Hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Sally het volgende:
Vettel nu weer zijn banden niet aan het sparen... Die wil alles: FL, winnen, record...
My kinda guy
quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga lekker naar Schiermonnikoog jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
leuk eilandje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderenquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker naar Schiermonnikoog jij
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker je rijbewijs halen, dan hoef je anderen eens niet te commanderen
Check.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Sally het volgende:
Alonso in range van DRS!
Gaatie Hulk inpakken???!!!
STay Tuned!
Tenzij het een privé chauffeur is, met een auto en tankkaart ''van de zaak'', betwijfel ik dat het overal is......quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo een rijbewijs? Vanaf volgend jaar kan ik gratis overal komen waar ik wil, goedkoper dan een rijbewijs en bezine.
Die wint op zijn velgen nogquote:
Dat wil ik wel eens zienquote:
Concurrentie een rad voor ogen draaien??quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Sinister-D- het volgende:
''There's something odd going on''Heerlijk gedetailleerde beschrijving
Is mooier als het donker is...dat magnesiumquote:
LOL!quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Montov het volgende:
Het zwakke punt van Vettel is bekend: ze kunnen zijn banden kapot schieten.
"If there is something else going on" zei hij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Sinister-D- het volgende:
''There's something odd going on''Heerlijk gedetailleerde beschrijving
Ze hadden hem alleen even moeten vertellen dat het handiger is om dat naar voren te doen in plaats van naar achteren.quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa ook weer mooi door het veld gesneden
Magnesium? Of aluminium?quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is mooier als het donker is...dat magnesium
Dasha. Is die al 18?quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Karstman het volgende:
Mevrouw Alonso doet niet onder voor mevrouw Sutil
Nu hebben 3 man (eigenlijk 2 en 1 vrouw) al iets anders getyptquote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
"If there is something else going on" zei hij.
Geen idee, maar magnesium geeft mooiere sterretjesquote:
Leuke cirkelquote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Karstman het volgende:
Webber weer FL, nu moet Vettel die weer afpikken, wordt Rocky weer boos, zo houden ze zich lekker bezig bij RB
Regie heeft soweiso een mindere race heb ik het idee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef Zorro het volgende:
Er zijn best leuke gevechten, alleen jammer dat de regie dat dan niet laat zien
Dan moet-ie minimaal 13de worden om ze te helpen. Dat zie ik hem nu zelfs met de Lotus niet doen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kovalainen denkt dat de Lotus de Caterham is.
Volgens mij was het idd 'odd' en niet 'wrong' zoals ik het typtequote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu hebben 3 man (eigenlijk 2 en 1 vrouw) al iets anders getypt
Lijkt me wel een leuke uitdaging voor de texanen. Wapens hebben ze genoeg. Doen ze er nog eens iets nuttigs mee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Montov het volgende:
Het zwakke punt van Vettel is bekend: ze kunnen zijn banden kapot schieten.
4 seconden opeensquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
vg Garde kan er niet voorbij, hij is weer afgezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |