Vettel paste ze nog wel ff. Maar ze waren allemaal te grootquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Ah, verkeerd verstaan dus.quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel won 112 dagen Geleen voor het laatst níet
Op Indianapolis zei Vettel. Bij Toro Rosso, dus. Sas zegt BMW, dus dat was Williams?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 17-11-2013 22:08:07 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bij BMW als vervanger van de gecrashte Kubica,quote:
Ik heb gezocht, maar kom nog even niet verder dan alleen Smedley... Mss 1 van Alonso? Je zal wel reserve-engineers hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
ik denk dat Smedley al met gardening leave is nu hij naar Williams gaatquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Fer het volgende:
Wie was die race engineer van Massa, het was duidelijk niet Smedley. Van Dom dacht het overigens van wel, maar Smedley heeft natuurlijk niet zo;n zuid Europees accent.
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Sally het volgende:
Sutil heeft het over weer Maldonado, dat daar wel vaker incidenten mee zijn. En dat je maar standaard een veiligheidsmarge rond die coureur moet hebben
/Sky sports stream
Ik kan het niet zeggen... Nu een animatie op Sky van dat moment. Daarin blijkt dat ze allebei ongeveer evenveel ruimte hadden naar links en naar rechts op de baan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij was dit toch echt Sutils fout.
Ik heb wel mindere seizoenen gezien de afgelopen 15 jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
ik heb voor het eerst in 15 jaar een race niet gekeken. En ga ook niet kijken. Gewoon omdat het seizoen me helemaal niet meer boeit.
Wel dat hij weg gaat bij Ferrari.quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Fer het volgende:
Staat dat al vast dan, van Smedley terug naar de UK? Ross Brawn was de italianen na enkele jaren ook wel zat. Niet het team, maar ook om er te wonen enzo.
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf, dat geeft problemenquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze hebben de Quantum oplichter live bij Sky.
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komenquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft het over gelden die rechtstreeks vanuit het Midden-Oosten komen, niet van indirect, buitenaf.
Zie mijn edit over het eerste deel van je post.quote:Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met hetzelfde bullshitverhaal dat het niet makkelijk is veel geld te versturen maar dat het toch echt deze week komt. En net voordat mijn stream ermee kapte begon ie volgens mij met de mogelijkheid dat er in de toekomst misschien nog wel veel meer geld van hem gaat komen.
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:52 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk was het wel te verwachten dat Webber niet voorbij Grosjean zou komen, hij had er in Japan al moeite mee, toen ie duidelijk sneller en op option banden stond. Nu was ie slechts marginaal sneller.
is zwemster, lijkt me sterkquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef JohnB52 het volgende:
Die ted is de hele tijd afgeleid door al die meisjes.
Is die vrouw van Bottas nou zo dik geworden?
Zie de boordradio.quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Webber leek steeds 'stuk' te gaan, en toch weer een FL neerzetten.
Slimme oude vos? Niet zo'n ongeleid projectiel als z'n teamgenoot, iig. Weet beter met z'n banden om te gaan dan Vettel, diens banden van de 1e stint waren geheel "worn down", aldus Ted.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Erica Terpstra ook
Dan is de vrouw van Sutil heel dun!
Ah, daar lag het aanquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Giedo kon niet drinken tijdens de race
Waar zie je die board radio?quote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zie de boordradio.
Kon steeds maar 5 rondjes rijden, daarna moest ie de banden laten rusten.
Ja, maar ik Twitter nietquote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
@f1pitradio2.
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel?
Tilke heeft enkel een adviserende rol gehad, maar de 'Muricanen hebben het circuit ontworpen.....quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Marks het volgende:
Aardig leuke race, maar wel weer erg clean allemaal.
Maarja, wat wil je met auto´s die teveel downforce hebben t.o.v. vermogen in combinatie met een baan waar je eigenlijk nooit een fout kan maken.
Wat een verschil met Macau en hoeveel incidenten / spektakel daar te zien was bijvoorbeeld. Opflikkeren met die Tilke zou ik zeggen.
Maargoed, volgende week Interlagos, wat ik nog wel als een echt circuit kan zien.
Omdat het imho niet aan het circuit ligt. Vorig jaar hebben we ook een leuke F1 race gehad in Austin. Ik vind het persoonlijk een van de betere Tilke circuits. Deze race was alleen een stuk minder.quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Marks het volgende:
Aardig leuke race, maar wel weer erg clean allemaal.
Maarja, wat wil je met auto´s die teveel downforce hebben t.o.v. vermogen in combinatie met een baan waar je eigenlijk nooit een fout kan maken.
Wat een verschil met Macau en hoeveel incidenten / spektakel daar te zien was bijvoorbeeld. Opflikkeren met die Tilke zou ik zeggen.
Maargoed, volgende week Interlagos, wat ik nog wel als een echt circuit kan zien.
Opvallend is dat bij de WEC race bijna evenveel, of misschien zelfs meer wiel aan wiel gevechten waren op Austin![]()
dan moet je die volledige link in URL tags zettenquote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef JohnB52 het volgende:
Kovalainen heeft toch nog iets gepresenteerd:
http://www.rtl.nl/(/spor(...)ka_statistieken.xml
Lijkt het wel opquote:Tenslotte was het afgelopen weekend in Texas opnieuw kurkdroog tijdens de Grand Prix, waardoor er dit seizoen nog geen enkele race heeft plaatsgevonden onder officieel natte omstandigheden. Gaat de laatste race in Brazilië daar komende zondag verandering in brengen?
Ja, hallo, dankzij Autocorrect kan ik eindelijk redelijk Nederlands typen. Dat gaat me net een stapje te ver (via mobiel)quote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je die volledige link in URL tags zetten
Ik heb het anders ook mobiel gedaan daarstraxquote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, hallo, dankzij Autocorrect kan ik eindelijk redelijk Nederlands typen. Dat gaat me net een stapje te ver (via mobiel)
Eens, het begint allemaal veel te veel op Endurance racing te lijken.quote:Op maandag 18 november 2013 12:24 schreef Fer het volgende:
Misschien moeten ze de regels maar zo aanpassen dat degene die het hardst pusht de snelste is zonder nadelen en meer kans op een versnelling die uitvalt of motor die ploft. Dat stomme brandstof/banden sparen is gewoon saaie bullshit.
Mee eens.quote:Op maandag 18 november 2013 10:32 schreef Ermanon het volgende:
Heb gisteren samen met de familie naar F1 op Veronica gekeken en dat is meteen ook weer de laatste keer.
Echt, van Dom kan niks anders dan dom lopen zeveren over wat ie dan toevallig die dag in het F1 boekje heeft gelezen en gaat dan tig keer herhalen en vertelt verder feitelijk niks interessants of leuks wat ik graag zou horen.
En Kwalbers is veel te veel bezig om te laten zien of horen dat ie ook F1 gedaan heb, want minstens een keer in elke zin moet ie er een of andere engels F1 wordje ingooien want hij heb in de F1 gereden.![]()
Echt, verkrachting van je oren, ga volgende keer weer lekker Sky en BBC kijken.
Bij mij niet...quote:[iniet.. .ttp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op vrijdag 22 november 2013 12:04 schreef Karstman het volgende:
Vrije training ook live op BBC2
Niet live dus, want P1 begint nu.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet live dus, want P1 begint nu.
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 welquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef Fiorano het volgende:
Denken jullie om de engelse tijd schatjes?
Ahha, nouja ik zit toch op stage. Worden ze niet zo blij van als ik switch van RTLZ naar F1quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 wel
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Joene het volgende:
Laatste weekend voor een wat mij betreft mager f1 seizoen.
Weinig live kunnen kijken , sport 1![]()
Seizoen zelf kende imo weinig hoogtepunten , hopelijk volgend jaar langer en meer spanning.
Al verwacht ik dat Newey weer een auto ontwerpt waar Redbull Kampioen mee wordt als Renault ook een betrouwbare krachtbron weet te leveren iets wat in het verleden bij het wijzigen van motoren regelementen nog wel is een issue bleek bij diverse.
Klopt maar newey is denk ik juist met volledig nieuw ontwerp 1 van de sterkste.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.
klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Gramulanion het volgende:
2014 band kan nog niet getest worden dus.
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef Joene het volgende:
ik gok trouwens ook dat dit het laatste weekend van Brawn is als Teambaas van Mercedes.
Kan die mooi mee met Felipe naar Williams die neemt zn eigen Engineer toch ook mee.
Dat valt nog te bezien naar wat ik las , het is aan smedley zelf of hij tijdens de weekenden ook race engineer wil zijn,quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |