*zucht* eigenwiesquote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven...
"hebben jullie speciaalbier?"
- "Ja we hebben Palm!"nou doe me dan maar gewoon een tapje hoor.
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm postenquote:
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm posten.
I know, maar komop, die is niet alleen zozeer lelijk, die doet er ook alles aan om lelijk te blijvenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.
Nu ff niet.....quote:
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gisterquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gister
My god............
Dus ik heb een excuus!quote:
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoogquote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
Ja, en nu stort het toch ook niet in?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoog
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en derquote:Op donderdag 14 november 2013 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.
Roestquote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Dat zijn Duitse aannemers.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en der
Achterstallig onderhoud misschien?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |