Zonder grappen. Crack begint in september al. En de sinterklaasliedjes starten in juni.quote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Ezell het volgende:
Wist trouwens niet dan mensen hier nu al over nadachten.
Je denkt toch ook al over je vakantie van volgend jaar na?quote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Ezell het volgende:
Wist trouwens niet dan mensen hier nu al over nadachten.
Haha, wat aandoenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder grappen. Crack begint in september al. En de sinterklaasliedjes starten in juni.
maar dat vergt veel financiele voorbereidingquote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt toch ook al over je vakantie van volgend jaar na?
Beetje jaloezie is gezondquote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best jaloers ingesteld soms maar dat probeer ik dan maar krampachtig te verbergen omdat ik dat echt een hele slechte eigenschap vind van mezelf
Als je sommige met kerst ziet uitpakken dat anders ookquote:Op maandag 18 november 2013 04:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, wat aandoenlijk![]()
[..]
maar dat vergt veel financiele voorbereiding
Jaloezie is geen slechte eigenschap zolang je niet doordraaft, vind ik. Kan op sommige vlakken zelfs stimulerend werken.quote:Op maandag 18 november 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best jaloers ingesteld soms maar dat probeer ik dan maar krampachtig te verbergen omdat ik dat echt een hele slechte eigenschap vind van mezelf
Hoe bedoel je (jullie)?quote:Op maandag 18 november 2013 04:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaloezie is geen slechte eigenschap zolang je niet doordraaft, vind ik. Kan op sommige vlakken zelfs stimulerend werken.
Dat jaloezie alleen maar aangeeft dat diegene veel voor je betekent lijkt mij. Als niks je doet en je nooit ergens jaloers om wordt ja weet niet. Komt ook beetje apart over denk ikquote:
Maar als je jaloers bent op dat je vriendin met iemand anders afspreekt leert je dat helemaal niets. Behalve misschien dat je nog om je vriendin geeft maar dat weet ik zo ook welquote:Op maandag 18 november 2013 04:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het laat zien wat je wil. Kan je stimuleren om daar achteraan te gaan.
Verbieden doe ik sowieso niet, wat dat betreft is wel helder waar de grens ligt (voor beide). Als je iets moet verbieden in een relatie is er denk ik sowieso iets mis.quote:Op maandag 18 november 2013 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jaloezie alleen maar aangeeft dat diegene veel voor je betekent lijkt mij. Als niks je doet en je nooit ergens jaloers om wordt ja weet niet. Komt ook beetje apart over denk ikzolang je maar niet doordraaft inderdaad en dingen gaat verbieden. Onnozele dingen verbieden dan
Niet iedereen hoeft perse een open relatie goed te keuren
Pff, dat is een goede vraag. Lastig omdat heel specifiek aan te geven, het is meer een gevoel. In elk geval is al het seksuele (inclusief zoenen) over de grens, ik heb geen open relatie en dat wil ik ook absoluut niet.quote:
Maar zou je gevoelsmatig vreemd gaan niet veel erger vinden dan fysiek?quote:Op maandag 18 november 2013 04:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff, dat is een goede vraag. Lastig omdat heel specifiek aan te geven, het is meer een gevoel. In elk geval is al het seksuele (inclusief zoenen)over de grens, ik heb geen open relatie en dat wil ik ook absoluut niet.
O, ik reageerde op iets anders.quote:Op maandag 18 november 2013 04:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je jaloers bent op dat je vriendin met iemand anders afspreekt leert je dat helemaal niets. Behalve misschien dat je nog om je vriendin geeft maar dat weet ik zo ook wel
Deze vraag snap ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 04:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zou je gevoelsmatig vreemd gaan niet veel erger vinden dan fysiek?
Beetje raar geformuleerd denk ikquote:
Nee, absoluut niet. Als ze een ONS heeft zou ik echt woedend worden. Verliefd worden op een ander kun je niets aan doen, dan zou ik extreem verdrietig zijn maar niet boos. Hoop alleen dat ze het zegt, dan.quote:Op maandag 18 november 2013 04:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar geformuleerd denk ik
Jij zegt alles seksueel over de grens, maar zou je het niet veel erger vinden als je relatie in dit geval Crack dusverliefd zou zijn op iemand anders of gevoelens zou hebben voor iemand dan dat ze in een dronken bui een ONS heeft?
Nee ik bedoel ook niet boosquote:Op maandag 18 november 2013 04:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Als ze een ONS heeft zou ik echt woedend worden. Verliefd worden op een ander kun je niets aan doen, dan zou ik extreem verdrietig zijn maar niet boos. Hoop alleen dat ze het zegt, dan.
Nee, dan is het voorbij. Zeg ik nu. Op het moment is het natuurlijk altijd anders i guess, maar denk dat ik daar wel bij zou blijven. Relatie is toch niet meer hetzelfde vanaf dat moment.quote:Op maandag 18 november 2013 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook niet boosmaar gevoelens die ze voor jou heeft ook voor iemand anders hebben lijkt me erger
Te horen dan dat ze iets doms deed met teveel drank op. Zou je wel een tweede kans geven met vreemdgaan of is het dan gelijk over?
Hm, rigoureusquote:Op maandag 18 november 2013 04:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan is het voorbij. Zeg ik nu. Op het moment is het natuurlijk altijd anders i guess, maar denk dat ik daar wel bij zou blijven. Relatie is toch niet meer hetzelfde vanaf dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |