Bij mij niet...quote:[iniet.. .ttp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op vrijdag 22 november 2013 12:04 schreef Karstman het volgende:
Vrije training ook live op BBC2
Niet live dus, want P1 begint nu.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet live dus, want P1 begint nu.
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 welquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef Fiorano het volgende:
Denken jullie om de engelse tijd schatjes?
Ahha, nouja ik zit toch op stage. Worden ze niet zo blij van als ik switch van RTLZ naar F1quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar is NL tijd, dus FP1 niet live, FP2 wel
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Joene het volgende:
Laatste weekend voor een wat mij betreft mager f1 seizoen.
Weinig live kunnen kijken , sport 1![]()
Seizoen zelf kende imo weinig hoogtepunten , hopelijk volgend jaar langer en meer spanning.
Al verwacht ik dat Newey weer een auto ontwerpt waar Redbull Kampioen mee wordt als Renault ook een betrouwbare krachtbron weet te leveren iets wat in het verleden bij het wijzigen van motoren regelementen nog wel is een issue bleek bij diverse.
Klopt maar newey is denk ik juist met volledig nieuw ontwerp 1 van de sterkste.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het een hele nieuwe auto is, ze hebben de afgelopen jaren op een bestaand concept kunnen doorborduren, nu hopen dat de anderen ook met wat behoorlijks aan de start komen.
klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Gramulanion het volgende:
2014 band kan nog niet getest worden dus.
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef Joene het volgende:
ik gok trouwens ook dat dit het laatste weekend van Brawn is als Teambaas van Mercedes.
Kan die mooi mee met Felipe naar Williams die neemt zn eigen Engineer toch ook mee.
Dat valt nog te bezien naar wat ik las , het is aan smedley zelf of hij tijdens de weekenden ook race engineer wil zijn,quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Smedley krijgt een grotere rol bij Williams en wordt niet daar Massa's belangrijkste engineer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |