Typisch weer ookquote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen belde ik politie, gingen ze niet eens patrouile sturen ofzo
was 14 mattie dus kon nog niet echt voor mezelf instaanquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?quote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.
Alsof het wat uitmaakt dat hij al weg isquote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn
zou wel typisch zijn jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
Zo gaat dat inderdaad in Nederlandquote:Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
quote:
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.quote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk van die eenzijdige vriendschappen
Mja, cijfer je jezelf wel beetje weg natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft.
Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.
Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar.
Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwanquote:Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte.Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft.
Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.
Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar.
Qua zelfbescherming geloof ik het wel maar als kunst? Nahquote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming
Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
voel je niet gewoon je bedje roepen?Zo van 'Wenfer, hey, psst, kom dan schatje, ik ben lekker warm enzo?'
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.quote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming
Mijn huisbaas is trouwens echtquote:Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Pff, waarom zo'n warme kamer?quote:Op maandag 18 november 2013 02:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt.Ik ga wel in bed verder FOK!ken.
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.quote:
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 02:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwan
Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangenquote:Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.
Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderenquote:Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.
[..]
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.
Ja ik ken er ook een paarquote:Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden.
[..]
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangen
Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar.quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderenHebben ze dan vaak misschien ook niet door of zo
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken.quote:Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook een paarHele leuke jongens ja, ben ik ben vriendinnen met haar, niet met hem
Moeilijk uit te leggen soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |