Ohquote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Niet hoe je hem versiert of ophangt, maar wat je er mee doet op het moment zelf.
Haha zo ziet het er wel vet uitquote:
Dan maakt het niet uit of je hem aan de muur hebt hangen of niet. Een honkbalknuppel is geen verboden wapen. Aangenomen dat het binnen proportie is, want daar gaat het natuurlijk meestal mis.quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.
Even hypothetisch.
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..quote:Op maandag 18 november 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar.
[..]
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken.
Ik word dan met hoofdpijn wakkerquote:Op maandag 18 november 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is zeer chillaxed en zo vak ik ook gemakkelijk in slaap.
Slaapze Insquote:
Jij ookquote:Op maandag 18 november 2013 02:50 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik vind dit een heel mooi tijdstip om maar eens te gaan slapen![]()
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt mequote:Op maandag 18 november 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
Als jij met tien klappen een inbreker morsdood slaat met een prachtig beschilderde knuppel is dat normaliter gewoon doodslag. Als jij met een knuppel onder je bed hem een flinke tik geeft waardoor hij er vandoor gaat zit je - heel ruim gesproken - wel safe.
Zal vast wel. Kan niet uit ervaring spreken, want mannelijke vrienden werken hier niet zo.quote:Op maandag 18 november 2013 02:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben precies hetzelfde toch? dat zo'n meisje er ineens iedere keer bij is..
Alsjeblieft zeg, ik kan heel goed opschieten met de vrienden van m'n vriend, heb ook al een paar keer met ze afgesproken ook al is hij er nu niet eens. En hij kan goed met mijn vrienden opschieten. Maar het is míjn vriendengroep, dus af en toe er bij is prima, maar vaker neit hoor
Precies. Noodweer is noodzakelijke verdediging (en noodweerexces nog iets meer dan dat). Het gaat om noodzakelijke verdediging. Iemand een rolstoel in slaan is niet noodzakelijk om jezelf te beschermen (dit is weer heel algemeen, want je kunt natuurlijk wel een situatie bedenken waarin dat misschien wel nodig is). Godzijdank doen rechters meestal niet aan 'risico van het vak' zoals Teeven dat noemt, dan was dit een stuk minder fijn land om in te leven.quote:Op maandag 18 november 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet nodig hem morsdood te slaan lijkt me
Bring it on!quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Nachten doorhalen met KLB baggertopics.quote:Op maandag 18 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
De oude JNG-nachten waar we tot diep in de nacht foute muziek gingen posten
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gatesquote:
Dit niet waarderen, mijn gotties.quote:Op maandag 18 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij nog steeds met je gekke Gareth G-g-g-g--gates
quote:
Godsamme meteen in mijn hoofd, en ik klikte niet eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |