Vettel paste ze nog wel ff. Maar ze waren allemaal te grootquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Ah, verkeerd verstaan dus.quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Op Indianapolis zei Vettel. Bij Toro Rosso, dus. Sas zegt BMW, dus dat was Williams?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 17-11-2013 22:08:07 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bij BMW als vervanger van de gecrashte Kubica,quote:
Ik heb gezocht, maar kom nog even niet verder dan alleen Smedley... Mss 1 van Alonso? Je zal wel reserve-engineers hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
ik denk dat Smedley al met gardening leave is nu hij naar Williams gaatquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Sally het volgende:
Sutil heeft het over weer Maldonado, dat daar wel vaker incidenten mee zijn. En dat je maar standaard een veiligheidsmarge rond die coureur moet hebben
/Sky sports stream
Ik kan het niet zeggen... Nu een animatie op Sky van dat moment. Daarin blijkt dat ze allebei ongeveer evenveel ruimte hadden naar links en naar rechts op de baan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.
Ik heb wel mindere seizoenen gezien de afgelopen 15 jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
ik heb voor het eerst in 15 jaar een race niet gekeken. En ga ook niet kijken. Gewoon omdat het seizoen me helemaal niet meer boeit.
Wel dat hij weg gaat bij Ferrari.quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Fer het volgende:
Staat dat al vast dan, van Smedley terug naar de UK? Ross Brawn was de italianen na enkele jaren ook wel zat. Niet het team, maar ook om er te wonen enzo.
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf, dat geeft problemenquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze hebben de Quantum oplichter live bij Sky.
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komenquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf.
Zie mijn edit over het eerste deel van je post.quote:Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komen.
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:52 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk was het wel te verwachten dat Webber niet voorbij Grosjean zou komen, hij had er in Japan al moeite mee, toen ie duidelijk sneller en op option banden stond. Nu was ie slechts marginaal sneller.
is zwemster, lijkt me sterkquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef JohnB52 het volgende:
Die ted is de hele tijd afgeleid door al die meisjes.
Is die vrouw van Bottas nou zo dik geworden?
Zie de boordradio.quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.
Slimme oude vos? Niet zo'n ongeleid projectiel als z'n teamgenoot, iig. Weet beter met z'n banden om te gaan dan Vettel, diens banden van de 1e stint waren geheel "worn down", aldus Ted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |