Klinkt wel logisch jaquote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me een keer onveilig gevoeld op een station, toen ik dikke bedreiging kreeg.
met niffa?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
met mes ook echt, doorgesnoven gast geloof ik
ZIekquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja was echt hele gekke belevenis
Ik begin het te voelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeiden ze dan?quote:Op maandag 18 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen belde ik politie, gingen ze niet eens patrouile sturen ofzo
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"quote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan?
Wees maar blij dat hij je niet gestoken heeft?
Lekkere vriendin danquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
Fuck hé, ik voel mij nu echt een klein pubermeisje.Zag zojuist een foto van een vriendin op fb. Word er meteen een beetje chaggo van. Kutwijf spendeert een boel geld aan haar hobby, maar heeft niet eens een tientje over om mij eens een keer op te zoeken in Utrecht. "Ja, ik moet je kamer nog een keertje zien!" Nooit gedaan. Vorige week weer eens afgezegd, want geen geld.
Ik ben ook niet de rijkste, maar ik heb haar zelfs een keer in het buitenland opgezocht.
quote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin het te voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin het te voelen.voel je niet gewoon je bedje roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo van 'Wenfer, hey, psst, kom dan schatje, ik ben lekker warm enzo?'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"
Leuk van die eenzijdige vriendschappenquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
Fuck hé, ik voel mij nu echt een klein pubermeisje.Zag zojuist een foto van een vriendin op fb. Word er meteen een beetje chaggo van. Kutwijf spendeert een boel geld aan haar hobby, maar heeft niet eens een tientje over om mij eens een keer op te zoeken in Utrecht. "Ja, ik moet je kamer nog een keertje zien!" Nooit gedaan. Vorige week weer eens afgezegd, want geen geld.
Ik ben ook niet de rijkste, maar ik heb haar zelfs een keer in het buitenland opgezocht.
Nee wat geneuzel dat ze niemand in de buurt hadden en dat ie toch al weg zou zijnquote:Op maandag 18 november 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Jammer dat hij je niet gestoken heeft. Gr gr de politie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |