PCs gelukkig niet, anders had ik nu niet kunnen kijken (ben niet zo goed met opladers en 's nachts opladen)quote:
Idd, maar ik zorg dat ik de lader in handbereik heb als ik F1 kijk, en de laptop op schoot hebquote:
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zatquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Alle laders hier bij elkaar en aangesloten. Het zal me niet nog eens overkomen.
Hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Sally het volgende:
Vettel nu weer zijn banden niet aan het sparen... Die wil alles: FL, winnen, record...
My kinda guy
quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga lekker naar Schiermonnikoog jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
leuk eilandje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderenquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderen
Check.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Sally het volgende:
Alonso in range van DRS!
Gaatie Hulk inpakken???!!!
STay Tuned!
Tenzij het een privé chauffeur is, met een auto en tankkaart ''van de zaak'', betwijfel ik dat het overal is......quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |