quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mijn internet verbinding wil niet dat ik kijk naar een live stream![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik maar Veronica kijken in SD met heel slechte commentaar. Ik hoor weer dat Ronald oude koeien uit de sloot haalt.
Nope, met orgineel hoor je alleen de F1 wagens, geen Van Dam.quote:Op zondag 17 november 2013 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan Van Dam met zijn dom commentaar moeten aanhoren
Ambrosiusquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef JohnB52 het volgende:
Wie heeft er nou weer die plaatjes van v dam in de OP gezet?
quote:
Te laat, gat is te groot nu.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Vettel wordt teruggefloten om banden te sparen
Dat niet, iedereen rijdt een seconde achter zijn voorganger. Behalve Rosberg achter Ricciardo dan.quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef aesop het volgende:
Ik heb het idee dat het wat lastig inhalen is...
Albers?quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
albersquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Vettel wordt teruggefloten om banden te sparen
Vergeet het brandstofverschil niet. De auto is nu zwaarder.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.
Inderdaad. Tering.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Nu begrijp ik waarom ze liever indy 500 zien in de US
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Ook gewoon weer een saai 'modern' circuit.
Schokt een beetje, maar geen buffferingquote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...
Dit is een hogere kwaliteit.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.
Ja, meer dan 60 Mbit/s zekerquote:
Toen was het nog nieuw voor iedereen en moesten er nog strategieën uitgedacht worden, die dingen die ze bv niet met de simulator kunnen. Plus Vettel was niet zo dominant......quote:
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, meer dan 60 Mbit/s zeker.
Maakt wel een verschil hoor. Grind op de uitloopzones, circuits met bijzondere karakteristieken en niet overal overdreven veilige marges.quote:
Is ook zo, zit enkel iemand tussenquote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez achter Vergne
Ronald van Dam
Nou ja, Vergne rijdt natuurlijk wel voor Perez. Al zit Gutierrez er nog tussen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez achter Vergne
Ronald van Dam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Sally het volgende:
Zo, Veronica op stil, stream via ene laptop (vriendlief was zo lief om die mee te brengen), Live Timing op de andere laptop, geluid van stream via Home Cinema Set...
Wifi, met 30 MB/s via UPC Mediabox.AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das de hele race alquote:
eerste keer was een DTquote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Chilton komt voor de tweede keer binnen?!
DT eerste keer.quote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
1 extra DT-penalty gehad, he.quote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Nah, viel wel mee.quote:
quote:
Zet er dan dubbele aanhalingstekens bij, dan weten we dat je quotequote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
PI, Van Dam klonk er verbaasd.
En hem dan de eerste keer voor idioot uitmaken, als ie een penalty van de dag ervoor inlostquote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Niet iedereen kijkt dan ook Veronicaquote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
PI, Van Dam klonk er verbaasd.
Ik mag hopen niemand.quote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dan ook Veronica
Daarom is het ook zo goed commentaar, als het echt spannend isquote:Op zondag 17 november 2013 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Crofty @ Sky: ''This is a cracking battle!!!''
Alsof Alonso vs. Guttie ook maar iets van gevecht is![]()
Zelfs Sky maakt het kunstmatig spannend
Kijken wel, luisteren doen we via de streamquote:
Same herequote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
Kijken wel, luisteren doen we via de stream
updatedquote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat lult die Hamilton nouDe ene keer zegt ie tegen zijn engineer dat ie stil moet zijn, en nu zaagt ie ''you gotta keep me updatet, man...''
putututu, grammar teacher to the rescue!!!!quote:
Nope, met een -t. In het Nederlands worden geleende Engelse woorden hetzelfde vervoegd als de Nederlandse werkwoorden.quote:
jammer dat dat niet zuidelijk is. Maarja volgende week dan maar regen in Brazilie. Ze voorspellen daar wel slecht weer.quote:Op zondag 17 november 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
In het noorden van de VS is het nu noodweer... zelfs tornado's gemeld.
Ja, dit was ook echt Nederlands.quote:Op zondag 17 november 2013 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, met een -t. In het Nederlands worden geleende Engelse woorden hetzelfde vervoegd als de Nederlandse werkwoorden.
19e, hij was 18equote:
You havet got to keepen me upgedatet?quote:Op zondag 17 november 2013 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, met een -t. In het Nederlands worden geleende Engelse woorden hetzelfde vervoegd als de Nederlandse werkwoorden.
/einde lesje Nederlandse Spelling van 2005.
Het is wel heel opvallend.quote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Wombcat het volgende:
Massa heeft een contract en rijdt meteen geen deuk meer in een pakje boter.
Maldonado er eindelijk voorbij.quote:
Oh ja, Checkquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, dit was ook echt Nederlands.
Tussen de regels leek hij niet heel blij met Hamilton inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Beste sneer van Brawn naar Hamilton of hoor ik dat verkeerd?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Dat DRS moet gewoon uit zodra je náást je voorligger zit
+1.quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Dat zegt Doornbos ook altijd, maar klopt geen reet van.quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
Wat was dat voor onzin over de punten van Kimi?
En als er dan nog iemand daarvoor binnen n seconde rijdt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Nou ja, je KUNT inhalen in de niet-DRS-zones?!quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt kunstmatig spannend gehouden... helaas is elke inhaalactie die er is verder niks aan.
Gelukkig kijken we nogquote:
Haha inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Wat een briljant gebruik van de draaiende camera. 'm tijdens een duel precies zo draaien dat je niets van de actie ziet
ff wennen voor ze zeker zo'n ROCquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Wat een briljant gebruik van de draaiende camera. 'm tijdens een duel precies zo draaien dat je niets van de actie ziet
Maakte volgens mij een foutje in S2 vorige ronde.quote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zo te zien heb ik niks gemist had de tv 20 minuten uit gezet. Hoeveelste saaiste race is dit al in het seizoen van 2013.
Het is dat ik niets anders te doen heb, maar anders...quote:
Webber nu weer in de 27.7 in 1e sector, dus 'normaal' tov Grosjean (27.9).quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Maakte volgens mij een foutje in S2 vorige ronde.
Hmm, 0.5s minder in S2. Kersprobleem? Nee, ook niet...
En Webber FL.quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Webber nu weer in de 27.7 in 1e sector, dus 'normaal' tov Grosjean (27.9).
Edit: Webber snelste pers. tijd in S2
Opnieuw een snelste S1 voor Webberquote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef bodylotion het volgende:
Webber stopper back to save tires. Hmm
Who knows?quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hebben ze gezien dat Webber de 1stopper niet gaat halen en brandt hij ze nu gewoon op?
Italiaans.quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef bodylotion het volgende:
Praten Alo en z'n engineer nou Spaans of Italiaans?
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Nattekat het volgende:
1% ipad, gvd en ik heb geen oplader beschrikbaar
Laptops kunnen ook leeg gaanquote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!![]()
PC of laptop/pad op stroomquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!![]()
Alle laders hier bij elkaar en aangesloten. Het zal me niet nog eens overkomen.quote:
PCs gelukkig niet, anders had ik nu niet kunnen kijken (ben niet zo goed met opladers en 's nachts opladen)quote:
Idd, maar ik zorg dat ik de lader in handbereik heb als ik F1 kijk, en de laptop op schoot hebquote:
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zatquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Alle laders hier bij elkaar en aangesloten. Het zal me niet nog eens overkomen.
Hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Sally het volgende:
Vettel nu weer zijn banden niet aan het sparen... Die wil alles: FL, winnen, record...
My kinda guy
quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga lekker naar Schiermonnikoog jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
leuk eilandje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderenquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderen
Check.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Sally het volgende:
Alonso in range van DRS!
Gaatie Hulk inpakken???!!!
STay Tuned!
Tenzij het een privé chauffeur is, met een auto en tankkaart ''van de zaak'', betwijfel ik dat het overal is......quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.
Die wint op zijn velgen nogquote:
Dat wil ik wel eens zienquote:
Concurrentie een rad voor ogen draaien??quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Sinister-D- het volgende:
''There's something odd going on''Heerlijk gedetailleerde beschrijving
Is mooier als het donker is...dat magnesiumquote:
LOL!quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Montov het volgende:
Het zwakke punt van Vettel is bekend: ze kunnen zijn banden kapot schieten.
"If there is something else going on" zei hij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Sinister-D- het volgende:
''There's something odd going on''Heerlijk gedetailleerde beschrijving
Ze hadden hem alleen even moeten vertellen dat het handiger is om dat naar voren te doen in plaats van naar achteren.quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa ook weer mooi door het veld gesneden
Magnesium? Of aluminium?quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is mooier als het donker is...dat magnesium
Dasha. Is die al 18?quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Karstman het volgende:
Mevrouw Alonso doet niet onder voor mevrouw Sutil
Nu hebben 3 man (eigenlijk 2 en 1 vrouw) al iets anders getyptquote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
"If there is something else going on" zei hij.
Geen idee, maar magnesium geeft mooiere sterretjesquote:
Leuke cirkelquote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Karstman het volgende:
Webber weer FL, nu moet Vettel die weer afpikken, wordt Rocky weer boos, zo houden ze zich lekker bezig bij RB
Regie heeft soweiso een mindere race heb ik het idee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef Zorro het volgende:
Er zijn best leuke gevechten, alleen jammer dat de regie dat dan niet laat zien
Dan moet-ie minimaal 13de worden om ze te helpen. Dat zie ik hem nu zelfs met de Lotus niet doen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kovalainen denkt dat de Lotus de Caterham is.
Volgens mij was het idd 'odd' en niet 'wrong' zoals ik het typtequote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu hebben 3 man (eigenlijk 2 en 1 vrouw) al iets anders getypt
Lijkt me wel een leuke uitdaging voor de texanen. Wapens hebben ze genoeg. Doen ze er nog eens iets nuttigs mee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Montov het volgende:
Het zwakke punt van Vettel is bekend: ze kunnen zijn banden kapot schieten.
4 seconden opeensquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
vg Garde kan er niet voorbij, hij is weer afgezakt
Banden lijken er wel aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
vd Garde kan er niet voorbij, hij is weer afgezakt
Andere voorliggers die 'm inhalen, mss?quote:
Thnx, neem ik mee voor de F1-manager.quote:
Als dat nu is finishen we onder de SC da's niet leukquote:
WEB in DRS-range!quote:
Ja ok..moest ff eerderquote:Op zondag 17 november 2013 21:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Als dat nu is finishen we onder de SC da's niet leuk
Nee, dat zeiden ze op Sky. Moest 4 laps zijn.quote:
Die heeft deze ronde 0.7s verloren tov Grosjean. Afgelopen......quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Sally het volgende:
Webber zegt dat zijjn banden achter weg zijn. (Losing ground/tires)
69?quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Sally het volgende:
Hoeveel standjes heeft Vettel nu al gekregen deze race?!
Je bent net zo snel als Giedoquote:
Of niet zo seksgerichtquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Sally het volgende:
Vettel nu weer zijn banden niet aan het sparen... Die wil alles: FL, winnen, record...
My kinda guy
quote:
4 keer zoveel toch?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas als rookie gewoon het dubbel aantal punten van Maldonado
Ow, ja, dacht dat ie 9de was.quote:
quote:
Hongarije nog.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Vettel nu op alle circuits op de kalender minimaal 1x gewonnen toch?
Zou het niet weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Aiciu het volgende:
Waarom kom ik hier pas achter als ze naar het podium gaan![]()
Je bent F1-fan, of je bent het halfquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Aiciu het volgende:
Waarom kom ik hier pas achter als ze naar het podium gaan![]()
Francorchampsquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef M90 het volgende:
Mooie race van Bottas. Nu nog 't mooiste circuit op de kalender
Dat had ik gister. Dacht dat de kwali om 20:00 begon. Bleek het een uur eerder.quote:
De timing app dacht dat ook, ligt niet aan jouquote:Op zondag 17 november 2013 21:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat had ik gister. Dacht dat de kwali om 20:00 begon. Bleek het een uur eerder.
Maarja had ook al aardig wat drank op.
ik zag nog net Q3quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De timing app dacht dat ook, ligt niet aan jou
(ik had nog mazzel dat ik per ongeluk hier keek)
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níetquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Sally het volgende:
"112 days that man failed to win", over wie hebben ze het dan? Webber?
ze voorspellen volgende week wel regen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Paar mooie inhaalacties gezien, zo mag het volgend jaar ook wel gaan. Alleen dan hopelijk met wat meer competitie om de eerste plaats. Dat Vettel in Brazilië ook gaat winnen staat al gewoon vast natuurlijk.
Red Bull heeft zich ook te houden aan nieuwe (technische) regels. Dus een auto direct op maat en snel... Dat wordt afwachtenquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Paar mooie inhaalacties gezien, zo mag het volgend jaar ook wel gaan. Alleen dan hopelijk met wat meer competitie om de eerste plaats. Dat Vettel in Brazilië ook gaat winnen staat al gewoon vast natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |