ja hij moest 1 rondje rijden voor wat dataquote:
En dat had ik dus niet mee gekregenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Fout. Hij moest ontzettend nodig pissen, zei die op de boordradio!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet kunt schakelen.
Dubbele diffuser was niet verboden. Was een loophole in de regelgeving waar Brawn van te voren nog voor heeft gewaarschuwd. De FOTA wilde dat niet aanpassen. Dat Red Bull daar toen in eerste instantie geen gebruik van heeft gemaakt was hun eigen schuld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Fer het volgende:
Adrian Newey, de keren dat ie verslagen is was door:
1. Vals spelen (Beneton/Schumacher)
2. Intensieve samenwerking met de bandenfabrikant (Ferrari/Bridgetone en Renault/Michelin)
3. Iets wat verboden was, toch goedkeuren. (Brawn/Mercedes en de double diffusor)
1988, 1989 en 1991 ook.quote:
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haaltquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Het regent, het regent, Interlagos wordt erg nat.
Ook de vooruitzichten voo rde rest van het weekend zien er goed uit
P13 is genoeg, los van die ene p13 doet Caterham het veel beter dan Marussia.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef WEST het volgende:
[..]
laten we hopen dat er veel gebeurd en Giedo minimaal P12 haalt
Ben benieuwd, wel mooi dat ze ROC live gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
Defineer 'oud'quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef WEST het volgende:
Sport1 gaat docu's, oude races etc uitzenden elke zondag om 12:00
kan ik 1 keer zien en dat stopt mijn abbo.
Sport 1 kennende zal dat wel Melbourne 2013 wordenquote:
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
en je denkt dat Newey en Red Bull zelf niet de grenzen van de regels opzoeken en er overheen gaan waar het kan?
De regels definieerden de toegestane flex toch dmv die test?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.
Het was ongeveer zo dacht ik:quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wmb was de flexwing van een paar seizoenen geleden gewoon illegaal, ondanks dat 'ie door de tests kwam. Het ding flexte gewoon dusdanig veel dat bij wijze van spreken een blinde nog kon zien dat 'ie niet aan de regels voldeed.
En wat mij betreft ben je dan dus illegaal als 'ie bij 26 kilo 2,5cm buigt. Want de vleugel mag niet bewegen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het was ongeveer zo dacht ik:
De vleugel mag niet bewegen, en daarom wordt getest door er 25 kilo aan te hangen, dan mag ie maximaal 2mm doorbuigen. Werd alleen niet bijgezegd dat vanaf 26 kilo het 2.5 centimeter buiging was..
Dát stond volgens mij nergens in de regels.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat mij betreft ben je dan dus illegaal als 'ie bij 26 kilo 2,5cm buigt. Want de vleugel mag niet bewegen.
BBCquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh
My
God
Denk je de race live op Veronica te kunnen kijken....
http://m.gpupdate.net/nl/(...)e-gp-deels-live-uit/
meestal doe ik het omgekeerd. Dan kijk ik de eerste helft live, en als het saai is val ik in slaap kijk ik de samenvatting van het tweede deel..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh
My
God
Denk je de race live op Veronica te kunnen kijken....
http://m.gpupdate.net/nl/(...)e-gp-deels-live-uit/
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:28 schreef Dimauro het volgende:
[..]
meestal doe ik het omgekeerd. Dan kijk ik de eerste helft live, en als het saai is val ik in slaap kijk ik de samenvatting van het tweede deel..
maar serieus wat een halfbakken oplossing
ja zeker, ik hoop dat ze Rubens van stal halen voor een leuk stukje docuquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.
Ik kijk de BBC wel.
Ik ook niet, het is gewoon ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat Vettel hier best wel sympathiek, menselijk overkomt, begrijp het bashen op Vettel niet goed eigenlijk.
wat een kutzenderquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is dat Veronica pas om 18.00 uur begint met uitzenden en de race om 17.00 uur begint.
Ik kijk de BBC wel.
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!quote:De Grand Prix van Brazilië is komende zondag deels live op TV te zien bij Veronica, terwijl de gehele race gratis live te kijken is via Veronica's website.
De Grand Prix van Brazilië is zondag vanaf 18:00 uur gedeeltelijk live te zien op de TV-zender van Veronica. Het eerste uur van de race, die om 17:00 uur begint, zal aan het begin van deze uitzending worden samengevat alvorens van de rest van de wedstrijd én de podiumceremonie live verslag wordt gedaan.
Op www.veronicatv.nl/f1 is de gehele race (vanaf 16:45) gratis live te zien. Tegen betaling kunnen de trainingen en kwalificatie hier ook online gekeken worden, waarbij de kijker in dat geval zelf kan schakelen tussen zes verschillende camera's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |