4 keer zoveel toch?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas als rookie gewoon het dubbel aantal punten van Maldonado
Ow, ja, dacht dat ie 9de was.quote:
quote:
Hongarije nog.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Vettel nu op alle circuits op de kalender minimaal 1x gewonnen toch?
Zou het niet weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Aiciu het volgende:
Waarom kom ik hier pas achter als ze naar het podium gaan![]()
Je bent F1-fan, of je bent het halfquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Aiciu het volgende:
Waarom kom ik hier pas achter als ze naar het podium gaan![]()
Francorchampsquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef M90 het volgende:
Mooie race van Bottas. Nu nog 't mooiste circuit op de kalender
Dat had ik gister. Dacht dat de kwali om 20:00 begon. Bleek het een uur eerder.quote:
De timing app dacht dat ook, ligt niet aan jouquote:Op zondag 17 november 2013 21:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat had ik gister. Dacht dat de kwali om 20:00 begon. Bleek het een uur eerder.
Maarja had ook al aardig wat drank op.
ik zag nog net Q3quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De timing app dacht dat ook, ligt niet aan jou
(ik had nog mazzel dat ik per ongeluk hier keek)
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níetquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Sally het volgende:
"112 days that man failed to win", over wie hebben ze het dan? Webber?
ze voorspellen volgende week wel regen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Paar mooie inhaalacties gezien, zo mag het volgend jaar ook wel gaan. Alleen dan hopelijk met wat meer competitie om de eerste plaats. Dat Vettel in Brazilië ook gaat winnen staat al gewoon vast natuurlijk.
Red Bull heeft zich ook te houden aan nieuwe (technische) regels. Dus een auto direct op maat en snel... Dat wordt afwachtenquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Paar mooie inhaalacties gezien, zo mag het volgend jaar ook wel gaan. Alleen dan hopelijk met wat meer competitie om de eerste plaats. Dat Vettel in Brazilië ook gaat winnen staat al gewoon vast natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |