I know. Dus bij jou is er ook niks aanquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die valt gewoon onder de verhalen vertellen
Te danken aan de kast-tijd en thuis wonen
"Maaaam, ik ben naar een vriendin en blijf daar slapeeeeen!"
5) En z'n drukke sociale agenda. Op Fok!, oh the ironyquote:
Dat is opscheppen?quote:
Je laat je wel opnaaien nu hoorquote:
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je laat je wel opnaaien nu hoor.
Eeeeeeen tot zover mijn bischierigheidquote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!
Gister was te veel
6) Claimt een libido te hebben van 7513741 konijnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch: Nu even niet!
Gister was te veel
Dan had ik toch geen nee gezegd! Dodo!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
6) Claimt een libido te hebben van 7513741 konijnen.
idd, dan had hij mijn aanbod niet afgeslagen, het mietjequote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had ik toch geen nee gezegd! Dodo!
Foei, stiekeme tekstaanpasserquote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Wat ben ik mooi, wat ben ik lief
Zo interessant en exclusief
Ik vind mij geweldig
In één woord geweldig
En iedere keer, dat ik weer naar mij kijk
Dan voel ik mij een koning te rijk
Want ik bent in mijn ogen haast alles tegelijk.
Ik moet gewoon eerst weer fatsoenlijk kunnen lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dan had hij mijn aanbod niet afgeslagen, het mietje.
Ja, het is wel weer genoeg zoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eerst weer fatsoenlijk kunnen lopen
Die jongere gastjes, ik word te oud....
Ronnie Toberquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foei, stiekeme tekstaanpasser
Van wie is t origineel ook alweer?
Sonneveld of zo?
Er staat 7513741 konijnen, niet konijn ad infinitum. Ook aan het libido van 7513741 konijnen komt een eind he?quote:
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manierquote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer genoeg zo.
En waar doe ik dat precies?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manier
Nou, er is regelmatig de "Tieten, IIIIIEEEEUUUUUWWWW!!!!!"-post langsgekomen van hem hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manier
DOODSVERWENSING!!quote:
Topleveldomain, l2internetquote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING!!
Alsof ik op de frontpage kom.
Dan nog, man straks klikt er een kind op die link, scarred for lifequote:
Over tieten gesproken...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, er is regelmatig de "Tieten, IIIIIEEEEUUUUUWWWW!!!!!"-post langsgekomen van hem hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |