Omdat ik van je hou.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom moet jij het fokleven mij altijd lastig maken?
'maakt men het fokleven lastig'. Ja ik ken het gezegde. Maar het praat het nog niet goedquote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik van je hou.
Wie men lief heeft.....
Dank jequote:
Nee, niet hij!quote:
Maar daar staat Maikuuul en jij zei Maaaaiikull... Hoe moet ik dan weten dat je die bedoeltquote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is er eigenlijk van die gast geworden? Heeft'ie inmiddels promotie gemaakt tot vakkenvul-ploegleider van de donderdagmiddag?
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha hoquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.
Ik denk het. Arme jongenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha ho
RIP aan de nabestaanden en zulksquote:
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden en zulks
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Dat durf ik niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.
quote:
In een caravan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Is hij niet gewoon opgegroeid tot Roy Donders?quote:
Roy "Maikuuuul" Donders dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon opgegroeid tot Roy Donders?
Hij was okay.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden en zulks
Gratis Palm is goed. Maar waarom je rond het eind van het jaar niet meer je smaakvolle Palm kan krijgen en overal doodgegooid wordt met die Dobbel is me een raadsel.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond gratis Palm Dobbel drinken
Ik kan de gewone ook nog wel krijgen hoor, iets meer zoeken, maar goed. Ik vind de Dobbel trouwens ook lekker.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gratis Palm is goed. Maar waarom je rond het eind van het jaar niet meer je smaakvolle Palm kan krijgen en overal doodgegooid wordt met die Dobbel is me een raadsel.
!= pilsquote:Op donderdag 14 november 2013 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Palm. Best lekker pilsje maar over het algemeen zwaar overrated.
Gelukkig is Whisky wél anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
bier, pils, stout, kriek, tripels, ale, mead, wijn, vodka, allemaal hetzelfde man!.
Dat is ook voornamelijk water, alcohol en een half procent andere dingen (hooguit)quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is Whisky wél anders.
HET IS WHISKEY!!!!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is Whisky wél anders.
Jenever wat iets langer op vat heeft gelegenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is ook voornamelijk water, alcohol en een half procent andere dingen (hooguit)
Het zegt genoeg dat ze er expliciet bijzetten dat het speciaalbier is, anders zou je het niet als dusdanig herkennen.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij geen kenner bent, maakt het nog geen pils
Goed, Bierles deel xquote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ze er expliciet bijzetten dat het speciaalbier is, anders zou je het niet als dusdanig herkennen.
Je weet dat HW sarcastisch was?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Om HW maar even te quoten: "Het zal me een worst zijn hoe het gemaakt wordt".
Het is gewoon een laf biertje dat weinig meerwaarde heeft t.o.v. een pils. Best lekker ofzo, maar als ik trek in een speciaalbier heb, ga ik echt geen Palm bestellen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
ou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Is ook totaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Om HW maar even te quoten: "Het zal me een worst zijn hoe het gemaakt wordt".
Het is gewoon een laf biertje dat weinig meerwaarde heeft t.o.v. een pils. Best lekker ofzo, maar als ik trek in een speciaalbier heb, ga ik echt geen Palm bestellen.
That's what she said...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens was mijn verse rookworst gisteren niet te versmaden
Je zou ze de kost moeten geven...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook totaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijk.
*zucht* eigenwiesquote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven...
"hebben jullie speciaalbier?"
- "Ja we hebben Palm!"nou doe me dan maar gewoon een tapje hoor.
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm postenquote:
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm posten.
I know, maar komop, die is niet alleen zozeer lelijk, die doet er ook alles aan om lelijk te blijvenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.
Nu ff niet.....quote:
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gisterquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gister
My god............
Dus ik heb een excuus!quote:
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoogquote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
Ja, en nu stort het toch ook niet in?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoog
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en derquote:Op donderdag 14 november 2013 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.
Roestquote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Dat zijn Duitse aannemers.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en der
Achterstallig onderhoud misschien?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
Hihi dikke binten!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weleens gekeken hoe dik die binten zijn? Die roesten echt niet door binnen 100 jaar.
Het is photoshopexpert, geen bouwkunde-autist.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weleens gekeken hoe dik die binten zijn? Die roesten echt niet door binnen 100 jaar.
Hey, Roy Korpelquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Very nice:
[ afbeelding ]
http://www.roykorpel.nl/Holland-2114
Vind het mooi gemaakt hoorquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het mooi gemaakt hoor![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad nice, prachtige photoshops ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Very nice:
[ afbeelding ]
http://www.roykorpel.nl/Holland-2114
Ja, de meeste zijn wel redelijk donker inderdaad. Eigenlijk alleen die van Utrecht is zonnig te noemenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zeker. Heb een tijd geleden nog over gedacht die van Eindhoven te bestellen op canvas voor in de slaapkamer, maar dat zou het daar heel donker maken.
Indeed.quote:
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je net zien. The last of Us en dan is er 1 homo.
NIks geen voortplanting.
En dan komen er kleine homo's uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.
En anders doneren ze maar een handje zaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.
Homokloningquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komen er kleine homo's uit.
Maar wel een fabuleuze wereldquote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je net zien. The last of Us en dan is er 1 homo.
NIks geen voortplanting.
Want homo's komne alleen uit homo's voort. Ik zal 't papa zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komen er kleine homo's uit.
Homo kunnen komen uit: Homo's en Hetero's.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want homo's komne alleen uit homo's voort. Ik zal 't papa zeggen
Ik ben homo's hoor!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo kunnen komen uit: Homo's en Hetero's.
Uit Homo's komen alleen Homo's.
Dat is iets anders he.
Heb maar 1 kloon, maar deze is t nietquote:
Die is hetero, en aangezien jij het alleen maar met hetero's doet is het dus gewoon een soort masturberenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb maar 1 kloon, maar deze is t niet
Hahahahquote:Op donderdag 14 november 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is hetero, en aangezien jij het alleen maar met hetero's doet is het dus gewoon een soort masturberen.
Klassiekertje hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HahahahExact!
Maar, hij was hetero. Je hebt toch dat hele verhaal wel gezien dat ie langzaam met mij begon te chatten en DM'en en uiteindelijk dat we elkaar zagen maar niets durfden te zeggen? Plus een uiteindelijk date. En een zoen. En dat m'n kloon toen in de war was!
Ik heb t uiteindelijk maar gestopt (kwma uit de kast) omdat ik zulke meelevende PM's kreeg op de kloon ("Dapper van je! En Angel is echt een leuke voor je!") en mijn eigen account ("Ik vind het ZO leuk voor je! Je verdient dit!") dat ik vond dat ik t niet meer kon makenLiep wat uit de hand.
Wel een beetje hoog aandachtshoer gehaltequote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassiekertje hoor.
En een wijze les dat je niet alles moet geloven op FOK!.
Zo rolt ang3lquote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog aandachtshoer gehalte
Eigenlijk dat je niks moet geloven. Behalve dat iSpy gek isquote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassiekertje hoor.
En een wijze les dat je niet alles moet geloven op FOK!.
De enige reden waarom ik een kloon aangemaakt had was omdat bijna iedereen er wel ooit eentje heeft gehad of nog heeft. Denk "Dat doe ik ook eens dan". Begon heel simpel. Er wordt een opmerking gemaakt dat ik niet macho was en een half uur later kwam de kloon "HeulMacho". Dat niemand dat zag.... not my fault!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog aandachtshoer gehalte
En je bent enorm bescheidenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik een kloon aangemaakt had was omdat bijna iedereen er wel ooit eentje heeft gehad of nog heeft. Denk "Dat doe ik ook eens dan". Begon heel simpel. Er wordt een opmerking gemaakt dat ik niet macho was en een half uur later kwam de kloon "HeulMacho". Dat niemand dat zag.... not my fault!
Dat ik gewoon bizar goed ben ik verhalen verzinnen, met details, en dat sommigen hier bizar naief zijn... tja, don't blame that on me
Ik denk dat je alle zinnen waarin ik over mezelf zeg dat ik iets goed kan op 1 hand kan tellen. In mijn hele leven. Serieus. Ik dacht het namelijk zelfs toen ik het typte. Maar in dit geval is het gewoon waar.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je bent enorm bescheiden.
.
Altijd he?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je bent enorm bescheiden.
.
Noem eens vijf dingen op waarvan ik over mezelf zeg dat ik er goed in ben. I dare you!quote:
1) Je zegt best vaak over jezelf dat je zo bescheiden bentquote:Op donderdag 14 november 2013 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem eens vijf dingen op waarvan ik over mezelf zeg dat ik er goed in ben. I dare you!
En dan niet de spottende opmerkingen over hetero's turnen of zo.
Mensen zeggen IRl juist tegen me dat ik wat minder bescheiden moet zijn en dat ik best wel eens m'n eigen kwaliteiten mag inzien.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) Je zegt best vaak over jezelf dat je zo bescheiden bent
2) Je bent er nog steeds zeker van dat je mij in je bed krijgt.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem eens vijf dingen op waarvan ik over mezelf zeg dat ik er goed in ben. I dare you!
En dan niet de spottende opmerkingen over hetero's turnen of zo.
Mensen zeggen IRl juist tegen me dat ik wat minder bescheiden moet zijn en dat ik best wel eens m'n eigen kwaliteiten mag inzien.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2) Je bent er nog steeds zeker van dat je mij in je bed krijgt.
Dank je, nu voel ik me eindelijk veiligquote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt echt nog niet door dat dit een groot spel is he?
Ik wil het best zwart op wit zetten, al vrees ik dat ie dan ergens opgeslagen wordt:
Lieve Barbusse,
Ik hoef en wil niet met je naar bed. Ik plaag je alleen maar onder het mom van "een running gag".
Was getekend,
Ang3l
Jaja, stiekem voel je je nu gewoon afgewezenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me eindelijk veilig
Die valt gewoon onder de verhalen vertellenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
3) pocht graag hoe goed hij mensen voor de gek kan houden
Heb nu natuurlijk wel een nieuw slachtoffer nodigquote:Op donderdag 14 november 2013 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, stiekem voel je je nu gewoon afgewezen.
Ik ga direct hier posten: R&P / De kunst van het loslaten van je ex #228quote:Op donderdag 14 november 2013 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, stiekem voel je je nu gewoon afgewezen.
I fear you not Sirquote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nu natuurlijk wel een nieuw slachtoffer nodigwant de grap is over.
Heatwave, wanneer gingen wij naar Japan?
Wait! Ho! Sinds wanneer is het willen van seks gelijk aan een relatie, en dus het stoppen van willen gelijk aan het krijgen van een ex?!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga direct hier posten: R&P / De kunst van het loslaten van je ex #228
I know. Dus bij jou is er ook niks aanquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die valt gewoon onder de verhalen vertellen
Te danken aan de kast-tijd en thuis wonen
"Maaaam, ik ben naar een vriendin en blijf daar slapeeeeen!"
5) En z'n drukke sociale agenda. Op Fok!, oh the ironyquote:
Dat is opscheppen?quote:
Je laat je wel opnaaien nu hoorquote:
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je laat je wel opnaaien nu hoor.
Eeeeeeen tot zover mijn bischierigheidquote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!
Gister was te veel
6) Claimt een libido te hebben van 7513741 konijnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!
Gister was te veel
Dan had ik toch geen nee gezegd! Dodo!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
6) Claimt een libido te hebben van 7513741 konijnen.
idd, dan had hij mijn aanbod niet afgeslagen, het mietjequote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had ik toch geen nee gezegd! Dodo!
Foei, stiekeme tekstaanpasserquote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Wat ben ik mooi, wat ben ik lief
Zo interessant en exclusief
Ik vind mij geweldig
In één woord geweldig
En iedere keer, dat ik weer naar mij kijk
Dan voel ik mij een koning te rijk
Want ik bent in mijn ogen haast alles tegelijk.
Ik moet gewoon eerst weer fatsoenlijk kunnen lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dan had hij mijn aanbod niet afgeslagen, het mietje.
Ja, het is wel weer genoeg zoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eerst weer fatsoenlijk kunnen lopen
Die jongere gastjes, ik word te oud....
Ronnie Toberquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foei, stiekeme tekstaanpasser
Van wie is t origineel ook alweer?
Sonneveld of zo?
Er staat 7513741 konijnen, niet konijn ad infinitum. Ook aan het libido van 7513741 konijnen komt een eind he?quote:
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manierquote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer genoeg zo.
En waar doe ik dat precies?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manier
Nou, er is regelmatig de "Tieten, IIIIIEEEEUUUUUWWWW!!!!!"-post langsgekomen van hem hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING!!quote:
Topleveldomain, l2internetquote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING!!
Alsof ik op de frontpage kom.
Dan nog, man straks klikt er een kind op die link, scarred for lifequote:
Over tieten gesproken...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, er is regelmatig de "Tieten, IIIIIEEEEUUUUUWWWW!!!!!"-post langsgekomen van hem hoor
Alleen als ze daarna op een djeez item klikkenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, man straks klikt er een kind op die link, scarred for life.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over tieten gesproken...
[ afbeelding ]
Wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het stenentijdperk belde.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over tieten gesproken...
[ afbeelding ]
Vertel jij eens iets interessants dan.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer is dit het grote Angel topic. Lijkt gvd 95% van de tijd over hem te gaan.
Angel is homoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets interessants dan.
Loekie moet weer op de buisquote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik haat reclame!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt! Want ik zag net iemand op FOK! een grap maken! Die was echt zo uit de middeleeuwen! Daar kan je toch niet meer mee gezien worden. Moet je bedenken dat dat doet met je imago. Daar moet weer een nieuwe image builder aan te pas komen om dat te fixxen!quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer is dit het grote Angel topic. Lijkt gvd 95% van de tijd over hem te gaan.
Smoel dicht jijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zelfde discussie als het [HOMO] topic.
Doen jullie toch echt zelf
Iets interessants!!!quote:
Eens.quote:
Geheel geen TV? Geen ABO? Niks? Alleen downloads? Geen Kale neger elke dag om 22.00?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets interessants!!!
[..]
Eens.
Ik kijk geen TV, maar toch eens!
Alleen Wie is de mol.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geheel geen TV? Geen ABO? Niks? Alleen downloads? Geen Kale neger elke dag om 22.00?
Make me honey, make mequote:
Getraind, gepaald, geflyerd, gezongen. Mwa.quote:
En werkt het?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Wie is de mol.
Verder idd alleen series en films via download of DVD/blue ray.
Toevallig gister voor het eerst zitten zappen met mijn digitale TV van UPC.
Alleen om te testen
De TV wel ja. Maar dat on demand en programma gemist en zo niet. Dan zeurt ie over verbinding. Moet ie dan soms op internet anagesloten zijn of zo?quote:
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
he, het topic gaat gelukkig weer over Angel. gebeurt er nog eens wat!
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
he, het topic gaat gelukkig weer over Angel. gebeurt er nog eens wat!
Duurt allemaal nog te lang.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maarquote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Er komt nooit een final final fantasyquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maar.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt nooit een final final fantasy
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?quote:
Ja, in de lente van 2014. XV zal nog wel wat langer durenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?
En daarna XVop de PS4.
Ik een aantal.....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
Ik heb er nog nooit 1 gespeeld eigenlijk.
Meer vlees voor jezelf!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. Vrienden die niet willen komen eten omdat ik altijd pas om 8 uur eet.
Dan eet je eerderquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakkenquote:
festini!quote:
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een aantal.....
VII
VII-DOC
VIII
IX
X
X-2
XI ()
XII
XIII
XIII-2
Maar Pheno wint vast.
Gaat Joke koken?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.
<3 Perenijsjesquote:
Ik ga er zomaar van uit dat ze dat wel eens doet hoorquote:
Ja die MMO's van FF ga ik niet aan beginnen. XI heel even gedaan, vond er geen ruk aan. En idd: abonnement, en dus continu geld en geen tijd er voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.
Kook zaterdag maar voor mij !quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakken
Al de hele week zin in!
'werk'tijdenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Conclusie: Mijn werktijden zijn killing voor mijn sociale leven.
Ik Thais eten in de stad daarna Youpquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakken
Al de hele week zin in!
Je hebt mensen die hun oven gebruiken om schoenen in op te bergen hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ga er zomaar van uit dat ze dat wel eens doet hoor
Ander werk. Wie werkt er nou tot 20.00!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, rookworstquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan ik wel die 2e rookworst helemaal alleen oppeuzelen ja
Kip in coca cola?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kook zaterdag maar voor mij !
Ik hou niet van Youp. Wel van Thais!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Thais eten in de stad daarna Youp
tot half 7. Half 8 thuis, en dan nog voor eten zorgen. Ergo 8 uur etenstijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ander werk. Wie werkt er nou tot 20.00!
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, rookworstIk zat meer te denken aan gegrilde wagyu ossehaas
Thaise Joepen kunnen wel eens fake zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Youp. Wel van Thais!
Ik verwacht ook dat we er beide niet slechter van slapenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het wederzijds is
Sociaal leven is overrated.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom tot half 7?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
tot half 7. Half 8 thuis, en dan nog voor eten zorgen. Ergo 8 uur etenstijd.
Hier in Nederland? Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?
Of is het zo'n hippe elitaire bullshit truc voor "kenners"?
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kip in coca cola?
Maar zaterdag moeten we ineens optreden in de Oude Rechtbank
quote:
Nee, het is echt heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?
Of is het zo'n hippe elitaire bullshit truc voor "kenners"?
Wai ?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vanavond naar het Anne Frankhuis.
Schijnt heel lekker te zijn, Pien85 zou het nog eens voor me maken, maar die woont inmiddels in het buitenland.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.
Kip in coca cola ????
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat vanaf dan de trein weer gratis is
Pietrijderquote:
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.quote:
Scheelt 500 spleetogen voor je in de rij.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.
En er wordt vast nog wel geborreld na afloop.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-vrij.htmlquote:
quote:Wanneer heeft u maximaal voordeel van Dal Vrij?
• In de daluren (ma t/m vr): vrij reizen
(9.00 - 16.00 uur en 18.30 - 6.30 uur)
Bij Werck er naas zeker.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.
Nee een andere de baas betaald toch wel?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-vrij.html
[..]
Ja, daarom, dat is echt de reden waarom ik er nog nooit geweest ben, nu loop ik zo door.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheelt 500 spleetogen voor je in de rij.
Oh als je nog nooit geweest bent en je staat niet tussen de amerikanen en jappen dan is het wel leuk een keer, denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nooit geweest. Ik zou dan ook gaan als de zaak het doetquote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, dat is echt de reden waarom ik er nog nooit geweest ben, nu loop ik zo door.
Dat ik reiskostenvergoeding krijg betekent nog niet dat ik die helemaal op moet maken hehquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee een andere de baas betaald toch wel?
Waar moet je het anders voor gebruiken? Sociaal leven heb je ook al nietquote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ik reiskostenvergoeding krijg betekent nog niet dat ik die helemaal op moet maken heh
Daar ben ik serieus nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vanavond naar het Anne Frankhuis.
Na 0:00quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus nog nooit geweest
Wanneer is t trouwens weer N8?
Studieschuld en zulksquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar moet je het anders voor gebruiken? Sociaal leven heb je ook al niet
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier in Nederland? Wil je een eerlijk antwoord?
Honey. Ik ga een keer voor je koken.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.
Kip in coca cola ????
*zucht*quote:
hou je sterretjes bij je ok?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht*
*hand op heup*
*tikt met voetje*
A4-tje, vouwenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
En sparen voor een eigen vliegtuig natuurlijk.
Ik zou het er niet voor uitgeven.quote:
Je komt er steeds op terug he?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hou je sterretjes bij je ok?.
Wil je mals ? Investeer in een vleeshamerquote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het er niet voor uitgeven.
Omnomnomquote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey. Ik ga een keer voor je koken.
Ik kan niet koken. Dat niet, maar een poging dan.
En dan maak ik Nigella Bite's d'r kip in coca cola voor je.
Heb trouwens een heel kookboek met coca cola gerechten.
Ja, coca cola. Niet die bagger pepsi.
TMI TMI TMIquote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt er steeds op terug he?
Het is vandaag geen * het is een o !!!!
Daar wordt je vlees mals van, maar het is nog steeds geen Wagyu he? http://nl.wikipedia.org/wiki/Wagyuquote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wil je mals ? Investeer in een vleeshamer
Dat klopt, maar dan heb je ook niet het prijsverschil. Wagyu LAAT ik maken. Door mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als ik zelf kook is het gewoon bief.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt je vlees mals van, maar het is nog steeds geen Wagyu he? http://nl.wikipedia.org/wiki/Wagyu
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:quote:
Ik heb het ook nog nooit gekocht om zelf te bereiden hoor. Ik zou niet eens weten waar ik hier zou kunnen krijgen. Maar het is wel heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 16:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan heb je ook niet het prijsverschil. Wagyu LAAT ik maken. Door mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als ik zelf kook is het gewoon bief.
O, 't is ook allemaal nep hierquote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gekocht om zelf te bereiden hoor. Ik zou niet eens weten waar ik hier zou kunnen krijgen. Maar het is wel heerlijk
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:
Koken met Prik, door Stephan & Rik
Kip in coca cola
Wokken in 7Up
Kip in sinas
Schnitzel in cassis
Pasta in bitter lemon
Pannekoeken in cassis
Pannekoeken in red bull
Nou ja, sommige dingen zijn zo gek nog niet hoor.quote:
Dat lijkt me allemaal dus helemaal niksquote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:
Koken met Prik, door Stephan & Rik
Kip in coca cola
Wokken in 7Up
Kip in sinas
Schnitzel in cassis
Pasta in bitter lemon
Pannekoeken in cassis
Pannekoeken in red bull
Dat laatste weet ik. Crèpes met Kriekbier !quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, sommige dingen zijn zo gek nog niet hoor.
Bv wokken in 7Up (groenten) geeft het een hele lekkere frisse limoensmaak.
Pannekoeken met cassis geeft ze een bosbessensmaak en de koolzuur zorgt voor luchtige pannekoekjes.
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzinquote:Op donderdag 14 november 2013 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal dus helemaal niks
Ik hou al simpelweg niet van die frisdranken. Kip-cola heb ik een keer gegeten en vond het gewoon maar mwah. Pannekoeken zou nog wel kunnen, maar dan niet met Red bull, liever iets anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzin
But don't knock it till you've tried it.
daarom stond er ook eenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou al simpelweg niet van die frisdranken. Kip-cola heb ik een keer gegeten en vond het gewoon maar mwah. Pannekoeken zou nog wel kunnen, maar dan niet met Red bull, liever iets anders.
Ja, maar dagelijkse massages en een dieet van bier maakt denk ik het echte verschilquote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzin
But don't knock it till you've tried it.
Dus als Q naar een massagesalon gaat is hij ook Wagyuquote:Op donderdag 14 november 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dagelijkse massages en een dieet van bier maakt denk ik het echte verschil.
WagQu uiteraardquote:Op donderdag 14 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als Q naar een massagesalon gaat is hij ook Wagyu
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw heeft vandaag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (omdat ze t beu is dat ik steeds achterop moet) en bij thuiskomst lag er een grote taart op de keukentafel met de tekst "Lief van mij he" in glitters er op!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze is knap, is aan het promoveren naar Dr en heeft goeie tett'n!
Bidding starts at 500,- EUR.
Dan neem je ze anaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn,
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw heeft vandaag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (omdat ze t beu is dat ik steeds achterop moet) en bij thuiskomst lag er een grote taart op de keukentafel met de tekst "Lief van mij he" in glitters er op!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze is knap, is aan het promoveren naar Dr en heeft goeie tett'n!
Bidding starts at 500,- EUR.
Ik heb na 10 jaar afbeulen van mijn stationsfiets (dik 50K mee gereden, geen idee hoeveel de vorige eigenaren gedaan hebben) toch maar eens gewoon een nieuwe gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.
Dat is niet echt nemen lijkt mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
of 69. Ligt er maar net aan om welke as.
Ik moet alleen een nieuw handvatquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb na 10 jaar afbeulen van mijn stationsfiets (dik 50K mee gereden, geen idee hoeveel de vorige eigenaren gedaan hebben) toch maar eens gewoon een nieuwe gehaald.
Die komt er vanzelf op vliegen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft je fiets toch niet naar de fietsenmaker?
Je hebt nog veel te leren!quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Samthedinges kan linea recta door naar Ang3l.
Ik zal t r zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.
Nee, die zet je er zelf op. Dat doen mannen. Maar wij laten dat doenquote:
En hoe kom ik aan dat ding dan? Een rubberboom in de tuin en zelf gieten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die zet je er zelf op. Dat doen mannen. Maar wij laten dat doen
Bestellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan dat ding dan? Een rubberboom in de tuin en zelf gieten?
Ja, dat bestel ik dus bij de fietsenmaker aan de balie. Doe mij zo een ding en pop hem er even op Sjaak!quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestellen
Zeg, je vraagt t aan de verkeerde persoon.
Kan Sjaak een beetje goed poppen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat bestel ik dus bij de fietsenmaker aan de balie. Doe mij zo een ding en pop hem er even op Sjaak!
Uhmmm nee, de fietsenmaker is dichterbij en die kan dat beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Grijp zo'n ding uit het vak als je een keer bij de Hema of een bouwmarkt bent!
Geen idee. Dat gaan we vanmiddag meemaken. Of morgen.quote:
Ik heb er geen studie van gemaakt waarom hij het niet kon. Hij liet weer los na een week.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Een trapper vervangen is ook nog best een tyfusklus. Maar een fietsenmaker zou dat wel moeten kunnen, kwestie van het juiste gereedschap hebben.
Mijn ex kwam van de auto garage terug en bij het wegrijden bij t stoplicht bleef z'n band liggen, DAT is pas gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
ja het is een tyfusklus omdat ze altijd moeilijk strak vast zitten. Maar eigenlijk zouden ze niet spontaan los moeten kunnen draaien, tenzij je achteruit trapt ofzo...
Dafuq? Dan ga je wel even op zoek naar een andere garage jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex kwam van de auto garage terug en bij het wegrijden bij t stoplicht bleef z'n band liggen, DAT is pas gevaarlijkHad ook op de snelweg er onderuit kunnen gaan.
De as was kapot/afgesletenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
ja het is een tyfusklus omdat ze altijd moeilijk strak vast zitten. Maar eigenlijk zouden ze niet spontaan los moeten kunnen draaien, tenzij je achteruit trapt ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |