denk wel wat dit betreftquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onveiligheid heeft niet per se iets met geslacht te maken.
Ik naast die masturberende gast alleen wat nare opmerkingen enzo. Maar better safe than sorry denk ik maarquote:Op maandag 18 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo onveilig zijn treinen toch niet? Ik heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt in een trein*
O, daar liep ik altijd doorheen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.
Sommige stations 's nachtsquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is we llogisch hoor, ik vind dan bijvoorbeeld dat ondergedeelte van Utrecht CS gevaarlijker ogen snachts dan treinen.
In principe niet, maar het zijn vaak wel seksueel getinte akkefietjes, En daar heb ik als vrouw zijnde nou eenmaal sneller mee te maken dan jijquote:Op maandag 18 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onveiligheid heeft niet per se iets met geslacht te maken.
Welke?quote:Op maandag 18 november 2013 02:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige stations 's nachts![]()
Brrr
Nee inderdaad, maar dat is wel luguberder. Ik heb een hele nacht in de stationshal keer gespendeerd,quote:Op maandag 18 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar liep ik altijd doorheen.Maar dan meestal rond een uur of 10/11. Dat vond ik echt een chill stukje, maar nu heb ik er niks meer aan.
De wat grotere stations wel ja, amsterdam centraal of bijlmer bijvoorbeeld heeft veel bewaking en heb ik geen moeite mee. Maar een station als hier thuis, daar is helemaal niemand 's nachts.quote:Op maandag 18 november 2013 02:29 schreef Tchock het volgende:
Stations zijn altijd veilig 's nachts, vooral de wat grotere. Meeste politie en beveiliging aanwezig, altijd mensen om je te helpen, overal camera's.
daar waar bijvoorbeeld geen intercities stoppenquote:
Heerlenquote:
Ja nou het is nacht jaquote:
Luguber?quote:Op maandag 18 november 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat is wel luguberder. Ik heb een hele nacht in de stationshal keer gespendeerd,
om 4/5 uur is het daar nog gezellig hoorPaar kiosken nog open voor warme thee
Ik heb geen idee waar dat is.quote:Op maandag 18 november 2013 02:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wat grotere stations wel ja, amsterdam centraal of bijlmer bijvoorbeeld heeft veel bewaking en heb ik geen moeite mee. Maar een station als hier thuis, daar is helemaal niemand 's nachts.
Jaquote:
Muiderpoort, maar dat is sowieso altijd een schijtstation. Sloterdijk vind ik ook altijd creepy, en de kleinere stations. Hoorn Kersenboogerd is helemaalquote:
O, ik liep daar altijd snel doorheen, want via dat weggetje kon ik bus altijd nog net halen.quote:Op maandag 18 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaSmerig daar
en hangt altijd paupervolk wat later op de avond
Hoezo werd je bedreigd?quote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me een keer onveilig gevoeld op een station, toen ik dikke bedreiging kreeg.
West-Frieslandquote:
Muiderpoort vind ik echt níets mis meequote:Op maandag 18 november 2013 02:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muiderpoort, maar dat is sowieso altijd een schijtstation. Sloterdijk vind ik ook altijd creepy, en de kleinere stations. Hoorn Kersenboogerd is helemaal's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |