abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133367064
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn :')
Typisch weer ook
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133367066
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen belde ik politie, gingen ze niet eens patrouile sturen ofzo :r
Geen politie bellen mien manG, gewoon terug djoeken.
pi_133367068
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

was 14 mattie dus kon nog niet echt voor mezelf instaan :P
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133367069
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
pi_133367070
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijn :')
Alsof het wat uitmaakt dat hij al weg is :') Mensen krijgen al slachtofferhulp voor heel wat mindere dingen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133367071
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nee joh, dan word jij opgesloten want die arme aanvaller kon er toch niks aan doen?
zou wel typisch zijn ja ;(
pi_133367072
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:

[..]

Zo gaat dat inderdaad in Nederland
pi_133367073
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lekkere vriendin dan :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

Leuk van die eenzijdige vriendschappen
Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte. :') Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft. :{ Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.

Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar. :')
pi_133367075
quote:
18s.gif Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Mja, ik begin een beetje te twijfelen over het vriendschappelijke gedeelte. :') Maakt ook nooit meer tijd vrij sinds ze een vriend heeft. :{ Echt een topgozer, kan goed met hem lachen, alleen is hij er al-tijd bij als we iets gaan doen. Of is het ineens: ''kan je hierheen komen, want hij is er ook' of 'ik kan maar twee uurtjes, want hij komt zometeen'.

Maar ja, ik heb beetje een zwak voor mijn vrienden. Zijn allemaal mensen met wie ik verder heel goed kan opschieten. Dus ja, na vijf minuten lig je in een deuk en denk je: laat maar. :')
Mja, cijfer je jezelf wel beetje weg natuurlijk.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133367076
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming :P
pi_133367078
Maar ik denk dat dat bullshit is.
pi_133367079
quote:
18s.gif Op maandag 18 november 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwan :@
pi_133367080
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik las trouwens laatst van iemand dat je een honkbalknuppel aan de muur moest hangen voor zelfbescherming. En dat je dan kon zeggen dat het kunst was in plaats van wapen als je moest voorkoomen voor zelfbescherming :P
Qua zelfbescherming geloof ik het wel maar als kunst? Nah :+
pi_133367081
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

[..]

voel je niet gewoon je bedje roepen? :@ Zo van 'Wenfer, hey, psst, kom dan schatje, ik ben lekker warm enzo?'
Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt. :Y) Ik ga wel in bed verder FOK!ken. :7
pi_133367084
quote:
Dat hangt volledig af van wat je er mee doet.
pi_133367086
quote:
Mijn huisbaas is trouwens echt :') wat dat betreft.

Wij hebben op de voordeur zo'n systeem met zo'n schuifje om de deur open te maken, maar ook een brievenbus (terwijl de postbode de post beneden in de brievenbus gooit) dus met een hangertje ofzo kun je vanaf buiten zo de deur openmaken als hij niet op slot zit.

Kwam hij laatst 's avonds langs, en de deur was natuurlijk niet op slot want gewoon thuis, die gaat pas 's ncahts op slot. Zegt ie dat we de deur wel op slot moeten doen want mensen kunnen zo naar binnen en daar wilde hij nit verantwoordelijk voor zijn :')

We hebben tig keer aan die vent gevraagd of die brievenbus dan niet gewoon dichtgemaakt kan worden, maar dat wil ie danw eer niet :')
pi_133367089
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 02:42 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Mijn kamertemperatuur is tropisch en mijn bedje is net opgemaakt. :Y) Ik ga wel in bed verder FOK!ken. :7
Pff, waarom zo'n warme kamer? :D
pi_133367090
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:

Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden. :+

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:41 schreef essnhills het volgende:

[..]

Zonde wel zulke dingen. Ik heb eigenlijk alleen afgelopen zomer wat vaker nee gezegd tegen dingen doen met vriendinnen om bij m'n vriend te zijn. Maar hij vertrok begin september dan ook voor ruim een half jaar naar Taiwan :@
Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn. :')
pi_133367091
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangen ^O^
pi_133367093
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Vaker goede vrienden gedumpt en daarna zielige 'het spijt mij zooooo erg'-berichtjes genegeerd. Mja, dat waren ook mensen die niet goed voor mij waren. En dat is bij dit meisje niet zo. Mja, binnenkort gewoon even een goed gesprek houden. :+

[..]

Maar kijk, dat vind ik niet raar. Alleen is het bij haar sinds ze een vriend heeft al-tijd zo. Heb haar in het begin een paar keer 'alleen' gezien, maar daarna niet meer. Dat zit hij er altijd bij. Topgozer, echt waar, maar een waarschuwing zou fijn zijn. :')
Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderen :') Hebben ze dan vaak misschien ook niet door of zo :P
pi_133367094
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Ja ik ken er ook een paar :') Hele leuke jongens ja, ben ik ben vriendinnen met haar, niet met hem :') Moeilijk uit te leggen soms
pi_133367100
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:

[..]

Beetje beschilderen in de stijl van je huis enzo, tussen wat zwaarden aan de muur hangen ^O^
:') Niet hoe je hem versiert of ophangt, maar wat je er mee doet op het moment zelf.
pi_133367101
pi_133367102
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Indringer met geweld (binnen proportie) je huis uit werken.

Even hypothetisch.
pi_133367103
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sommige mensen willen daar gewoon niet in veranderen :') Hebben ze dan vaak misschien ook niet door of zo :P
Had het haar een hele tijd geleden nog vertelt toen ze een andere vriend had. Maar ja, slecht geheugen blijkbaar. :+
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja ik ken er ook een paar :') Hele leuke jongens ja, ben ik ben vriendinnen met haar, niet met hem :') Moeilijk uit te leggen soms
Alsof je meteen ook beste buddies bent met die vriend. Soms heb je gewoon behoefte aan 'girl time', al heeft dat niks met meisje zijn te maken. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')