Ohquote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Niet hoe je hem versiert of ophangt, maar wat je er mee doet op het moment zelf.
Haha zo ziet het er wel vet uitquote:
Dan maakt het niet uit of je hem aan de muur hebt hangen of niet. Een honkbalknuppel is geen verboden wapen. Aangenomen dat het binnen proportie is, want daar gaat het natuurlijk meestal mis.quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.
Even hypothetisch.
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar.
[..]
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken.
Ik word dan met hoofdpijn wakkerquote:Op maandag 18 november 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is zeer chillaxed en zo vak ik ook gemakkelijk in slaap.
Slaapze Insquote:
Jij ookquote:Op maandag 18 november 2013 02:50 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik vind dit een heel mooi tijdstip om maar eens te gaan slapen![]()
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt mequote:Op maandag 18 november 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
Als jij met tien klappen een inbreker morsdood slaat met een prachtig beschilderde knuppel is dat normaliter gewoon doodslag. Als jij met een knuppel onder je bed hem een flinke tik geeft waardoor hij er vandoor gaat zit je - heel ruim gesproken - wel safe.
Zal vast wel. Kan niet uit ervaring spreken, want mannelijke vrienden werken hier niet zo.quote:Op maandag 18 november 2013 02:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..
Alsjeblieft zeg, ik kan heel goed opschieten met de vrienden van m'n vriend, heb ook al een paar keer met ze afgesproken ook al is hij er nu niet eens. En hij kan goed met mijn vrienden opschieten. Maar het is míjn vriendengroep, dus af en toe er bij is prima, maar vaker neit hoor
Precies. Noodweer is noodzakelijke verdediging (en noodweerexces nog iets meer dan dat). Het gaat om noodzakelijke verdediging. Iemand een rolstoel in slaan is niet noodzakelijk om jezelf te beschermen (dit is weer heel algemeen, want je kunt natuurlijk wel een situatie bedenken waarin dat misschien wel nodig is). Godzijdank doen rechters meestal niet aan 'risico van het vak' zoals Teeven dat noemt, dan was dit een stuk minder fijn land om in te leven.quote:Op maandag 18 november 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt me
Bring it on!quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Nachten doorhalen met KLB baggertopics.quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gatesquote:
Dit niet waarderen, mijn gotties.quote:Op maandag 18 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gates
quote:
Godsamme meteen in mijn hoofd, en ik klikte niet eensquote:
Jaquote:
Meh, vind Beatles per definitie al niet foutquote:
Is ook helemaal niet fout, heb dit gewoon al de hele dag in mijn hoofd.quote:Op maandag 18 november 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, vind Beatles per definitie al niet fout
Nee ze moeten uit jaren 90 komen.quote:
Ik wilde het net typen jaquote:
Ciaoquote:
Mehehe was 1 van de eerste nummers op mijn mp3-spelertjequote:Op maandag 18 november 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
Moest vandaag trouwens ineens aan dit lied denken, was heeeeel populair destijd.![]()
Inloggen? Zou jij zo vriendelijk willen zijn om weer uit te loggen?quote:
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.quote:Op maandag 18 november 2013 03:11 schreef Inloggen het volgende:
![]()
Nog even en ik ga het ervaren als een ultimate welkomstgeschenk. Wat ben je lief tegen mij, OMG!
Ho wat wie ben jijquote:Op maandag 18 november 2013 03:11 schreef Inloggen het volgende:
![]()
Nog even en ik ga het ervaren als een ultimate welkomstgeschenk. Wat ben je lief tegen mij, OMG!
wat?quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.
En bedenk maar Ezell hierboven je kwam er slechter vanaf.
quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje autistisch tegen nieuwkomers, vergeef me.
En bedenk maar Ezell hierboven je kwam er slechter vanaf.
Maar stel jezelf eens even voor.quote:
Niksquote:
okquote:Op maandag 18 november 2013 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiksTake my hand is wel bazennummer van hun trouwensz
Oke,quote:
Spontane meid dan?quote:Op maandag 18 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Oh jee als je jezelf een narcistische bitch noemt
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?quote:Op maandag 18 november 2013 03:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Oke,
Ik ben Inloggen. Volgens veel leden een narcistische bitch. Soms ben ik dat ook. Maar ik kán lief en zorgzaam zijn.
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 500 berichten en 'veel' leden kennen jou al?
Je uit je gedachten met youtube-nummers?quote:Op maandag 18 november 2013 03:19 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Tjah... Ik ben gewoon duidelijk in mijn communicatie. Niet iedereen kan daarmee overweg.
Je bent een journaliste?quote:Op maandag 18 november 2013 03:21 schreef Inloggen het volgende:
Nee, ik ben een artikel aan het schrijven en probeer wakker te blijven.
En dit.quote:Op maandag 18 november 2013 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de enigen die artikelen schrijven grapjas
quote:
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemenquote:Op maandag 18 november 2013 03:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of niet.
Genoeg mensen die zichzelf onterecht journalist noemen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
Waar schrijf je een artikel over?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja, ik ben journaliste/redacteur bij een klein bedrijf. Niet groot, maar het betaalt en staat goed op mijn cv.
Klopt, maar zonder fatsoenlijke research ben je zo goed als niks. Als je bijvoorbeeld alleen gebruik maakt van Wikipedia en willekeurige, vage websites die overduidelijk jaren niet zijn geupdate, ben je in mijn ogen geen journalist. Zeg niet dat het voor Inloggen geldt, maar zulke gevalletjes heb je genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen beschermde term voor zover ik weet dus iedereen die daar zin in heeft mag zich zo noemen
Schrijver ja?quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Ik ook. Alleen geen kunstenaar, tenzij makeup daaronder valt.quote:Op maandag 18 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wetenschapper. En kunstenaar. En schrijver. En personality.
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?quote:
Gewoon na de introweek alquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.quote:
Ik doe er geen studie voorquote:Op maandag 18 november 2013 03:31 schreef Ezell het volgende:
O ja, eerstejaarsstudentjes Journalistiek die zich na de eerste week al journalist noemen.
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bedoelt studie-gerelateerd of als hobbyist?
Heb het niet over jou.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik doe er geen studie voorHet is gewoon een bezigheid.
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb een App-ontwikkelaar geïnterviewd en heb om 9:00 een deadline. Mijn weekend bestond uit andere bezigheden.
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Tegenwoordig is iedereen journalist.quote:Op maandag 18 november 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf absoluut niet. Ik bedoelde meer dat die term net zo veel inhoud heeft als journalist.
Ja. Alleen niet met essentiële zaken hahaquote:Op maandag 18 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel een druk ingevuld weekend hebben gehad als je om half 4 nog schrijft dan ja
Dat kon ik ook wel raaien jaquote:Op maandag 18 november 2013 03:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet met essentiële zaken haha
Ik studeer. Nog niet moe.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Uitkering trekken.quote:Op maandag 18 november 2013 03:37 schreef Inloggen het volgende:
Zij is zo'n gaaf wijf!
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Wat doen jullie in jullie dagelijkse leven?
Ik schrijf op oproepbasis. De hoofdredacteur zegt, ik schrijf.quote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Kan je ook wel goed artikel over schrijven trouwens
Zou dat echt niet kunnen zo laat nogquote:Op maandag 18 november 2013 03:38 schreef Tchock het volgende:
Ik slaap werkelijk een gat in de dag maar daar staat tegenover dat ik buitenproportioneel veel werk verricht na twaalven. Alvast ter verdediging tegen 'luie kutstudent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |