Volgens mij was dat ook om positiequote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.
Nee, Bottas lag op een ronde, blijkt ook uit de lapchart:quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook om positie![]()
Dan nog, een coureur die iemand unlapt heeft als het goed is dezelfde rechten. Het is juist de coureur die unlapt wordt die moet opletten lijkt mij, hij is immers (te) langzaam aan het rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, was Bottas lag op een ronde, blijkt ook uit de lapchart:
http://www.fia.com/champi(...)grand-prix-lap-chart
Bottas lag 17e toen 'ie uitviel, Hamilton 4e.
Nou, niet helemaal, want als iemand gelapt wordt, moet 'ie tegenwoordig zo ongeveer in de lucht oplossen, anders krijgt 'ie straf. Het is dan wel vreemd dat je dan bij het unlappen wel in de weg mag rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan nog, een coureur die iemand unlapt heeft als het goed is dezelfde rechten.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, want als iemand gelapt wordt, moet 'ie tegenwoordig zo ongeveer in de lucht oplossen, anders krijgt 'ie straf. Het is dan wel vreemd dat je dan bij het unlappen wel in de weg mag rijden.
Je moet imo dan niet proberen jezelf te unlappen op een plek waar dat eigenlijk niet kan, zoals Bottas dat probeerde.
Tijdens de Duitse GP van 2012, beste wat ik nu kan vindenquote:But while Horner accepted that Hamilton's actions cost Red Bull a shot at victory, as it prevented Vettel from being close enough to potentially take the lead during the pitstops, he stopped short of criticising the 2008 world champion.
"If you look at the rules, I don't think that there is anything to say that a car can't unlap itself," said Horner. "It's frustrating that it cost us a second and it's unfortunate that he didn't unlap himself from Fernando as well.
Ik zeg ook niet dat 'ie zichzelf niet mag unlappen, maar dat 'ie dat moet doen zonder de ander in de weg te rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:58 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Tijdens de Duitse GP van 2012, beste wat ik nu kan vinden
Maar ik zou het slim vinden van Hamilton om hem er gewoon voorbij te laten, als het toch niet om positie gaat. Hij heeft er dan totaal geen last van. Mocht hij daarna weer sneller zijn dan had Bottas een blauwe vlag gekregen.
En Bottas rijdt niet in de weg, hij deed gewoon een legale inhaalpoging. Anders had hij wel een drive through gekregen lijkt me
Das waar, was voor iedereen beter geweest als Bottas het in een DRS zone had gedaan. Maar zoals ik al zei, was het een beetje nutteloos van Hamilton om die 'positie' te verdedigen. Wat dat betreft hadden ze beiden gewoon beter moeten nadenkenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat 'ie zichzelf niet mag unlappen, maar dat 'ie dat moet doen zonder de ander in de weg te rijden.
En op de plek waar Bottas probeerde Hamilton aan de buitenkant in te halen, dan rijd je daar in de weg. Want eigenlijk kan dat niet op die plek.
Wat ben jij een huichelaar zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Marks het volgende:
Mooie race, weer een argument TEGEN de Tilke banen. Vloeiende bochten, ritme... Zelfs zonder DRS werd er al volop ingehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 24 november 2013 23:45 schreef Fer het volgende:
En dat shot van voren genomen tussen Hamilton en Bottas is niet duidelijk, op de onboard zag je duidelijk dat Hamilton gewoon naar rechts stuurt voor de bocht en Bottas op het laatste moment aan komt zeilen.
Slechte beslissing, vraag me welke fossiel ze dit keer in de commissie hadden zitten.
quote:Paul Gutjahr started racing in the late 1960s with Alfa Romeo, Lancia, Lotus and Porsche, then March in Formula 3.
quote:Italian-born Vincenzo Spano grew up in Venezuela, where he went on to study at the Universidad Central de Venezuela, becoming an attorney-at-law. Spano has wide-ranging experience in motor sport, from national to international level. He has worked for the Touring y Automóvil Club de Venezuela since 1991,
Gevonden, 2 fossielen dus en een Heiki Kovaleinen van 20 jaar geleden.quote:Mark Blundell raced for McLaren, Tyrrell, Ligier and Brabham in an F1 career that encompassed 61 grands prix between 1991 and 1995 and included three podium finishes.
twitter:SamOKeefe twitterde op zondag 24-11-2013 om 21:29:40Signing off the V8! #F1 #Brazil #v8 http://t.co/YIllo1zg0X reageer retweet
Alle rijders zijn van tevoren gewaarschuwd, inclusief slechte paint. Aan de radio van Massa te horen had zijn engineer al meerdere keren een waarschuwing gekregen. Als je het dan toch blijft doen ben je gewoon dom.quote:Op zondag 24 november 2013 23:45 schreef Fer het volgende:
Massa een drive through, voor iets wat ze al 30 jaar doen in de F1. Tis gewoon een aparte start/finish daar en je kan niets eens teveel naar rechts van de witte lijn, dan pak je rubber op. BS dus.
De bocht was naar links. Bottas moet inhalen aan de buitenkant omdat Hamilton zo achterlijk is om te gaan verdedigen tegen een gelapte coureur. Vervolgens rijdt Hamilton volledig onnodig tegen Bottas aan: causing an avoidable collision. Daar staat een straf op, of je jezelf er nou mee hebt benadeeld of niet.quote:En dat shot van voren genomen tussen Hamilton en Bottas is niet duidelijk, op de onboard zag je duidelijk dat Hamilton gewoon naar rechts stuurt voor de bocht en Bottas op het laatste moment aan komt zeilen.
Het is ook nooit goed. Zitten er geen coureurs in: de stewards hebben idee van hoe het echte racen werkt! Zitter er oude coureurs in: die fossielen zijn niet relevant meer! Zitten er recentere ex-coureurs in: zij zijn niet objectief en proberen zo maar hun gram te halen!quote:Slechte beslissing, vraag me welke fossiel ze dit keer in de commissie hadden zitten.
Gezeur over die ''avoidable'' collissions... bureaucratie ten top.quote:Op maandag 25 november 2013 09:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alle rijders zijn van tevoren gewaarschuwd, inclusief slechte paint. Aan de radio van Massa te horen had zijn engineer al meerdere keren een waarschuwing gekregen. Als je het dan toch blijft doen ben je gewoon dom.
[..]
De bocht was naar links. Bottas moet inhalen aan de buitenkant omdat Hamilton zo achterlijk is om te gaan verdedigen tegen een gelapte coureur. Vervolgens rijdt Hamilton volledig onnodig tegen Bottas aan: causing an avoidable collision. Daar staat een straf op, of je jezelf er nou mee hebt benadeeld of niet.
[..]
Het is ook nooit goed. Zitten er geen coureurs in: de stewards hebben idee van hoe het echte racen werkt! Zitter er oude coureurs in: die fossielen zijn niet relevant meer! Zitten er recentere ex-coureurs in: zij zijn niet objectief en proberen zo maar hun gram te halen!
Wat een nonsense. Natuurlijk horen incidenten erbij, maar regels ook en straffen als die overtreden worden ook. Niemand probeert de overtredingen uit het voetbal te krijgen, maar dat is nog geen reden om ze niet te bestraffen. Het is namelijk niet de bedoeling dat iedereen de meest roekeloze er maar langslaat omdat ze er anders af worden getikt of dat coureurs zo op achterstand worden gezet of zelfs uit de race komen te liggen omdat een ander niet uitkijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Marks het volgende:
[..]
Gezeur over die ''avoidable'' collissions... bureaucratie ten top.
Dit soort incidenten horen bij racen en zorgen juist voor de saus van entertainment. Blijkbaar moet alles foutloos, clean en onberispelijk verlopen.![]()
Laat de F1 weer eens naar NASCAR kijken in dat opzicht, waar laatst de nr 2 in een gevecht de leider uit de race ketst... Niets avoidable collision, niets ''investigation'', gewoon onderdeel van racen. Klaar... Zo hoort het.![]()
Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Marks het volgende:
Mooie race, weer een argument TEGEN de Tilke banen. Vloeiende bochten, ritme... Zelfs zonder DRS werd er al volop ingehaald!
Ook zeker jaquote:Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar alvast.
[ link | afbeelding ]
Nu je het zegt.... nee had dat wel gezien natuurlijk maar het is geen afknapper.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Ik zie geen zakken??quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!quote:
Deze vind ik hem wel meer eer aan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!
Arme Webber![]()
Geen afscheid zoals 'ie zich gedacht had, waarschijnlijk. Maar stiekem best leuk leedvermaak
Inderdaad, vond het wel heel tof dat hij zijn helm af deedquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Had een enorm baas-gehalte..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker![]()
De beelden van hem - al rijdend - prutsend aan z'n helm om 'm af te krijgen (met Coulthard die zegt "Don't try this at home, kids!") en dan het shot dat hij zijn haren in de wind laat afkoelen: die staan op mijn netvlies gegrift
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |