ja hij moest 1 rondje rijden voor wat dataquote:
En dat had ik dus niet mee gekregenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Fout. Hij moest ontzettend nodig pissen, zei die op de boordradio!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Dubbele diffuser was niet verboden. Was een loophole in de regelgeving waar Brawn van te voren nog voor heeft gewaarschuwd. De FOTA wilde dat niet aanpassen. Dat Red Bull daar toen in eerste instantie geen gebruik van heeft gemaakt was hun eigen schuld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Fer het volgende:
Adrian Newey, de keren dat ie verslagen is was door:
1. Vals spelen (Beneton/Schumacher)
2. Intensieve samenwerking met de bandenfabrikant (Ferrari/Bridgetone en Renault/Michelin)
3. Iets wat verboden was, toch goedkeuren. (Brawn/Mercedes en de double diffusor)
1988, 1989 en 1991 ook.quote:
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haaltquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Het regent, het regent, Interlagos wordt erg nat.
Ook de vooruitzichten voo rde rest van het weekend zien er goed uit
P13 is genoeg, los van die ene p13 doet Caterham het veel beter dan Marussia.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef WEST het volgende:
[..]
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haalt
Ben benieuwd, wel mooi dat ze ROC live gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
Defineer 'oud'quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |