Wat je moest doen?quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik heb m'n moeder wakker gebeld wat ik moest doen, en toen hoorden een paar jongens een paar bankjes verderop mij praten met m'n moeder en die zijn me toen komen halen van, kom maar even bij ons zitten dan'En m'n vader is me toen van het station komen halen ipv dat ik naar huis zou lopen
Aziatisch, dus ja, je kan wel raden wat ze roepen.quote:
Wat?quote:
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.quote:Op maandag 18 november 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen daar nog steeds opmerkingen over makenecht zo kansloos
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?quote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ess, ben je zo heet of hebben alle vrouwen dat soort verhalen?
Valt me tegen in Utrecht trouwensquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aziatisch, dus ja, je kan wel raden wat ze roepen.
[..]
Wat?
[..]
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.
Nou, al bellend kwamen die jongens me al redden, maar anders moest ik weglopen en de conducteur gaan zoekenquote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat je moest doen?
Gewoon in een andere coupe gaan zitten?
Uhm, denk hetquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?
quote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Nee, ik ook niet. Ook nooit een excuus gekregen, ook niet van vrienden van zulke personen die hun maatje aanspraken. Over straat laten met familie is overigens ook helemaal te gek.
maar het probleem is dat je hem snachts niet meer kan zienquote:
Ik ben niet een model ofzo, maar ik denk dat de meeste vrouwen wel een paar verhalen hebben ja. Alleen lijkt het alsof ik er wat meer heb dan gemiddeldquote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ess, ben je zo heet of hebben alle vrouwen dat soort verhalen?
Op een of andere manier klinkt dat wel crack-igquote:Op maandag 18 november 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack gaat dan ook helemaal in gesprek met zo'n gast, doos dat het is.
Kansloos allemaalquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Dat telt wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack had laatst een gast die haar op straat vertelde dat hij in haar lippen wilde bijten, telt dat?
quote:Op maandag 18 november 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dat wel crack-ig
Mocht je het willen lezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in Nederland valt het nog best mee met racisten. Kan het mij niet voorstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn vriend is dus ook neger, zoals de meeste van jullie wel zullen wetenen ik ben heel blank en ik heb roodblond haar enzo
En dan zaten we op het station ergens 's avonds laat, en dan allemaal van die mensen die zo afkeurend naar hem zaten te kijken. tot ik er bij kwam en op schoot ging zitten knuffelen ofzo. Dan kijken die mensen ineens heel anders
Utrecht valt nog wel mee. Al is het nogal frustrerend als iemand weer eens een leuke opmerking maakt als je op weg bent naar een afspraak.quote:
Klopt. En niemand die er ook maar ooit iets van zeg.quote:
oh dat zei iemand langs de lijn vandaag tegen een chineesquote:Op maandag 18 november 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat?
[..]
Die mensen zijn ook domquote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
er zijn ook mensen die denken dat er geen discriminatie is in nederland
Die mensen zijn blank, rijk en dom.quote:Op maandag 18 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
er zijn ook mensen die denken dat er geen discriminatie is in nederland
Het gebeurt gelukkig niet zoveel nee, maar het is ook niet zo dat het nooit gebeurt zeg maar. Het was ook een wat nettere buurt, en ik denk dat die mensen gewoon bang voor hem waren ofzoquote:Op maandag 18 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, in Nederland valt het nog best mee met racisten. Kan het mij niet voorstellen.
[..]
Utrecht valt nog wel mee. Al is het nogal frustrerend als iemand weer eens een leuke opmerking maakt als je op weg bent naar een afspraak.
[..]
Klopt. En niemand die er ook maar ooit iets van zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |