Doe het dan nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:22 schreef sasquatsch het volgende:
Dat krijg je als je pas vanaf 18.00 uur mag uitzenden en de race een uur eerder begint.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:40 schreef RJD het volgende:
Denken jullie er ook even aan dat de race NIET volledig live via Veronica TV wordt uitgezonden!
[..]
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:22 schreef sasquatsch het volgende:
Dat krijg je als je pas vanaf 18.00 uur mag uitzenden en de race een uur eerder begint.
F1 is sowieso niet hot in NL anders was het echt wel op het open kanaal te zien, op deze manier win je de gelegenheidskijker natuurlijk niet en mensen die hier posten kijken wel via andere kanalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.
Hallo spuit 11, al wakker?quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:40 schreef RJD het volgende:
Denken jullie er ook even aan dat de race NIET volledig live via Veronica TV wordt uitgezonden!
[..]
Ik ga dus lekker naar BBC kijken. Daar is het commentaar ook stukken beter!
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is geen excuus: SBS heeft nog twee andere kanalen en de starttijd van de race kan geen verrassing zijn.
Om 18u op een zondag? Formule 1 is sowieso appointment television waar je de kijkers actief naar toe moet halen. Dan maakt de zender ook niet meer echt uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.
Ik dacht dat het SBS, meer voor mannen was?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op die kanalen kijkt niet de doelgroep. Die kijkt naar Veronica, de 'mannenzender' van SBS.
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 12:54:27It's pouring down here at Interlagos. Going to be a fascinating day of action reageer retweet
Jammer, ik was wel blij dat GP2 en 3 op Eurosport was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:36 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vanaf volgend jaar f1 gp2 en gp3 op Sport1. Ik ben heel erg benieuw hoe dit gaat lopen alleen zegt Ronald van Dam dit. Vanaf het begin doet Sport1 onvoldoende om formule1 uit te kunnen zenden. Niet naar de klanten luisteren en gewoon door blijven gaan met Ronald van Dam die totaal geen invulling geeft tijdens de race.
Maar van mag het terug komen bij RTL7 op dit moment ben ik klaar met Sport1 ook met de combinatie van Veronica. Ik denk toch niet dat het beter wordt met Sport1 het hele seizoen laten ze toch de klanten in de kou staan.
sport1 is bij mij per 2 december eraf. Zit wel een maand opzegtermijn op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:38 schreef Geralt het volgende:
Ow dat abo moet ik nog opzeggen want de rest vna die kutsporten die erop te zien zijn boeit me niet.
je heb niks gemist. Gebeurd vrij weinig. Enkel wat installatie rondjes.quote:
Neu, maar op die momenten hebben ze wel eens interviews zoals net met Whitmarsh, of andere leuke weetjes te vertellenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef WEST het volgende:
[..]
je heb niks gemist. Gebeurd vrij weinig. Enkel wat installatie rondjes.
Dat is dan wel leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Neu, maar op die momenten hebben ze wel eens interviews zoals net met Whitmarsh, of andere leuke weetjes te vertellen
Dat is RTL7, de concurrent van SBS.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht dat het SBS, meer voor mannen was?
Is dat tegenwoordig Vernica?
Er is amper geredenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Regen in de kwali straks??
Giedo sneller dan Vettelquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Regen in de kwali straks??
Je krijgt maar 4 sets intermediates en 3 full wets. En je kunt niet kiezen welke soort je nodig hebt, dat hangt hoofdzakelijk van de regen af. Zeer beperkt dus en je wilt voor Q3 en de race een setje nieuwe banden achterhouden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Desunoto het volgende:
De regenbanden slijten in de regen toch lang niet zo snel als droogweerbanden op het droge? Waarom kiezen dan enkel Sauber, Williams en Caterham ervoor om hun coureurs veel te laten rijden? Je rijdt de banden toch niet aan gort en je kan enkel meer ervaring opdoen in de regen.
Dat Ferrari in deze sessie helemaal niet gingen rijden, vind ik onbegrijpelijk.
Je kan toch converten naar je lokale tijd op formula1.com? 17 uur de kwali en de race.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Beach het volgende:
Begint de kwali zelf om 16.00uur of is dat de voorbeschouwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |