quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mijn internet verbinding wil niet dat ik kijk naar een live stream![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik maar Veronica kijken in SD met heel slechte commentaar. Ik hoor weer dat Ronald oude koeien uit de sloot haalt.
Nope, met orgineel hoor je alleen de F1 wagens, geen Van Dam.quote:Op zondag 17 november 2013 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan Van Dam met zijn dom commentaar moeten aanhoren
Ambrosiusquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef JohnB52 het volgende:
Wie heeft er nou weer die plaatjes van v dam in de OP gezet?
quote:
Te laat, gat is te groot nu.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Vettel wordt teruggefloten om banden te sparen
Dat niet, iedereen rijdt een seconde achter zijn voorganger. Behalve Rosberg achter Ricciardo dan.quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef aesop het volgende:
Ik heb het idee dat het wat lastig inhalen is...
Albers?quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
albersquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Vettel wordt teruggefloten om banden te sparen
Vergeet het brandstofverschil niet. De auto is nu zwaarder.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.
Inderdaad. Tering.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Nu begrijp ik waarom ze liever indy 500 zien in de US
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Ook gewoon weer een saai 'modern' circuit.
Schokt een beetje, maar geen buffferingquote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...
Dit is een hogere kwaliteit.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.
Ja, meer dan 60 Mbit/s zekerquote:
Toen was het nog nieuw voor iedereen en moesten er nog strategieën uitgedacht worden, die dingen die ze bv niet met de simulator kunnen. Plus Vettel was niet zo dominant......quote:
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, meer dan 60 Mbit/s zeker.
Maakt wel een verschil hoor. Grind op de uitloopzones, circuits met bijzondere karakteristieken en niet overal overdreven veilige marges.quote:
Is ook zo, zit enkel iemand tussenquote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez achter Vergne
Ronald van Dam
Nou ja, Vergne rijdt natuurlijk wel voor Perez. Al zit Gutierrez er nog tussen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez achter Vergne
Ronald van Dam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Sally het volgende:
Zo, Veronica op stil, stream via ene laptop (vriendlief was zo lief om die mee te brengen), Live Timing op de andere laptop, geluid van stream via Home Cinema Set...
Wifi, met 30 MB/s via UPC Mediabox.AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das de hele race alquote:
eerste keer was een DTquote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Chilton komt voor de tweede keer binnen?!
DT eerste keer.quote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
1 extra DT-penalty gehad, he.quote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |