Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Marks het volgende:
Mooie race, weer een argument TEGEN de Tilke banen. Vloeiende bochten, ritme... Zelfs zonder DRS werd er al volop ingehaald!
Ook zeker jaquote:Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar alvast.
[ link | afbeelding ]
Nu je het zegt.... nee had dat wel gezien natuurlijk maar het is geen afknapper.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Ik zie geen zakken??quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!quote:
Deze vind ik hem wel meer eer aan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!
Arme Webber![]()
Geen afscheid zoals 'ie zich gedacht had, waarschijnlijk. Maar stiekem best leuk leedvermaak
Inderdaad, vond het wel heel tof dat hij zijn helm af deedquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Had een enorm baas-gehalte..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker![]()
De beelden van hem - al rijdend - prutsend aan z'n helm om 'm af te krijgen (met Coulthard die zegt "Don't try this at home, kids!") en dan het shot dat hij zijn haren in de wind laat afkoelen: die staan op mijn netvlies gegrift
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |