Maldonado er eindelijk voorbij.quote:
Oh ja, Checkquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, dit was ook echt Nederlands.
Tussen de regels leek hij niet heel blij met Hamilton inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Beste sneer van Brawn naar Hamilton of hoor ik dat verkeerd?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Dat DRS moet gewoon uit zodra je náást je voorligger zit
+1.quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Dat zegt Doornbos ook altijd, maar klopt geen reet van.quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
Wat was dat voor onzin over de punten van Kimi?
En als er dan nog iemand daarvoor binnen n seconde rijdt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef bodylotion het volgende:
Nou ja, je KUNT inhalen in de niet-DRS-zones?!quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt kunstmatig spannend gehouden... helaas is elke inhaalactie die er is verder niks aan.
Gelukkig kijken we nogquote:
Haha inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Wat een briljant gebruik van de draaiende camera. 'm tijdens een duel precies zo draaien dat je niets van de actie ziet
ff wennen voor ze zeker zo'n ROCquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Wat een briljant gebruik van de draaiende camera. 'm tijdens een duel precies zo draaien dat je niets van de actie ziet
Maakte volgens mij een foutje in S2 vorige ronde.quote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zo te zien heb ik niks gemist had de tv 20 minuten uit gezet. Hoeveelste saaiste race is dit al in het seizoen van 2013.
Het is dat ik niets anders te doen heb, maar anders...quote:
Webber nu weer in de 27.7 in 1e sector, dus 'normaal' tov Grosjean (27.9).quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Maakte volgens mij een foutje in S2 vorige ronde.
Hmm, 0.5s minder in S2. Kersprobleem? Nee, ook niet...
En Webber FL.quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Webber nu weer in de 27.7 in 1e sector, dus 'normaal' tov Grosjean (27.9).
Edit: Webber snelste pers. tijd in S2
Opnieuw een snelste S1 voor Webberquote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef bodylotion het volgende:
Webber stopper back to save tires. Hmm
Who knows?quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hebben ze gezien dat Webber de 1stopper niet gaat halen en brandt hij ze nu gewoon op?
Italiaans.quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef bodylotion het volgende:
Praten Alo en z'n engineer nou Spaans of Italiaans?
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Nattekat het volgende:
1% ipad, gvd en ik heb geen oplader beschrikbaar
Laptops kunnen ook leeg gaanquote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!![]()
PC of laptop/pad op stroomquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo makkelijk een Ipad met livetiming jong!!![]()
Alle laders hier bij elkaar en aangesloten. Het zal me niet nog eens overkomen.quote:
PCs gelukkig niet, anders had ik nu niet kunnen kijken (ben niet zo goed met opladers en 's nachts opladen)quote:
Idd, maar ik zorg dat ik de lader in handbereik heb als ik F1 kijk, en de laptop op schoot hebquote:
Die van mij zit gewoonlijk in het hoesje, maar ik kwam er net achter dat ie er niet in zatquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Alle laders hier bij elkaar en aangesloten. Het zal me niet nog eens overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |