwelijke collega's die klagen maar dan ruil je gewoon een deel van de zaal om zodat ze met mij kunnen babbelen.
Ook vaak genoeg gedaan idd :Y Of bij afwezigheid van mannelijk bedieningspersoneel even met een wat minder aantrekkelijke dame :+ Ik bedoel, die mannen zitten toch eerder aan een jongedame van 23 dan aan een vrouw van 62 :+

Maar dat helpt niet altijd, als het vooral een sta-aangelegenheid is werkt dat niet, dan kunnen ze me gewoon achterna lopen natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133366627
ik vind dronken mensen wel grappig
  maandag 18 november 2013 @ 01:52:11 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_133366629
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Oh nee zo erg ben ik niet :+

Sowieso ben ik niet zo heel handtastelijk :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366630
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef badschaap het volgende:
ik vind dronken mensen wel grappig
Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken worden :Y
pi_133366635
Haha, ik lees (vrij toevallig) een makelaarssite over de slechtste buurt van Amerika :') Het is automatisch gegenereerd, denk ik, en dat levert vrij hilarische tekst op.

quote:
When you see a neighborhood for the first time, the most important thing is often the way it looks, like its homes and its setting. Some places look the same, but they only reveal their true character after living in them for a while because they contain a unique mix of occupational or cultural groups. This neighborhood is very unique in some important ways, according to NeighborhoodScout's exclusive exploration and analysis.

Notable & Unique: People
The W Chicago / Livernois Ave neighborhood is unique for having just 1.0% of adults here having earned a bachelor's degree. This is a lower rate of college graduates than NeighborhoodScout found in 98.8% of America's neighborhoods.

In addition, the W Chicago / Livernois Ave neighborhood stands out for having an average per capita income lower than 97.3% of the neighborhoods in the United States.
pi_133366636
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
  maandag 18 november 2013 @ 01:53:11 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_133366637
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Hangt er dus vanaf op welke manier mensen dronken worden :Y
Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133366641
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Stom eigenlijk hè? Dat ik hier zo luchtig zit te vertellen over wat ik doe als ik word aangerand, alsof het heel normaal is
ach joh, meer nare dingen zijn in nederland normaal
pi_133366642
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
Haha, ik lees (vrij toevallig) een makelaarssite over de slechtste buurt van Amerika :') Het is automatisch gegenereerd, denk ik, en dat levert vrij hilarische tekst op.

[..]

:D :') Goeie aanbevelingen wel :')
pi_133366643
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dronken in slaap vallen, op de bar dansen, een hotel proberen op te klimmen omdat je bij een mooi meisje wil slapen-dronken? :D
dat is een beetje mijn dronk, alleen heb ik op de bar dansen wel gehad.
Groot fan van User Wotte
pi_133366645
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef essnhills het volgende:
Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vinden :')
pi_133366646
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kan ergere dingen bedenken :D
  maandag 18 november 2013 @ 01:54:28 #191
319979 Fok-it
All is well
pi_133366650
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik kan ergere dingen bedenken :D
Dat moest trouwens dronken in slaap vallen midden op straat :')
  maandag 18 november 2013 @ 01:54:54 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_133366653
tering, lijk nu ook wel dronken
pi_133366654
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

* op het gras naast een 4 baans snelweg :@
pi_133366660
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 01:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Ransaap
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133366666
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ransaap
kai
Groot fan van User Wotte
  maandag 18 november 2013 @ 01:56:16 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_133366669
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:55 schreef badschaap het volgende:

[..]

* op het gras naast een 4 baans snelweg :@
Lekker gevaarlijk :') net als die vent die bij Jensen was een keer en op het spoor in slaap was gevallen. Toen hij wakker was was hij in het ziekenhuis met beide benen geamputeerd.
pi_133366672
De behoefte hebben mensen te vertellen dat ze tof zijn als je dronken bent. Ook heel vervelend. Ik hou me tot nu toe goed in
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133366673
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, dat toont aan dat je het je niet te veel op de kop laat zitten. En terecht in mijn ogen. Althans, ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar als een vrouwelijke collega van mij aangifte zou gaan doen zou ik dat waarschijnlijk een beetje overdreven vinden :')
Naja het blijft natuurlijk gewoon aanranding, regelmatig even een hand over m'n kont enzo. En dat ik dat doodnormaal vind vind ik als ik er zo over nadenk eigenlijk raar.

Maar ik ben dus ook een keer echt vastgepakt, tegen de muur gezet terwijl hij me probeerde te zoenen en een hand die probeerde in m'n blouse te komen. Toen werd er wel heel snel door andere gasten ingegrepen en is meneer naar buiten geëscorteerd.
pi_133366677
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje :') ja :D
pi_133366678
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De behoefte hebben mensen te vertellen dat ze tof zijn als je dronken bent. Ook heel vervelend. Ik hou me tot nu toe goed in
:@ :@ :@ :@
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')