albersquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van wie is de zeikstem Veronica eigenlijk? Blegh, daar luistert toch niemand graag naar..
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Vettel wordt teruggefloten om banden te sparen
Vergeet het brandstofverschil niet. De auto is nu zwaarder.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die verveelt zich stierlijk, rijdt zeven seconden per rondje langzamer dan in de kwalificatie.
Inderdaad. Tering.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Nu begrijp ik waarom ze liever indy 500 zien in de US
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Ook gewoon weer een saai 'modern' circuit.
Schokt een beetje, maar geen buffferingquote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog iemand die die Ustream kijkt maar waar hij elke seconde even gaat bufferen? En nee, dat ligt niet aan mijn internetverbinding.
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas, ook snelle internetverbindingen hebben soms probleempjes. En dan kijk ik met wifi...
Dit is een hogere kwaliteit.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alle andere streams doen het wel gewoon perfect.
Ja, meer dan 60 Mbit/s zekerquote:
Toen was het nog nieuw voor iedereen en moesten er nog strategieën uitgedacht worden, die dingen die ze bv niet met de simulator kunnen. Plus Vettel was niet zo dominant......quote:
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, meer dan 60 Mbit/s zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |