Vettel paste ze nog wel ff. Maar ze waren allemaal te grootquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Ah, verkeerd verstaan dus.quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Op Indianapolis zei Vettel. Bij Toro Rosso, dus. Sas zegt BMW, dus dat was Williams?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 17-11-2013 22:08:07 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bij BMW als vervanger van de gecrashte Kubica,quote:
Ik heb gezocht, maar kom nog even niet verder dan alleen Smedley... Mss 1 van Alonso? Je zal wel reserve-engineers hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
ik denk dat Smedley al met gardening leave is nu hij naar Williams gaatquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Sally het volgende:
Sutil heeft het over weer Maldonado, dat daar wel vaker incidenten mee zijn. En dat je maar standaard een veiligheidsmarge rond die coureur moet hebben
/Sky sports stream
Ik kan het niet zeggen... Nu een animatie op Sky van dat moment. Daarin blijkt dat ze allebei ongeveer evenveel ruimte hadden naar links en naar rechts op de baan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.
Ik heb wel mindere seizoenen gezien de afgelopen 15 jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
ik heb voor het eerst in 15 jaar een race niet gekeken. En ga ook niet kijken. Gewoon omdat het seizoen me helemaal niet meer boeit.
Wel dat hij weg gaat bij Ferrari.quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Fer het volgende:
Staat dat al vast dan, van Smedley terug naar de UK? Ross Brawn was de italianen na enkele jaren ook wel zat. Niet het team, maar ook om er te wonen enzo.
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf, dat geeft problemenquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze hebben de Quantum oplichter live bij Sky.
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komenquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf.
Zie mijn edit over het eerste deel van je post.quote:Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komen.
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:52 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk was het wel te verwachten dat Webber niet voorbij Grosjean zou komen, hij had er in Japan al moeite mee, toen ie duidelijk sneller en op option banden stond. Nu was ie slechts marginaal sneller.
is zwemster, lijkt me sterkquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef JohnB52 het volgende:
Die ted is de hele tijd afgeleid door al die meisjes.
Is die vrouw van Bottas nou zo dik geworden?
Zie de boordradio.quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.
Slimme oude vos? Niet zo'n ongeleid projectiel als z'n teamgenoot, iig. Weet beter met z'n banden om te gaan dan Vettel, diens banden van de 1e stint waren geheel "worn down", aldus Ted.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Erica Terpstra ook
Dan is de vrouw van Sutil heel dun!
Ah, daar lag het aanquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Giedo kon niet drinken tijdens de race
Waar zie je die board radio?quote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zie de boordradio.
Kon steeds maar 5 rondjes rijden, daarna moest ie de banden laten rusten.
Ja, maar ik Twitter nietquote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
@f1pitradio2.
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel?
Tilke heeft enkel een adviserende rol gehad, maar de 'Muricanen hebben het circuit ontworpen.....quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Marks het volgende:
Aardig leuke race, maar wel weer erg clean allemaal.
Maarja, wat wil je met auto´s die teveel downforce hebben t.o.v. vermogen in combinatie met een baan waar je eigenlijk nooit een fout kan maken.
Wat een verschil met Macau en hoeveel incidenten / spektakel daar te zien was bijvoorbeeld. Opflikkeren met die Tilke zou ik zeggen.
Maargoed, volgende week Interlagos, wat ik nog wel als een echt circuit kan zien.
Omdat het imho niet aan het circuit ligt. Vorig jaar hebben we ook een leuke F1 race gehad in Austin. Ik vind het persoonlijk een van de betere Tilke circuits. Deze race was alleen een stuk minder.quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Marks het volgende:
Aardig leuke race, maar wel weer erg clean allemaal.
Maarja, wat wil je met auto´s die teveel downforce hebben t.o.v. vermogen in combinatie met een baan waar je eigenlijk nooit een fout kan maken.
Wat een verschil met Macau en hoeveel incidenten / spektakel daar te zien was bijvoorbeeld. Opflikkeren met die Tilke zou ik zeggen.
Maargoed, volgende week Interlagos, wat ik nog wel als een echt circuit kan zien.
Opvallend is dat bij de WEC race bijna evenveel, of misschien zelfs meer wiel aan wiel gevechten waren op Austin![]()
dan moet je die volledige link in URL tags zettenquote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef JohnB52 het volgende:
Kovalainen heeft toch nog iets gepresenteerd:
http://www.rtl.nl/(/spor(...)ka_statistieken.xml
Lijkt het wel opquote:Tenslotte was het afgelopen weekend in Texas opnieuw kurkdroog tijdens de Grand Prix, waardoor er dit seizoen nog geen enkele race heeft plaatsgevonden onder officieel natte omstandigheden. Gaat de laatste race in Brazilië daar komende zondag verandering in brengen?
Ja, hallo, dankzij Autocorrect kan ik eindelijk redelijk Nederlands typen. Dat gaat me net een stapje te ver (via mobiel)quote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je die volledige link in URL tags zetten
Ik heb het anders ook mobiel gedaan daarstraxquote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, hallo, dankzij Autocorrect kan ik eindelijk redelijk Nederlands typen. Dat gaat me net een stapje te ver (via mobiel)
Eens, het begint allemaal veel te veel op Endurance racing te lijken.quote:Op maandag 18 november 2013 12:24 schreef Fer het volgende:
Misschien moeten ze de regels maar zo aanpassen dat degene die het hardst pusht de snelste is zonder nadelen en meer kans op een versnelling die uitvalt of motor die ploft. Dat stomme brandstof/banden sparen is gewoon saaie bullshit.
Mee eens.quote:Op maandag 18 november 2013 10:32 schreef Ermanon het volgende:
Heb gisteren samen met de familie naar F1 op Veronica gekeken en dat is meteen ook weer de laatste keer.
Echt, van Dom kan niks anders dan dom lopen zeveren over wat ie dan toevallig die dag in het F1 boekje heeft gelezen en gaat dan tig keer herhalen en vertelt verder feitelijk niks interessants of leuks wat ik graag zou horen.
En Kwalbers is veel te veel bezig om te laten zien of horen dat ie ook F1 gedaan heb, want minstens een keer in elke zin moet ie er een of andere engels F1 wordje ingooien want hij heb in de F1 gereden.![]()
Echt, verkrachting van je oren, ga volgende keer weer lekker Sky en BBC kijken.
Bij mij niet...quote:[iniet.. .ttp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op vrijdag 22 november 2013 12:04 schreef Karstman het volgende:
Vrije training ook live op BBC2
Niet live dus, want P1 begint nu.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet live dus, want P1 begint nu.
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 welquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef Fiorano het volgende:
Denken jullie om de engelse tijd schatjes?
Ahha, nouja ik zit toch op stage. Worden ze niet zo blij van als ik switch van RTLZ naar F1quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 wel
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Joene het volgende:
Laatste weekend voor een wat mij betreft mager f1 seizoen.
Weinig live kunnen kijken , sport 1![]()
Seizoen zelf kende imo weinig hoogtepunten , hopelijk volgend jaar langer en meer spanning.
Al verwacht ik dat Newey weer een auto ontwerpt waar Redbull Kampioen mee wordt als Renault ook een betrouwbare krachtbron weet te leveren iets wat in het verleden bij het wijzigen van motoren regelementen nog wel is een issue bleek bij diverse.
Klopt maar newey is denk ik juist met volledig nieuw ontwerp 1 van de sterkste.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.
klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Gramulanion het volgende:
2014 band kan nog niet getest worden dus.
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef Joene het volgende:
ik gok trouwens ook dat dit het laatste weekend van Brawn is als Teambaas van Mercedes.
Kan die mooi mee met Felipe naar Williams die neemt zn eigen Engineer toch ook mee.
Dat valt nog te bezien naar wat ik las , het is aan smedley zelf of hij tijdens de weekenden ook race engineer wil zijn,quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineer
ja hij moest 1 rondje rijden voor wat dataquote:
En dat had ik dus niet mee gekregenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Fout. Hij moest ontzettend nodig pissen, zei die op de boordradio!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Dubbele diffuser was niet verboden. Was een loophole in de regelgeving waar Brawn van te voren nog voor heeft gewaarschuwd. De FOTA wilde dat niet aanpassen. Dat Red Bull daar toen in eerste instantie geen gebruik van heeft gemaakt was hun eigen schuld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Fer het volgende:
Adrian Newey, de keren dat ie verslagen is was door:
1. Vals spelen (Beneton/Schumacher)
2. Intensieve samenwerking met de bandenfabrikant (Ferrari/Bridgetone en Renault/Michelin)
3. Iets wat verboden was, toch goedkeuren. (Brawn/Mercedes en de double diffusor)
1988, 1989 en 1991 ook.quote:
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haaltquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Het regent, het regent, Interlagos wordt erg nat.
Ook de vooruitzichten voo rde rest van het weekend zien er goed uit
P13 is genoeg, los van die ene p13 doet Caterham het veel beter dan Marussia.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef WEST het volgende:
[..]
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haalt
Ben benieuwd, wel mooi dat ze ROC live gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
Defineer 'oud'quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
Sport 1 kennende zal dat wel Melbourne 2013 wordenquote:
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
en je denkt dat Newey en Red Bull zelf niet de grenzen van de regels opzoeken en er overheen gaan waar het kan?
De regels definieerden de toegestane flex toch dmv die test?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.
Het was ongeveer zo dacht ik:quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.
En wat mij betreft ben je dan dus illegaal als 'ie bij 26 kilo 2,5cm buigt. Want de vleugel mag niet bewegen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het was ongeveer zo dacht ik:
De vleugel mag niet bewegen, en daarom wordt getest door er 25 kilo aan te hangen, dan mag ie maximaal 2mm doorbuigen. Werd alleen niet bijgezegd dat vanaf 26 kilo het 2.5 centimeter buiging was..
Dát stond volgens mij nergens in de regels.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat mij betreft ben je dan dus illegaal als 'ie bij 26 kilo 2,5cm buigt. Want de vleugel mag niet bewegen.
BBCquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh
My
God
Denk je de race live op Veronica te kunnen kijken....
http://m.gpupdate.net/nl/(...)e-gp-deels-live-uit/
meestal doe ik het omgekeerd. Dan kijk ik de eerste helft live, en als het saai is val ik in slaap kijk ik de samenvatting van het tweede deel..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh
My
God
Denk je de race live op Veronica te kunnen kijken....
http://m.gpupdate.net/nl/(...)e-gp-deels-live-uit/
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:28 schreef Dimauro het volgende:
[..]
meestal doe ik het omgekeerd. Dan kijk ik de eerste helft live, en als het saai is val ik in slaap kijk ik de samenvatting van het tweede deel..
maar serieus wat een halfbakken oplossing
ja zeker, ik hoop dat ze Rubens van stal halen voor een leuk stukje docuquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.
Ik kijk de BBC wel.
Ik ook niet, het is gewoon ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat Vettel hier best wel sympathiek, menselijk overkomt, begrijp het bashen op Vettel niet goed eigenlijk.
wat een kutzenderquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.
Ik kijk de BBC wel.
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!quote:De Grand Prix van Brazilië is komende zondag deels live op TV te zien bij Veronica, terwijl de gehele race gratis live te kijken is via Veronica's website.
De Grand Prix van Brazilië is zondag vanaf 18:00 uur gedeeltelijk live te zien op de TV-zender van Veronica. Het eerste uur van de race, die om 17:00 uur begint, zal aan het begin van deze uitzending worden samengevat alvorens van de rest van de wedstrijd én de podiumceremonie live verslag wordt gedaan.
Op www.veronicatv.nl/f1 is de gehele race (vanaf 16:45) gratis live te zien. Tegen betaling kunnen de trainingen en kwalificatie hier ook online gekeken worden, waarbij de kijker in dat geval zelf kan schakelen tussen zes verschillende camera's.
Doe het dan nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:22 schreef sasquatsch het volgende:
Dat krijg je als je pas vanaf 18.00 uur mag uitzenden en de race een uur eerder begint.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:40 schreef RJD het volgende:
Denken jullie er ook even aan dat de race NIET volledig live via Veronica TV wordt uitgezonden!
[..]
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:22 schreef sasquatsch het volgende:
Dat krijg je als je pas vanaf 18.00 uur mag uitzenden en de race een uur eerder begint.
F1 is sowieso niet hot in NL anders was het echt wel op het open kanaal te zien, op deze manier win je de gelegenheidskijker natuurlijk niet en mensen die hier posten kijken wel via andere kanalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.
Hallo spuit 11, al wakker?quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:40 schreef RJD het volgende:
Denken jullie er ook even aan dat de race NIET volledig live via Veronica TV wordt uitgezonden!
[..]
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.
Om 18u op een zondag? Formule 1 is sowieso appointment television waar je de kijkers actief naar toe moet halen. Dan maakt de zender ook niet meer echt uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.
Ik dacht dat het SBS, meer voor mannen was?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 12:54:27It's pouring down here at Interlagos. Going to be a fascinating day of action reageer retweet
Jammer, ik was wel blij dat GP2 en 3 op Eurosport was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:36 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vanaf volgend jaar f1 gp2 en gp3 op Sport1. Ik ben heel erg benieuw hoe dit gaat lopen alleen zegt Ronald van Dam dit. Vanaf het begin doet Sport1 onvoldoende om formule1 uit te kunnen zenden. Niet naar de klanten luisteren en gewoon door blijven gaan met Ronald van Dam die totaal geen invulling geeft tijdens de race.
Maar van mag het terug komen bij RTL7 op dit moment ben ik klaar met Sport1 ook met de combinatie van Veronica. Ik denk toch niet dat het beter wordt met Sport1 het hele seizoen laten ze toch de klanten in de kou staan.
sport1 is bij mij per 2 december eraf. Zit wel een maand opzegtermijn op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:38 schreef Geralt het volgende:
Ow dat abo moet ik nog opzeggen want de rest vna die kutsporten die erop te zien zijn boeit me niet.
je heb niks gemist. Gebeurd vrij weinig. Enkel wat installatie rondjes.quote:
Neu, maar op die momenten hebben ze wel eens interviews zoals net met Whitmarsh, of andere leuke weetjes te vertellenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef WEST het volgende:
[..]
je heb niks gemist. Gebeurd vrij weinig. Enkel wat installatie rondjes.
Dat is dan wel leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Neu, maar op die momenten hebben ze wel eens interviews zoals net met Whitmarsh, of andere leuke weetjes te vertellen
Dat is RTL7, de concurrent van SBS.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht dat het SBS, meer voor mannen was?
Is dat tegenwoordig Vernica?
Er is amper geredenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Regen in de kwali straks??
Giedo sneller dan Vettelquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Regen in de kwali straks??
Je krijgt maar 4 sets intermediates en 3 full wets. En je kunt niet kiezen welke soort je nodig hebt, dat hangt hoofdzakelijk van de regen af. Zeer beperkt dus en je wilt voor Q3 en de race een setje nieuwe banden achterhouden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Desunoto het volgende:
De regenbanden slijten in de regen toch lang niet zo snel als droogweerbanden op het droge? Waarom kiezen dan enkel Sauber, Williams en Caterham ervoor om hun coureurs veel te laten rijden? Je rijdt de banden toch niet aan gort en je kan enkel meer ervaring opdoen in de regen.
Dat Ferrari in deze sessie helemaal niet gingen rijden, vind ik onbegrijpelijk.
Je kan toch converten naar je lokale tijd op formula1.com? 17 uur de kwali en de race.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Beach het volgende:
Begint de kwali zelf om 16.00uur of is dat de voorbeschouwing?
Ik kijk altijd in de op van de F1 topics, maar aangezien deze nog voor Austin isquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan toch converten naar je lokale tijd op formula1.com? 17 uur de kwali en de race.
SPT / 2013 Formula 1 GP's #68 - United States Grand Prixquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Beach het volgende:
Begint de kwali zelf om 16.00uur of is dat de voorbeschouwing?
Jup. geen zin gehad om een andere te maken omdat ik me de afgelopen dagen ergens anders op gefocust heb.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk altijd in de op van de F1 topics, maar aangezien deze nog voor Austin is
quote:
Je verstaat geen Engels?quote:
ze beginnen nu.quote:
quote:
Hoi keesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan ze echt het risico nemen dat Kova door is?
Of is het harder gaan regenen?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan ze echt het risico nemen dat Kova door is?
Of is het harder gaan regenen?
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 17:23:59Poor Maldonado. Even the weather is sabotaging him. #f1 reageer retweet
okquote:
wehehehequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 17:23:59Poor Maldonado. Even the weather is sabotaging him. #f1 reageer retweet
Van die rekening die Sergio nu achterlaat ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Afscheidscadeautje
Maar van een 14e en 15e plek gaan ze bij McLaren niet echt vrolijk worden.
kan er geen kut vanquote:
het was een wanhoopspoging om Q3 nog te bereikenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:44 schreef zoem het volgende:
Hij had beter op de uitloopstrook kunnen rijden dan insturen op een kerb...
Om rondjes achter de pacecar te rijden als 't tijdens de race hard regent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:49 schreef Zorro het volgende:
10 min uitgesteld? Waar heb je regenbanden voor?
ja dat is ook minder. Sinds dat ongeluk in Belgie 1998 zijn ze echt een stuk voorzichtiger geworden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om rondjes achter de pacecar te rijden als 't tijdens de race hard regent.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat is ook minder. Sinds dat ongeluk in Belgie 1998 zijn ze echt een stuk voorzichtiger geworden.
Dat was wel legendarisch en al die rondjes achter de SC en die delays niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat is ook minder. Sinds dat ongeluk in Belgie 1998 zijn ze echt een stuk voorzichtiger geworden.
daar waren geen gewonden toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar waren geen gewonden toch?
Het is voornamelijk te doen om commerciële redenen, want het is voor de sponsoren beter dat er meer bolides aan de streep komen.
quote:
Daarvoor had je ook al veel starts vanaf de SC met slecht weer. maar sinds fuiji 2007 is het wel extremer geworden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Overigens vooral sinds Fuji 2007.
't is gewoon op de BBCquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Weet iemand een stream, Sport1 laat Q3 niet zien, daar b(et)aal je dan van.
op extra 1 welquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Extra1.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
én ze beginnen te laat, én ze stoppen eerder. Echt waar krijg je bij hun voor je geldquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Het heeft er misschien ook mee te maken dat het punt waarop een F1 wagen gewoon niet werkt bij een hogere snelheid is komen te liggen. Zonder downforce planeren ze heel makkelijk want ze zijn licht en hebben enorme banden, en je hebt snelheid nodig voor downforce, maar bij snelheid ga je ook planeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gewoon een tussenprogramma uit aan het zenden waren, want er is nu bijzonder weinig te zien in de F1 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
én ze beginnen te laat, én ze stoppen eerder. Echt waar krijg je bij hun voor je geld![]()
En dan ik maar klagen dat ze hier in Vlaanderen (maar) 2 weekenden niet rechtstreeks uitzonden dit jaar
quote:
Canal Digitaal zendt Extra 1 niet uit.quote:
In het Spaans had je dat ook niet zo uit gesproken. Of niet Johannes?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef heywoodu het volgende:
Ronald het heet een favela, met een l. Niet favelja, het is geen Spaans.
ik heb sport 1 en nog steeds livequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Das waar, dan had het dubbel l moeten zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In het Spaans had je dat ook niet zo uit gesproken. Of niet Johannes?
Maar niet elke aanbieder heeft Sport1 extra naar het schijntquote:
Dan ligt het aan je kabel maatschappijquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet elke aanbieder heeft Sport1 extra naar het schijnt![]()
Dat klopt, ik heb Extra wel dus ik klaag ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je kabel maatschappij
#failquote:
Toen in Canada en Maleisie, dat was een goede reden om het stil te leggen. Dit beetje regen? Pfff watjes zijn het!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Formule 1 tegenwoordig![]()
Men rijdt tegenwoordig niet eens meer met een beetje regen
En dat noem je nadeligquote:
BBC2.......quote:
Wel.quote:
Same herequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef kepler het volgende:
Ik moet morgen de race opnemen, dus ik hoop niet dat ze switchen naar BBC2 als het langer duurt
Meer een F1 God, dan een zoon ervanquote:
huhquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel laat maar weer eens zien dat al het gezeik over banden sinds Silverstone onzin is.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef kepler het volgende:
Vettel wordt steeds legendarischer op deze manier
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel geiltquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef zoem het volgende:
Wel enorme klasse van Vettel; laat zien dat hij uit ander hout gesneden is.
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel haatquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel geilt![]()
Button wel?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso niet op de 1ste startrij gekwalificeerd dit seizoen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef Dside het volgende:
[..]![]()
Overhypte pussy. Laat hem eens naar een andere team gaan, kijken of die dan nog die
tijden kan rijden...
Goede auto ja, en geholpen na Silverstone met de bandjes, misschien is 2014 niet Newey's jaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Want Schumacher heeft Mercedes nu oppermachtig gemaakt. De Ferrari gaat nu enorm goed sinds Alonso er rijdt.
Vettel is gewoon extreem goed, en in deze auto is die superieur, accepteer dat nu gewoon eens.
En nee, ik ben geen Vettel fanboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |